Ама сегментите нямат ли подложни шайби, за обиране на луфта? И не се ли набиват клинчета в ключа на сегментите, да намалее духането на картерни газове? А?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено
Collapse
X
-
Абе,не знам защо все на мен се пада да обяснявам на незнаещите.първо такова конструктивно изместване на вала е изчислено от завода и си има хлабина.тя се нарича АКСИАЛНА ХЛАБИНА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ.Тази хлабина варира в широк диапазон-0,04-0,5мм..хлабината се регулира със аксиално опорни пластини.ако има по-голям луфт се подбира аксиално опорна пластина с по-голяма дебелина(това всичко се мери с микрометър,а луфта с пластини).ИЗВОД-увеличения аксиален луфт с НИЩО не пречи на буталата.дори вала да е изместен с 1-2мм,то не забравяйте,че биелата е с около 4мм по-тясна от шийката на коляновия вал.друг е въпроса че увеличената аксиална хлабина е пагубна за доста други неща,но това си е друга тема
Коментар
-
FIATIST написа:Вижте какво аз не съм авто монтьор! И второ казах, че след 10 000 км. зимата ще се разбере какво ще стане с този двигател и това масло. Времето ще покаже! И трето не се занимавайте повече с мен по този въпрос!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар