http://www.album.bg/ivaka8902/zoom/31231193/това са живите данни на колата напразен ход, нормални ли са, ламба сондата подскача до 0,87 при форсиране, ъгъла на запалване не е ли малък ??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Живи данни.. Нормално ли е в сичко ?
Collapse
X
-
Като за празен ход сигурно е добре. А ламдата би трябвало да щрака постоянно, като това не ми е много ясно как се наблюдава с тая програма. Освен това най-отдолу пише че е в open-loop, което значи, че компютъра не работи с нея, а само по картата и другите данни. Когато прави корекция по нея режима се нарича closed-loop защото има обратна връзка. Обикновено open loop e за натоварени режими , над 4000 об, пълна газ и тн. когато сместа е богата и няма как да се мери със сондата. Както и стартиране на студен двигател. На празен ход, загрял двигател би трябвало да е в closed loop а това пък "измерена позиция на EGR" изобщо не зная какво прави там, може би програмата е доста универсална и недоизпипана
Коментар
-
Малко ме обърка, на снимката пише отгоре 1.8 а в предната тема 1.2 . Както и да е. Дачика за запалване е към едно зъбно колело на кол. вал и няма общо с ангренажа. Виж сега ако оборотите на празен ход играят нагоре надоло, изключи сондата и ще видиш дали е от нея. Сместта не пише каква е . Във closed-loop тя "играе" постоянно около стихиометричната и то доста точно. П.С. тая програма не ми е съвсем ясна.
Коментар
-
slav4o_vt написа:Малко ме обърка, на снимката пише отгоре 1.8 а в предната тема 1.2 . Както и да е. Дачика за запалване е към едно зъбно колело на кол. вал и няма общо с ангренажа. Виж сега ако оборотите на празен ход играят нагоре надоло, изключи сондата и ще видиш дали е от нея. Сместта не пише каква е . Във closed-loop тя "играе" постоянно около стихиометричната и то доста точно. П.С. тая програма не ми е съвсем ясна.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар