Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,6 16в проблем ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,6 16в проблем ускорение

    Здравейте от миналия месец съм горд собдтвеник на Браво 1.6 16в 103 .Обаче има малък проблем като подам рязко газ от по ниски обороти , бравото не поема веднага има някакво забавяне и след това ускорението е по мудно (няма разлика при топъл и студен мотор)От какво може да е според вас?Утре ще свалям дросела да видя как ще еВъздушният филтур беше мръсен и го смених със спортен коносувиден тествах и с почти нов панелен промяна няма с спортния е най динамична
    Bravo 1.6 16v 103hp

    #2
    регулатор за налягане , бензинов филтър ако има ,свещи ,бобина по добре е диагностика колега
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Добре дошъл колега,като за начало преди да пускаш нова тема,използвай търсачката има доста писано по същия проблем. Дано я оправиш и да не те ядосва повече
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        След няколко мибути започвам. Разглабяне ще присаждам термостат от рено и ще почистя дросела и ще пиша има ли промяна
        Bravo 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          Re: Браво 1,6 16в проблем ускорение

          davidov написа:
          Здравейте от миналия месец съм горд собдтвеник на Браво 1.6 16в 103 .Обаче има малък проблем като подам рязко газ от по ниски обороти , бравото не поема веднага има някакво забавяне и след това ускорението е по мудно (няма разлика при топъл и студен мотор)От какво може да е според вас?Утре ще свалям дросела да видя как ще еВъздушният филтур беше мръсен и го смених със спортен коносувиден тествах и с почти нов панелен промяна няма с спортния е най динамична
          Възможни причиниБогата смес - виж си ламбда сондатаБедна смес - виж за пробив на маркучите от филтъра до дросела, маркуча на МАП сензора.Погледни свещите за модел и марка и хлабината на електродаОгледай добре смукателния колектор, предполагам си със пластмасовия колектор при който МАП и термодатчик са в едно, много обича да се пука и да смуче въздух от там- също възможна причина, ако е така те съветвам направо да го замениш с метален комплект с дросела, не са скъпи и за 100-на лв. ще си решиш проблемите с него. Най добре е колата да се закачи на диагностика и да се направят няколко лога в движение, така ще е най лесно да се види пролема.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Друга предполагаема причина:Скапана самоадаптация - Ресетване на бензиновото ЕКУ

            Коментар


              #7
              Свщите са бош супер брязилия доста са стари но са перфектни няма разлика в луфта светло кафяви с добро изгаряне бяха леко хлабави затегнах ги изчистих дросела рязкячих акумолатора за 1 час толко време си игрях в дросела и свещите След това изпробвах мисля че е сега работи по спокойно и е по динамична проблема вече го няма тествана на студен и топъл мотор мерси колеги сега си взех термостата и утре го вграждам дано влезе лесно
              Bravo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                Това че една свещ изглежда перфектна не я прави такава Казвам го от личен опит.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар

                Working...
                X