Колега,имах същите симптоми като при теб,оказа се гарнитура на главата+шлаиф 15 стотнии фиатчето замарка.Ако не си я правил тази процедура със сваляне на глава,отнема около ден без да барзаш,със свободно време за кафенце по време на работа,а забравих и около два часа разправии с продавачите в магазина.Успех и дано да не стигаш до сваляне на буталата,ь да са само гумички на клапаните.
Дано се размина само с тиквата утре я вкарвам в сервиза-а /за съжаление нямам време да се занимавам аз с това работно време/ и ще пиша По рано съм имал проблем със сегменти на старото пунто и тогава маслото избиваше през свеща, сега въпросната свещ е омаслена и омита само отдолу, отгоре си е перфектна-дано е от ниска компресия от гарнитурата
е така де, но дано не са заминали, викам първо главата долу, шлайф, смяна на гумички на клапани, препасване, и да видим, ако след това има проблема, буталата май излизат отдолу през картера без да се отваря главата
Буталата се вадят отгоре,отдолу няма как да стане .... Един съвет от мен,като гледам ще си правиш сам колата,но е хубаво като отхлупиш кратуната,намери някой да дойде да погледне и премери ключа на сегментите,ако за смяна сега е момента.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
откарах, я замерих ме пробно компресията на 1 и 4 цилиндър /беше 13 , това добре ли е/ Но реших да я отворят да сменим г-ра , гумички, да погледнат хлабини в буталата, дано се оправи само с това, иначе от маркуча за картерни пак имаше една топка гняс
Сега се чух с майстора, гарнитурата била прогоряла към водата , така че май бяхте прави, следва шлайф на глава, гумички на клапаните, шлайф паста на клапани и даон летим после Погледнал е и буталата нямавидим и механичен луфт, изглеждат добре отгоре, не сме ги сваляли и викам да не ги пипаме
Ако не е горила масло като ламя по добре и не ги пипайте , иначе ако ще се прави се прави всичко на един път и повече не се занимаваш, защото повторното сваляне ти бърка в джоба, че трябва да плащаш още един път за работа.
за сега колата работи добре, има парно и на място и в движение-достасилно, остава да наблюдавам дали ще има гадна течност от отдушника, дали ще чезне антифриз, масло, и дали ще се прецаквмасвеща на 1-ви цилиндър!
Скоро правих дълго пътуване и след около 1500км след ремонта, антифриза си е на ниво, маслото е ок/май съм бил за гумички преди това щото сега и там нивото и добра преди това похарчваше аз мислех че е от семерингата/ странната течност от одушника май също позачезна!
Коментар