Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк1 1.2 75 не пали (няма стартер)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто мк1 1.2 75 не пали (няма стартер)

    Здравейте колеги, накратко, брат ми закъса (ланчията не зарежда акумулатора), свалям моя, слагам този на брат ми и колата пали, ама ланчугата не запали и загасих. След това тръгвам да паля, завъртам на стартер и нищо.... Ама нищо.... Слушах под предния капак и пак нищо. Разбутах кабела на шалтера, но нищо не се промени. Бутнах колата и запали, обаче почнаха да ми премигват фаровете от време на време. Иначе колата си вървеше нормално, няма придърпване. Само няма стартер и фаровете(както и осветлението на таблото) премигваха.... Дайте идеи какво да търся. Благодаря предварително на отзовалите се!

    #2
    Малко се оплетох в поста ти, ама проверявал ли си масата от АБ към купето, клемите?Изглежда ми като кофти връзка някъде, след като си свалил АБ.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      а според мене проблема ти е че алтернатора не зарежда и си само на акумулатор
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        ако е само на акумулатор поне ще може да завърти а на него не му върти стартера , да не би да е заминал стартера

        Коментар


          #5
          кола

          Провери както казва колега кабелите към стартера и масата към купето и акумулатора. После другото .Покарай е мало може да си изтощил акумулатора.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Нямах мултицет под ръка, но ток имаше в излишък. Просто като дам на стартер нищо не се случва, няма цък, прас или каквото и да е. Също така докато карах премигваха фаровете, рядко през много време и за малко време. И като се включваха от бушоните се чуваше едно жужене..... Все едно искри някой бушон.

            Коментар


              #7
              А да, после като прибрах пунтоацията, сложих същия акумулатор на калибрата ми и запали, от рас. Преди да се откажа да мъча колата проверих масата от АБ към купето и клемите всичко беше наред.

              Коментар


                #8
                Проблема е намерен. Кабелът, който влиза в стартера от шалтера се е разпоил от статора, тъй като тампона е пропускал вода. Сега търся четкодържач.

                Коментар


                  #9
                  Минах без четкодържач, само една спойка на кабела и проблема е решен, колата пали само като помирише ключа.

                  Коментар

                  Working...
                  X