Здравейте колеги,преди няколко дни смених свещи и от тогава работи на 3 цилиндъра до като е студена, после се оправя. Прегледах кабелите, изглеждат да са ОК, остават свещите. NGK едноелектродни, уж католожно за този мотор. 2.0 I Turbo 147.Един колега ми спомена, че трябва да се регулират свещите, че имало значение посоката или разтоянието на електрода.... Някой случайно да знае нещо по въпроса?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на свещи? Има ли такова животно?
Collapse
X
-
Проблема при Зетата ли е?Аз като проверявам свещи си ги меря с луфтомер.Наистина производитела на автомобила препоръчва разстояние на електрода ,но все пак върни старите и ако проблема ти се появи отново може да си издънил/скъсал/ някой кабел при дърпането му.В Пежо форума си описал малко по-подробно за проблема.rally33 написа:Смених свещи преди седмица и вместо да работи по-добре, колата почна да работи на 3 цилиндъра като е студена, и чак като загрее на четири! Мислих за кабели, но един колега вдигна капака една вечер и каза, че ако съм за кабели, ще се виждат искри в тъмницата. Същия каза, че свещите трябва да се центроват (регулират) особено при 2.0I Turbo.Някой правил ли е такова нещо? Идеята май е в позицията на електрода!?!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар