Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странна течност в кутията на въдушния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    bmahob написа:
    май намерих теча на антифириз, радиатор на парното и от 4 дни колата работи перфектно , а сега кажете какво става???
    След като си отстранил теча, пипни си маркучите на охладителната система. Ако са твърди прекалено много - гарнитурата е духнала. Успех!

    Коментар


      #17
      а ново 200 теча от радиатора е 100% сигурен , но и тази сутрин направи номера с работата на 2 цилиндъра първите 2-3минути
      След като си отстранил теча, пипни си маркучите на охладителната система. Ако са твърди прекалено много - гарнитурата е духнала. Успех!
      -това само след като съм оправил парното ли да го направя, сегa устaнових че от вчерa до сегa ми нямa 5-600мл aнтифриз
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #18
        bmahob написа:
        а ново 200 теча от радиатора е 100% сигурен , но и тази сутрин направи номера с работата на 2 цилиндъра първите 2-3минути
        След като си отстранил теча, пипни си маркучите на охладителната система. Ако са твърди прекалено много - гарнитурата е духнала. Успех!
        -това само след като съм оправил парното ли да го направя, сегa устaнових че от вчерa до сегa ми нямa 5-600мл aнтифриз
        На студен мотор виж какво е състоянието на маслото - вадиш щеката и гледаш, ако е като боза следва ремонт на главата. Ти трябва да отстраниш всички възможни течове на антифриз и едва тогава да търсиш други причини за загубата му. При евентуално пробила гарнитура на главата, отработените газове постъпват и в охладителната система. И понеже тя е с работно налягане около 1 атм., си търсят място да избият - радиатор на охлаждането, радиатор на парно или маркучите към тях. Възможно е да пали на два цилиндъра, защото те са пълни с антифриз, постъпил в тях след изстиване на мотора. Но може и причината за трудното палене и лошата работа да се дължи на друго. Ти започни от маслото /антифриза може да е влязъл и в картера/, виж всички съединения на охладителната система, погледни/замени капачката на радиатора, свали всички свещи и ги огледай/тези дето са измити от антифриза са бели - като нови/, а тези които са работили нормално, са с керемиден цвят. След като си сигурен, че си отстранил всички причини за теч по охладителната система, запали мотора и виж маркучите дали стават на камък. Ако стават прекалено твърди - знаеш какво следва....

        Коментар


          #19
          по щеката няма каша, маркучите са меки, утре ще меня радиатора и ще видим, макар тази сутрин и вчира пак имах сутрешно гърмене
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #20
            Смених радиатора, тази сутрин като запалих колата пак работи на 2 цилиндъра, от там отварям капака и чудя и се мая, накрая дръпнах буксата на темп. датчик на инжекциона и май ДВГ подобри работата си , има ли начин той да е виновника?
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              не съм сигурен, но май пак ми намалява антифриза и нещата май отиват към първоначалните ми диагнози!
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #22
                здравейте, въпреки че се стопли времето продължава да тече доста "гняс" /каша/ от маркуча за картерните газове. Побългарих малко нещата взех маркуч напъхах го в пластмасата вътре в кутията за да не тече над дросела и го изведох до средата на кутията където е филтъра и след около 1000км една шепа имаше пак Shocked ........ то е масло и вода.... да не би да има повишено картерно налягане... износен сегмент или гумички на клапаните..помагайте, колата губи масло по около 1л на 2000 км/като имам омасляване и по предните носачи и около скоростната кутия но май не е само от там. Да откарам колата да замерят компресията ще покаже ли за сегментите?
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  И моята връща при въздушния филтър, но си е чисто масло.И аз губя по малко (но не в нормите) масло, но нямам нито един от признаците за гарнитура, та съм се хванал и аз за главата Като си махна капачката за маслото и виждам, че вътре има яко полепи, но те си седят там и не ми цапат маслото... при теб не знам защо е така Все се каня да отварям главата, но ако сега и няма нищо и ще са само пари и време на вятъра, та още се чудя.Капачката трябва да ти е 1 бар (на моята бяха измислили от някъде 0.8 и не държеше)... 0.2 бара се оказаха от голямо значение :D
                  Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                  Коментар


                    #24
                    бях сложил нова капачка 0,70 бара и я махнах и върнах старата! Но за маслото и кашата не знам.....................
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар

                    Working...
                    X