Правя нова тема че старата нещата се разводниха . Така вече нямам загуба на антифриз/сменено радиаторче на парното/. Но колата сутрин основно/а снощи и при загрят ДВГ/ прекъсва , пука ..... Бобините са сменени, кабелите също са ок. Кофти сместа в маркуча на картерните газове си седи много /тръбата почти се запушва/ даже капе върху дросела. Затова побългарих и пъхнах един мъркуч и изведох до въздушния филтър. забелязах че тази сутрин а и снощи че в този мъркуч не стига каша ами чиста вода/макар и мъничко/. Тази сутрин се заех рано и проверих свещите/Бош на 15000км/ и ето резълтата: 1-ви свеща цялата в масло и черна Shocked , 2-ри бяла и суха резба,3-ти бяла и съха резба,4-ти бяла но с малко масло по резбата. Другото което е че от картерния маркуч бълва и доста маслокоето омаслява кутията и от там се стича върху свещи инжектори и т.н. Давайте акъл дано и вотрата не ми скъса нарвите като първата Very Happy
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новото пунто прекъсва
Collapse
X
-
Новото пунто прекъсва
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
white_shark написа:Колега само като чета China върху свещ Bosch + факта,че са на 15 000км. ме навежда на мисълта за незабавна смянаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Хм. Състоянието на свещите на 2-ри, 3-ти и 4-ти цилиндър говори за бедна горивна смес. Тази на 1-ви свидетелства за прецакани гумички на клапани. Едно време на съветските бангии им пускахме маркучите за картерните газове да си пушат под купето. Това, че хвърля масло от там обаче не е хич добре. Компресия замервал ли си?Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Хм. Състоянието на свещите на 2-ри, 3-ти и 4-ти цилиндър говори за бедна горивна смес. Тази на 1-ви свидетелства за прецакани гумички на клапани. Едно време на съветските бангии им пускахме маркучите за картерните газове да си пушат под купето. Това, че хвърля масло от там обаче не е хич добре. Компресия замервал ли си?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
След месец каране колата започна на студено да прекъсва пак............ утре ще сваля свещите /най-вече първата / да вяда но ако пак е черна какво?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Мда, позната история от един ескорт, който накрая се оказа с заминал клапан. Мери компресията на първи цилидър и провери маслото за миризма на бензин, ако караш на бензин.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
ако е само главата не се кося, да не е сегменти мее е страхPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
е така де, но дано не са заминали, викам първо главата долу, шлайф, смяна на гумички на клапани, препасване, и да видим, ако след това има проблема, буталата май излизат отдолу през картера без да се отваря главатаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Колега,имах същите симптоми като при теб,оказа се гарнитура на главата+шлаиф 15 стотнии фиатчето замарка.Ако не си я правил тази процедура със сваляне на глава,отнема около ден без да барзаш,със свободно време за кафенце по време на работа,а забравих и около два часа разправии с продавачите в магазина.Успех и дано да не стигаш до сваляне на буталата,ь да са само гумички на клапаните.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар