Здравейте стана тя каквато стана,Фиатката се придаде,Фиат Брава 1.4 газ -бензин.Без никакво предупреждение започна да работи на три цилиндъра и загуби мощност .Веднага проверих свещите и там проблем,свеща на 4 -ти цилиндър мисля,зацапана с масло.А никога не ми е горила и грам масло.И тъй бягам при майстор ,мери компресията ,а тя 3 атмосфери,каза ми слегнал клапан.И тъй като съм се напатил от "майстори",моля за мнение и от Вас.Поздрави и бъдете здрави.П.П Ако е само клапана от къде може да е маслото по свеща?Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Фиат Брава 1.4
Collapse
X
-
Първо проверка за износена гърбица на разпределителен вал макар ,че споменаваш за ниска компресия на въпросния цилиндър.Може и клапан да има отворен ,а може и да е сцепен.Постоянно ли работи на 3 цилиндъра без значение от оборотите на двигателя?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
CIPRYS написа:Смени свеща,Провери кабела до бобината,Изгоряла бобина на 4 ти цилиндар ,Дюза зацапана ,Ако не се оправи -ДиагностикаКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Tornado написа:Първо проверка за износена гърбица на разпределителен вал макар ,че споменаваш за ниска компресия на въпросния цилиндър.Може и клапан да има отворен ,а може и да е сцепен.Постоянно ли работи на 3 цилиндъра без значение от оборотите на двигателя?
Коментар
-
Така ще да е този двигател от това страда ,но и след ремонта може да духне новия вал за няма и 100 км. ако не е пазена хигиена при смяната му та камо ли при смяната на гарнитура глава.Аз разпробих отворите на паяка който маже вала до 1 мм. и поставих допълнително филтърче да спира люспите от старата гарнитура.Може би съм правил контролни проверки на смазването на гърбиците на 200-300 км. докато се убедя ,че всичко е наред.Гърбиците не страдат от калпаво масло ,а от парченца силикон или други боклуци които като застанат на отвора за смазване и гърбицата заминава за кратко време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар