Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Airfan написа:
    Ама как ще го хванеш това отклонение с компютърна диагностика не ми е ясно?
    Със софтуеара чрез компютъра как. Мисля, че съм го обяснил то е като един вид ренген на двигателя. Както на всички автомобили.
    sigpic

    Коментар


      #47
      Не в един от двата края,целия вал е изместен спрямо оста на цилиндрите,за различни мотори е различно,нещо от порядъка на 1-2 мм.Той софтуера си е софтуер,зависи кой го използва,
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #48
        янко написа:
        Не в един от двата края,целия вал е изместен спрямо оста на цилиндрите,за различни мотори е различно,нещо от порядъка на 1-2 мм.Той софтуера си е софтуер,зависи кой го използва,
        Ако е така тогава този вал ще може ли да се ремонтира или ще иска смяна с нов и ако буталата от това чукане и те са за смяна става комплект вал с 4-ри бутала. Аз все си мисля, че след 10 000 км. маслото няма да е вече толкова гъсто и плътно и в студа през следващата зима пак ще почне да му чука двигателя.
        sigpic

        Коментар


          #49
          FIATIST написа:
          todorshalev написа:
          пак излезнах прав нищо че говоря от 3-4 дни че за този мотор дават Селениа ПС: ако не е тайна какъв модел Селениа ?20К Gold Racing
          Разгледай Темата от начало до край и ще го видиш има го постнато на една голяма снимка.
          тази снимка много добре я знам нали все пак АЗ съм я сложил (погледни)
          muns61 написа:
          ......................Тези двата профила на един потребител ми мязат...
          не разбрах за кой профили ?
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #50
            FIATIST написа:
            Airfan написа:
            Ама как ще го хванеш това отклонение с компютърна диагностика не ми е ясно?
            Със софтуеара чрез компютъра как. Мисля, че съм го обяснил то е като един вид ренген на двигателя. Както на всички автомобили.
            Мисля си, че си в дълбока заблуда какво могат да правят датчиците в мотора или не обясняваш добре или аз съм адски тъп. Би ли ми обяснил как и кой датчик ще отчете разминаване на буталото от оригиналната му позиция?

            Коментар


              #51
              Airfan написа:
              FIATIST написа:
              Airfan написа:
              Ама как ще го хванеш това отклонение с компютърна диагностика не ми е ясно?
              Със софтуеара чрез компютъра как. Мисля, че съм го обяснил то е като един вид ренген на двигателя. Както на всички автомобили.
              Мисля си, че си в дълбока заблуда какво могат да правят датчиците в мотора или не обясняваш добре или аз съм адски тъп. Би ли ми обяснил как и кой датчик ще отчете разминаване на буталото от оригиналната му позиция?
              В случая колега става въпрос за цялостно конструктивно изместване на коляновия вал спрямо цилиндрите. Така, че този ако не бързаше със смяната на маслото и масления филтър и имаше време да изчака да му се отвори двигателя в читав сервиз да му се смени коляновия вал ако не с нов то поне с втора употреба читав после лагерите към коляновия вал и другите чарколии се слагат от неговите от стария му колянов вал, който явно е за изхвърляне, слагат се неговите стари бутала след задължително шлайфане на новия колянов вал тогава сменя масления филтър и двигателното масло плаща газ и това е. Дори и стария му колянов вал да се оправи със шлайфане няма да е по - добър от новия, макар и втора употреба да е ако няма възможности за чисто нов. Изпращам снимка и връзка:http://www.... ***Модерирано***Рекламата е забранена!Модераторски екип на fiat-bg.org
              sigpic

              Коментар


                #52
                Скоро не бях чел такива откровени глупости. Единственото вярно е, че има изместване на оста на буталата спрямо оста на кол. вал, ама нещата не се изменят и коригират. Единствено може някой да обърне буталата, и такова съм ввиждал, ала мотора е само муден и лаком, не трака.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #53
                  muns61 написа:
                  Скоро не бях чел такива откровени глупости. Единственото вярно е, че има изместване на оста на буталата спрямо оста на кол. вал, ама нещата не се изменят и коригират. Единствено може някой да обърне буталата, и такова съм ввиждал, ала мотора е само муден и лаком, не трака.
                  Виж какво тя глупоста е в автора на темата не в нас! Ние не можем да гадаем точно какво е без да сме видяли и отворили двигателя какво е. Това бяха само предположения, обаче така на сляпо не е много правилно да се гадае и предполага.
                  sigpic

                  Коментар


                    #54
                    Айде щом глупоста е от мене земи спри да пишеш,всичики ти пишат критики ти все към мене нещо писна ми извинявам се,че я има тая тема за едно пунто дет нищо му няма!Явно тоя форум е само за тесни спецялисти повече темичка няма да пусна що ми писна от фиатист даже и колата ше продам,че с тоя двигател толко зле,че ше ме зареже на път,айде със здраве,ако има някой да махне темама по моя молба като автор на глупости

                    Коментар


                      #55
                      pileto написа:
                      Айде щом глупоста е от мене земи спри да пишеш,всичики ти пишат критики ти все към мене нещо писна ми извинявам се,че я има тая тема за едно пунто дет нищо му няма!Явно тоя форум е само за тесни спецялисти повече темичка няма да пусна що ми писна от фиатист даже и колата ше продам,че с тоя двигател толко зле,че ше ме зареже на път,айде със здраве,ако има някой да махне темама по моя молба като автор на глупости
                      Колега pileto успокой се нямам нищо към теб не съм искал да те ядосвам, съжелявам, че ти е писнало от мен, но чак такива глупости недей да правиш да продаваш колата, освен ако не смяташ да взимаш друга Италианка. Казваш, че е Пунто дето нищо му няма, а пък после си щял да е продаваш, че с тоя двигател много зле. Просто другата зима ако почне пак да чука на студено ще трябва да го отвориш двигателя и да го ремонтираш това е. Айде и със здраве и ти пожелавам стотици хиляди безаварийни киломитри. :D
                      sigpic

                      Коментар


                        #56
                        По-големи глупости за бутала и цилиндри не бях чел....

                        Коментар


                          #57
                          ами то и аз

                          Коментар


                            #58
                            Колега ти или си прекалено малък за този форум ,или просто много си чел и слушал различни майстори който са били най - голямите "разбирачи " :D :D :D
                            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                            Коментар


                              #59
                              Ааа, недейте така! Има и други звезди, ще се обидят!
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #60
                                [quote="FIATIST"]
                                Airfan написа:
                                FIATIST написа:
                                Airfan написа:
                                Ама как ще го хванеш това отклонение с компютърна диагностика не ми е ясно?
                                Със софтуеара чрез компютъра как. Мисля, че съм го обяснил то е като един вид ренген на двигателя. Както на всички автомобили.
                                Мисля си, че си в дълбока заблуда какво могат да правят датчиците в мотора или не обясняваш добре или аз съм адски тъп. Би ли ми обяснил как и кой датчик ще отчете разминаване на буталото от оригиналната му позиция?
                                В случая колега става въпрос за цялостно конструктивно изместване на коляновия вал спрямо цилиндрите. Така, че този ако не бързаше със смяната на маслото и масления филтър и имаше време да изчака да му се отвори двигателя в читав сервиз да му се смени коляновия вал ако не с нов то поне с втора употреба читав после лагерите към коляновия вал и другите чарколии се слагат от неговите от стария му колянов вал, който явно е за изхвърляне, слагат се неговите стари бутала след задължително шлайфане на новия колянов вал тогава сменя масления филтър и двигателното масло плаща газ и това е. Дори и стария му колянов вал да се оправи със шлайфане няма да е по - добър от новия, макар и втора употреба да е ако няма възможности за чисто нов. Изпращам снимка и връзка:Колега,нещо не си разбрал,конструктивното изместване е фабрично заложено и не подлежи на каквато и да е промяна,буталата също не се регулират.Вал а и не само, се шлайфат по размер и лагерите задължително нови
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X