bmahob написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна течност в кутията на въдушния филтър
Collapse
X
-
а ново 200 теча от радиатора е 100% сигурен , но и тази сутрин направи номера с работата на 2 цилиндъра първите 2-3минутиСлед като си отстранил теча, пипни си маркучите на охладителната система. Ако са твърди прекалено много - гарнитурата е духнала. Успех!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:а ново 200 теча от радиатора е 100% сигурен , но и тази сутрин направи номера с работата на 2 цилиндъра първите 2-3минутиСлед като си отстранил теча, пипни си маркучите на охладителната система. Ако са твърди прекалено много - гарнитурата е духнала. Успех!
Коментар
-
по щеката няма каша, маркучите са меки, утре ще меня радиатора и ще видим, макар тази сутрин и вчира пак имах сутрешно гърменеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Смених радиатора, тази сутрин като запалих колата пак работи на 2 цилиндъра, от там отварям капака и чудя и се мая, накрая дръпнах буксата на темп. датчик на инжекциона и май ДВГ подобри работата си , има ли начин той да е виновника?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
не съм сигурен, но май пак ми намалява антифриза и нещата май отиват към първоначалните ми диагнози!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
здравейте, въпреки че се стопли времето продължава да тече доста "гняс" /каша/ от маркуча за картерните газове. Побългарих малко нещата взех маркуч напъхах го в пластмасата вътре в кутията за да не тече над дросела и го изведох до средата на кутията където е филтъра и след около 1000км една шепа имаше пак Shocked ........ то е масло и вода.... да не би да има повишено картерно налягане... износен сегмент или гумички на клапаните..помагайте, колата губи масло по около 1л на 2000 км/като имам омасляване и по предните носачи и около скоростната кутия но май не е само от там. Да откарам колата да замерят компресията ще покаже ли за сегментите?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
И моята връща при въздушния филтър, но си е чисто масло.И аз губя по малко (но не в нормите) масло, но нямам нито един от признаците за гарнитура, та съм се хванал и аз за главата Като си махна капачката за маслото и виждам, че вътре има яко полепи, но те си седят там и не ми цапат маслото... при теб не знам защо е така Все се каня да отварям главата, но ако сега и няма нищо и ще са само пари и време на вятъра, та още се чудя.Капачката трябва да ти е 1 бар (на моята бяха измислили от някъде 0.8 и не държеше)... 0.2 бара се оказаха от голямо значение :DFiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
бях сложил нова капачка 0,70 бара и я махнах и върнах старата! Но за маслото и кашата не знам.....................Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар