Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на Фиат Брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигателя на Фиат Брава 1.4

    Здравейте стана тя каквато стана,Фиатката се придаде,Фиат Брава 1.4 газ -бензин.Без никакво предупреждение започна да работи на три цилиндъра и загуби мощност .Веднага проверих свещите и там проблем,свеща на 4 -ти цилиндър мисля,зацапана с масло.А никога не ми е горила и грам масло.И тъй бягам при майстор ,мери компресията ,а тя 3 атмосфери,каза ми слегнал клапан.И тъй като съм се напатил от "майстори",моля за мнение и от Вас.Поздрави и бъдете здрави.П.П Ако е само клапана от къде може да е маслото по свеща?Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Първо проверка за износена гърбица на разпределителен вал макар ,че споменаваш за ниска компресия на въпросния цилиндър.Може и клапан да има отворен ,а може и да е сцепен.Постоянно ли работи на 3 цилиндъра без значение от оборотите на двигателя?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Смени свеща,Провери кабела до бобината,Изгоряла бобина на 4 ти цилиндар ,Дюза зацапана ,Ако не се оправи -Диагностика

      Коментар


        #4
        каква диагностика по-голяма от тзи,че няма компресия.имаш два варианра.първия е изгорял клапан,а втория е МНОГО износени сегменти.и двата варианта са лоши,но какво да се прави.успех

        Коментар


          #5
          CIPRYS написа:
          Смени свеща,Провери кабела до бобината,Изгоряла бобина на 4 ти цилиндар ,Дюза зацапана ,Ако не се оправи -Диагностика
          Ти това от кой си го чул или си го измисли, при мерене на компресия нещата дето си изброил не оказват абсолютно никакво влияние, а тя казва че няма компресия Проблема е или в духнал клапан, Духнала гарнитура (ама не спомена за налягане във водата или маслото) 3-ти вариант духнали сегменти ама мноооооого се съмнявам да е това.Но вариантите да бяга компресия май бяха тези .
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Първо проверка за износена гърбица на разпределителен вал макар ,че споменаваш за ниска компресия на въпросния цилиндър.Може и клапан да има отворен ,а може и да е сцепен.Постоянно ли работи на 3 цилиндъра без значение от оборотите на двигателя?
            Tornado ами мисля че постоянно,единственото което забелязах че мощноста се губи само на малките предавки,като се набере е по добре,ама пак не е същата кола.

            Коментар


              #7
              Оказа се разпределителния вал......

              Коментар


                #8
                Така ще да е този двигател от това страда ,но и след ремонта може да духне новия вал за няма и 100 км. ако не е пазена хигиена при смяната му та камо ли при смяната на гарнитура глава.Аз разпробих отворите на паяка който маже вала до 1 мм. и поставих допълнително филтърче да спира люспите от старата гарнитура.Може би съм правил контролни проверки на смазването на гърбиците на 200-300 км. докато се убедя ,че всичко е наред.Гърбиците не страдат от калпаво масло ,а от парченца силикон или други боклуци които като застанат на отвора за смазване и гърбицата заминава за кратко време.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар

                Working...
                X