Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ БРАВА 1,8 16v НЕ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и аз мисля че може клемите да правят проблеми , но нека каже какво се е случило в сервиза

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Напротив, това са факти, просто и аз бих обяснил нещо така ако не знам какво е. Бендиска е една запчатка която стартера завърта за да завърти маховика, а той двигателя за да запали. Понякога се изронват зъбите му, и не зацепват тогава точно се чува това виуууу. Пали спокойно ако е от това ще запали на второ трето въртене, а след като запали си карай спокойно до сервиза. Майстори търсиш ли си?
      Да, ако може да ми препоръчате майстор в тази област ще съм благодарна!

      Коментар


        #18
        merilin9 написа:
        S_BANKOV написа:
        Напротив, това са факти, просто и аз бих обяснил нещо така ако не знам какво е. Бендиска е една запчатка която стартера завърта за да завърти маховика, а той двигателя за да запали. Понякога се изронват зъбите му, и не зацепват тогава точно се чува това виуууу. Пали спокойно ако е от това ще запали на второ трето въртене, а след като запали си карай спокойно до сервиза. Майстори търсиш ли си?
        Да, ако може да ми препоръчате майстор в тази област ще съм благодарна!
        Оказа се, че в клетките на акумулатора не е имало течност, сега всичко е ОК, но има един друг проблем - като запаля нещо вие отпред като ремък, но незнам дали е точно това и като въртя волана шума се променя. Лошото, е че в движение не спира да вие - чува си се леко. Какво може да е това?

        Коментар


          #19
          Приготви се за смяна на акумулатор(дано не съм прав) Виенето изглежда като от хидравличната помпа, но пак може само да гадаем. Най-лесния и бърз начин е (обаче пак в сервиз) да се махне пистовия ремък и да се запали колата за малко. Ако няма виене, гаси се и се преглежда всяка ролка и колело по пътя на ремъка. Ако има виене проблема ще е по-сериозен, защото ще е или в главата или в блока.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #20
            veselin10 написа:
            Приготви се за смяна на акумулатор(дано не съм прав) Виенето изглежда като от хидравличната помпа, но пак може само да гадаем. Най-лесния и бърз начин е (обаче пак в сервиз) да се махне пистовия ремък и да се запали колата за малко. Ако няма виене, гаси се и се преглежда всяка ролка и колело по пътя на ремъка. Ако има виене проблема ще е по-сериозен, защото ще е или в главата или в блока.
            Защо да сменям акумулатор - той е на 2 години, варта е и е доста силен. Само ми го напълниха и нищо друго не ми казаха. По отношение на виенето...мога ли да карам за момента така или е спешен ремонта?

            Коментар


              #21
              Виж казанчето за хидравличната течност дали има някой изобщо, ако няма търси от къде е избягало маслото.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Ами и моя беше на две-три години и се получи същото и карах още 5-6 месеца и здаде багажа. Държи ток, ама стартовия го нямаше. пак казвам, дано не съм прав за твоя
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #23
                  Ще използвам темата, понеже е сходна. Колата е Брава 1,4. Слизам сутринта завъртам ключа и стартера завърта само един път и спира. Втория опит -същото. Третия изобщо не завърта. Всички лампи си светят, имобилайзера гасне. Абе всичко друго си е както трябва. Няма виене или каквито и да е странични звуци. Акумулатора си е Ок. Вярно скоро го зареждах, но стартовия ток си е ок и колата си го зарежда. В неделя ми направи същия номер на Благоевград, но тогава третия опит беше успешен. Според мен е от стартера. Та сега кое е по удачно. Направо стартер или само четки -метки да сменям. И ако според някой не е от стртера от какво е. Благодаря предварително
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #24
                    а варинта клеморед?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа:
                      а варинта клеморед?
                      Може и от това да е. Преди много време имаше проблем с бендикса. Ама това преди 2-3 години. Стартера тогава си въртеше, но не завърташе маховика. Ще трябва да я закарам у Дружба, ама когато тя благоволи. Лошото е, че и служебната кола е в бокса и ще трябва да "маам" крачоли от Борово до Дружба и обратно. Иначе щеше в близкия месец да се похвали с нови амортисьори...ама като е ината поне още 1-2 месеца ще е с тези.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #26
                        Ем тогаваааа шЕ буташ
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Сега един приятел ме вкара в друг филм. Момчето кара Мазда 323, сменяли му маслото и разкачили някакъв кабел от стартера майсторите и така не искала да пали. На мен също преди 2 дена ми смениха маслото. Да търся ли някакъв кабел покрай картера, който да е от стартера?
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #28
                            Kay_ написа:
                            Сега един приятел ме вкара в друг филм. Момчето кара Мазда 323, сменяли му маслото и разкачили някакъв кабел от стартера майсторите и така не искала да пали. На мен също преди 2 дена ми смениха маслото. Да търся ли някакъв кабел покрай картера, който да е от стартера?
                            На тоя въпрос само Господ може да ти отговори на тоя етап. Иначе кво им пречи да са дръпнали някой кабел и да не пали.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              Проверих кабелите на стартера..там са си Днес на бутане на втора и бръм-бръм за 5-6 метра запали. Оставих я да майстор да ми свалят стартера и чакам резултати
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #30
                                кола

                                старер 40 лв и готово
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X