Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новото пунто прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Новото пунто прекъсва

    Правя нова тема че старата нещата се разводниха . Така вече нямам загуба на антифриз/сменено радиаторче на парното/. Но колата сутрин основно/а снощи и при загрят ДВГ/ прекъсва , пука ..... Бобините са сменени, кабелите също са ок. Кофти сместа в маркуча на картерните газове си седи много /тръбата почти се запушва/ даже капе върху дросела. Затова побългарих и пъхнах един мъркуч и изведох до въздушния филтър. забелязах че тази сутрин а и снощи че в този мъркуч не стига каша ами чиста вода/макар и мъничко/. Тази сутрин се заех рано и проверих свещите/Бош на 15000км/ и ето резълтата: 1-ви свеща цялата в масло и черна Shocked , 2-ри бяла и суха резба,3-ти бяла и съха резба,4-ти бяла но с малко масло по резбата. Другото което е че от картерния маркуч бълва и доста маслокоето омаслява кутията и от там се стича върху свещи инжектори и т.н. Давайте акъл дано и вотрата не ми скъса нарвите като първата Very Happy
    Прикачени файлове
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Крайно време е да смениш свещите.А тая гняс се получава от каране на колата на къси разстояния,конденз.
    АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

    Коментар


      #3
      Колега само като чета China върху свещ Bosch + факта,че са на 15 000км. ме навежда на мисълта за незабавна смяна
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #4
        white_shark написа:
        Колега само като чета China върху свещ Bosch + факта,че са на 15 000км. ме навежда на мисълта за незабавна смяна
        Елееееееееееее не бях забелязал!! :D :D :D
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Хм. Състоянието на свещите на 2-ри, 3-ти и 4-ти цилиндър говори за бедна горивна смес. Тази на 1-ви свидетелства за прецакани гумички на клапани. Едно време на съветските бангии им пускахме маркучите за картерните газове да си пушат под купето. Това, че хвърля масло от там обаче не е хич добре. Компресия замервал ли си?
          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

          Коментар


            #6
            ivchotr написа:
            Хм. Състоянието на свещите на 2-ри, 3-ти и 4-ти цилиндър говори за бедна горивна смес. Тази на 1-ви свидетелства за прецакани гумички на клапани. Едно време на съветските бангии им пускахме маркучите за картерните газове да си пушат под купето. Това, че хвърля масло от там обаче не е хич добре. Компресия замервал ли си?
            мисля скоро да провера компресията, иначе от вчера бях сложил едни стари един ден поработи добре но после пак загурмя, отново първата свещ беше черна/ще пробвам сега съм с нови но ако пак загърми и първата е черна............
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              След месец каране колата започна на студено да прекъсва пак............ утре ще сваля свещите /най-вече първата / да вяда но ако пак е черна какво?
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Мда, позната история от един ескорт, който накрая се оказа с заминал клапан. Мери компресията на първи цилидър и провери маслото за миризма на бензин, ако караш на бензин.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  както си и мислех, 1 ви цилиндър свеща в масло и с пукнат електрод/керами4ната 4аст/ , антифриза бесхе само до маркиу4а на съда и него го няма
                  Прикачени файлове
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    Главата долу,като гледам свеща как е измита,сигурно и буталото ще е излъскано. Айде не се коси,на тоя мотор главата му се сваля за под 1 час. Успех и да пишеш къде точно е бил проблема.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      ако е само главата не се кося, да не е сегменти мее е страх
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        bmahob написа:
                        ако е само главата не се кося, да не е сегменти мее е страх
                        И те не се страшни,какво толкова.Този мотор е супер лесен и евтин за правене.
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #13
                          сегментите по спомен бяха около 100лв на гьотце

                          Коментар


                            #14
                            е така де, но дано не са заминали, викам първо главата долу, шлайф, смяна на гумички на клапани, препасване, и да видим, ако след това има проблема, буталата май излизат отдолу през картера без да се отваря главата
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              Колега,имах същите симптоми като при теб,оказа се гарнитура на главата+шлаиф 15 стотнии фиатчето замарка.Ако не си я правил тази процедура със сваляне на глава,отнема около ден без да барзаш,със свободно време за кафенце по време на работа,а забравих и около два часа разправии с продавачите в магазина.Успех и дано да не стигаш до сваляне на буталата,ь да са само гумички на клапаните.

                              Коментар

                              Working...
                              X