Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странна течност в кутията на въдушния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странна течност в кутията на въдушния филтър

    Здравейте, това ми е второ Пунто75, но за пръв път виждам че от маркуча на картерните газове тече нещо като каша/според мен е масло с вода/ , само че от къде идва. Щеката на маслото е чиста, двигателя работи да кажем нормално. Имам млаки загуби на антифриз, но според потенето на стъклата зимно време е от радиатора на парното , масло губя но и там мисля че знам източника /страхотно омасляване под ДВГ идващо от скорстната кутия+пръски по носачите /според мен семеринга при скоростна кутия. Предположения!?!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Здравей!

    Няма нищо странно в това, когато колата се кара на къси разстояния в студено време. Лошо е, когато това замръзне в картерната вентилация - следва избиване на масло от всички семеринги по мотора...впрочем, слабото място на тези мотори е гарнитурата на капака на клапаните и семерингите - винаги протичат, дори и без видима причина.

    Коментар


      #3
      Re: Здравей!

      Hristo Dimov написа:
      Няма нищо странно в това, когато колата се кара на къси разстояния в студено време. Лошо е, когато това замръзне в картерната вентилация - следва избиване на масло от всички семеринги по мотора...впрочем, слабото място на тези мотори е гарнитурата на капака на клапаните и семерингите - винаги протичат, дори и без видима причина.
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        кола

        Да следа като мине 400000 се явява и такава ситуацияСемерингите протичат щото са калпави дори искъпи :D
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Този при скоростната е голяма беля, доста масло се губи от там .............
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            кола

            Да той е по натоварен и трудно се сменя щото трябва да се маха кутията При мен беше така че само като се кара тогава подлизваше малко иначе ако е оставена колата не капе никъде и не се вижда масло
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: Странна течност в кутията на въдушния филтър

              bmahob написа:
              Здравейте, това ми е второ Пунто75, но за пръв път виждам че от маркуча на картерните газове тече нещо като каша/според мен е масло с вода/ , само че от къде идва. Щеката на маслото е чиста, двигателя работи да кажем нормално. Имам млаки загуби на антифриз, но според потенето на стъклата зимно време е от радиатора на парното , масло губя но и там мисля че знам източника /страхотно омасляване под ДВГ идващо от скорстната кутия+пръски по носачите /според мен семеринга при скоростна кутия. Предположения!?!
              Конденза на колегата е толкова голям и заради карането на газ. Ако толкова много те притеснява тази гняс, то можеш да вадиш всеки път маркуча на картерната вентилация и да го почистваш...Другия вариант е да покараш повече извън града и всичко ще изчезне. /като се стопли времето също :D /

              Коментар


                #8
                ония ден проверявах маслото и по щеката имаше малко каша + това сутрин колата първите 2-3 минути работи на 2 цилиндъра и след това се оправя и работи перфектно/нови свещи, кабели и бобини !!! също така и за 2-3 седмици загубих литър антифриз
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  bmahob написа:
                  ония ден проверявах маслото и по щеката имаше малко каша + това сутрин колата първите 2-3 минути работи на 2 цилиндъра и след това се оправя и работи перфектно/нови свещи, кабели и бобини !!! също така и за 2-3 седмици загубих литър антифриз
                  Готви се за смяна на гарнитурата на главата!

                  Коментар


                    #10
                    има ли начин да направя проверка без отваряне
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      Като караш колата в задръстване и позагрее, стрелката за температура на антифриза почва ли да отива в червената зона ??
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        ми задръствания тука няма, но почна да позагрева повече от нормалното /не чак червената зона/, но интересното е че от 1-2 дни нещата се нормализираха и според мен е гарнитура но знам ли какво да правя, долях антифириз ... и ще наблюдавам
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          Ако си я следиш всеки ден и си доливаш ще караш докато не се предаде, ако е гарнитурата, но си следи антифриза и най вече стрелката на таблото, защото ако някой път забравиш да долееш, риска от това да си прегрееш колата нараства драстично. Колкото по скоро оправиш проблема толкова по добре, защото обикновенно покрай един проблем се скапват и други неща.Сега докато е студено предполагам няма да имаш проблеми, но лятото като напече жегата вероятността от прегряване пак се покачва, според мен се гласи за смяна на гарнитура, а покрай нея и ревизия на глава, тъй или иначе се сваля
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            най-вероятно ще е така
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              май намерих теча на антифириз, радиатор на парното и от 4 дни колата работи перфектно , а сега кажете какво става???
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар

                              Working...
                              X