Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6 16V-постоянно прекъсване.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.6 16V-постоянно прекъсване.

    Здравейте,Ако може някой да ми даде съвет какво да правя с колата си, че вече ми е гръмнала главата.Карам браво 1.6 16V 2000г с газов инжекцион Фобос(слагана във Ведраре).Колата я имам от 6 години и почти не съм имал проблеми с нея, но от около 1 година взе да ми прекъсва на бензин и на газ по абсолютно един и същи начин.Ако натисна рязко газта колата направо забива предницата и не иска да върви освен ако вече не е на по високи обороти(на високи си върви почти без проблем).Единствения начин да я карам е като подавам плавно газ или само на високи обороти.Разхода на гориво ми е много добър(или поне аз така си мисля)- 7-7.5 газ(100-120) извънградско и 10-11 градско.Маслото което е селения голд 10 w 40 го сменям на около 12-13к без да доливам и 1 грам, защото не го гори въобще.Ходих в сервиза на фиат и след диагностиката ми излезна, че бобината ми е за смяна.Смених бобина, кабели и свещи и почти нищо не се промени в работата на двигателя.След дълго ходене по мъките и смяна на дроселова клапа и други разни дреболии отидох в един малък сервиз и момчето там имаше същия фиат и сменихме компютрите и колата направо се прероди и заработи отлично.Отидох веднага купих си компютър втора употреба смених го и колата си заработи добре и така около 7-8 месеца.И сега всичките и проблеми малко по малко взеха да се обаждат по същия начин и вече си е както преди-прекъсва адски много.Сега като чета коментарите и ми става интересно как никой не ми каза да сменя дебитомерАко някой може да ми помогне от какво може да е това ще му бъда адски благодарен.Поздрави

    #2
    Значи като за начало отиди да ти махнат адаптацията на компютъра,после отиди да ти проверят ангрнажния ремък с пети дали е правилно зацепен.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      Какво общо има между ремъка и бъговете в компютъра, които се натрупват след работа на газ? Ако имаше проблеми със зацепването на ремъка, колата нямаше да работи добре по принцип, с газ или без газ, с новия или със стария комп. Това сигурно е най-смотания мотор на Фиат. И аз имам проблеми с един такъв и какво ли не му проверявахме - оправяне няма.
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #4
        ivchotr написа:
        Какво общо има между ремъка и бъговете в компютъра, които се натрупват след работа на газ? Ако имаше проблеми със зацепването на ремъка, колата нямаше да работи добре по принцип, с газ или без газ, с новия или със стария комп. Това сигурно е най-смотания мотор на Фиат. И аз имам проблеми с един такъв и какво ли не му проверявахме - оправяне няма.
        Какво ли ми много работи,аз 2 седмици си блъсках главата със Стилото Което е със същия двигател какви ли не датчици смених,накрая я закарах при Дани в тих труд и се оказа че ремъка ми е мръднал 1 зъб,от 2 дни колата няма никакви ппроблеми или помен от това което беше преди 1 седмица.А пък и аз написах че първо да махне адаптацията,и след това ако няма промяна да се види ремъка.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Значи като за начало отиди да ти махнат адаптацията на компютъра,после отиди да ти проверят ангрнажния ремък с пети дали е правилно зацепен.
          Ще отида да ми премахнат тази адаптация и дано да има успех.
          Какво общо има между ремъка и бъговете в компютъра, които се натрупват след работа на газ? Ако имаше проблеми със зацепването на ремъка, колата нямаше да работи добре по принцип, с газ или без газ, с новия или със стария комп. Това сигурно е най-смотания мотор на Фиат. И аз имам проблеми с един такъв и какво ли не му проверявахме - оправяне няма.
          Забравих да спомена, че преди около 3 месеца смених ангренажен ремък и момчето което го смени ми направи някакви центровки на ремъка(не разбирам от тези неща и не мога да кажа какво точно) и ми каза да карам само на бензин и наистина карах около една седмица само на бензин и колата си вървеше перфектно.В момента в който реших да карам на газ, след няма и 200км и се върна на старото положение с прекъсването.Може ли да ми обясните какво прави тази адаптация?

          Коментар


            #6
            Доста е писано в този форум за адаптация,ползвай търсачката, доста ще научиш.
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #7
              преди да ходиш кадето и да е пробави да откачиш АБ (акумулатора) за час два след което го закачи, покрай малко на бензин (10-15 мин) и виж как е аз си мисля че ЕКУ-то се омазва от газта и от там прекъсването
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                todorshalev написа:
                преди да ходиш кадето и да е пробави да откачиш АБ (акумулатора) за час два след което го закачи, покрай малко на бензин (10-15 мин) и виж как е аз си мисля че ЕКУ-то се омазва от газта и от там прекъсването
                Може би си прав, но как тогава ще мога да я направя да си я карам нормално на газ, защото в противен случай тази кола просто не ми трябва.По добре да си взимам друга.

                Коментар


                  #9
                  На 49ф номера с откачане на аб не минава,но ако е с 4еф,там може и да става
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    Ако газовия инжекцион е настроен както трябва,няма да имаш проблеми.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      cs_aleksandar написа:
                      ivchotr написа:
                      Какво общо има между ремъка и бъговете в компютъра, които се натрупват след работа на газ? Ако имаше проблеми със зацепването на ремъка, колата нямаше да работи добре по принцип, с газ или без газ, с новия или със стария комп. Това сигурно е най-смотания мотор на Фиат. И аз имам проблеми с един такъв и какво ли не му проверявахме - оправяне няма.
                      Какво ли ми много работи,аз 2 седмици си блъсках главата със Стилото Което е със същия двигател какви ли не датчици смених,накрая я закарах при Дани в тих труд и се оказа че ремъка ми е мръднал 1 зъб,от 2 дни колата няма никакви ппроблеми или помен от това което беше преди 1 седмица.А пък и аз написах че първо да махне адаптацията,и след това ако няма промяна да се види ремъка.
                      Хм. Ако си имал мръднал ремък, колата не би трябвало да работи добре и на бензин и на газ. Пък нашият човек обяснява, че като кара на бензин нещата са добре. Като сменил компа, нещата пак са били добре. Докато не подкара на газ. За мен проблемът му е в газовата инсталация и комуникацията и с компа на колата.
                      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                      Коментар


                        #12
                        cs_aleksandar написа:
                        Ако газовия инжекцион е настроен както трябва,няма да имаш проблеми.
                        И аз съм на същото мнение като теб, но съм ходил поне 20 пъти във Ведраре и пичовете ми казват, че щом работи зле и на бензин значи е нещо което не е свързано с газта.За да не спамя излишно ако може да ми препоръчате добър газаджия в Пловдив който разбира от Фобос, че вече ми писна от тази кола.

                        Коментар


                          #13
                          ivchotr написа:
                          Хм. Ако си имал мръднал ремък, колата не би трябвало да работи добре и на бензин и на газ. Пък нашият човек обяснява, че като кара на бензин нещата са добре. Като сменил компа, нещата пак са били добре. Докато не подкара на газ. За мен проблемът му е в газовата инсталация и комуникацията и с компа на колата.
                          Нали затова писах първо да махне адаптацията,и след това вече да види ремъка,както и да е не ми се влиза в излишни спорове.Почти съм сигурен че ЕКУ-то се адаптира заради неправилна настройка на Г.инжекцион. Така че отиваш първо да махнат адаптацията след това я караш само на бензин докато не отидеш при газаджии за настойка. Колегите от Пловдив да те насочат към сервиз.
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #14
                            Газови неволи...

                            bezimen написа:
                            cs_aleksandar написа:
                            Ако газовия инжекцион е настроен както трябва,няма да имаш проблеми.
                            И аз съм на същото мнение като теб, но съм ходил поне 20 пъти във Ведраре и пичовете ми казват, че щом работи зле и на бензин значи е нещо което не е свързано с газта.За да не спамя излишно ако може да ми препоръчате добър газаджия в Пловдив който разбира от Фобос, че вече ми писна от тази кола.
                            Янко от Септември,свържи се с него и му обясни за кво иде реч ,пък ако решиш може и да го посетиш.Gal76 е твоят човек по всякакви механични повреди по фиатката,както диагностика и мн. др.lithrone човекът ,който продава изгодно добри часто втора ръка,вместо да обикаляш по моргите,разбира се ако то дотрябва нещо някога си...Според мен ,както и останалите казват нещо има омазване с комуникацията м/у газовия и бензиновия комп и става манджа с грозде.Успех!
                            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                            Коментар


                              #15
                              Адаптацията (всъщност Адаптиви) се трие и отива на оригиналните си стойности, при което след каране си коригира времената на впръскване и още някои неща. Трият ти адаптивите ,караш няколко дни само на бензин за да се обучи всичко както трябва и след това настройка на газовия инжекцион.
                              Фиат Крома 1.9 16v+
                              Фиат Браво 1.6 16v
                              Фиат Мареа 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X