Колеги ще ми се налага да сменям гарнитура на капа на валовете.Искам да попитам,че ми споменаха че били 2 гарнитури.Дали е така или е 1?Сменям ги защото на първи целиндър ми цапа свеща с масло.Който има мнение нека пише.И искам да попитам после ще сменям и свещи,да слагам двуполюсни или четериполюсни ще е по добре?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16в-смяна на гарнитура
Collapse
X
-
Ето тази тема е моя има снимки как съм разглобявал двигатела и се вижда всичко http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=30 но наистина махнеш ли валовете си трябва ново зацепване на ремъка,тъй че ще трябва да ръснеш и за нов ремък и ролки все пак зацепването си е едни 100лвКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Фиат Браво 1.6 16в-смяна на гарнитура
eh4ev07 написа:На 1.6 16V няма капак на валовете а всеки вал си е в собствен кожух които се стяга към главата.
Коментар
-
Re: Фиат Браво 1.6 16в-смяна на гарнитура
thenew16v написа:eh4ev07 написа:На 1.6 16V няма капак на валовете а всеки вал си е в собствен кожух които се стяга към главата.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар