Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено

    Зравейте имам проблем с количката от скоро е при мен и сега като паля на студен двигател се чува леко чукане което изчезва като поработи малко карам с масло 10/40 сложих и добавка за хидравлични повдигачи,но намаля съвсем маллко казвайте какво да правя или просто да чакам да се стопли времето и да не ме дразни чукането :D

    #2
    Re: ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено

    pileto написа:
    Зравейте имам проблем с количката от скоро е при мен и сега като паля на студен двигател се чува леко чукане което изчезва като поработи малко карам с масло 10/40 сложих и добавка за хидравлични повдигачи,но намаля съвсем маллко казвайте какво да правя или просто да чакам да се стопли времето и да не ме дразни чукането :D
    Иди на сервиз и гледай да е читав сервиза! В оторизирания сервиз на Ауто Италия това ще го опровят със сигурност! Обаче вариантите са няколко:1. Двигателно масло и маслен филтър2. Гарнитурата на двигателя3. Запушен цилиндър4. Буталата, някое от тях се удря и за това се чува чукане, при което проблема може да не е от маслото5. Скоростната кутия проблем6. Масло скоростна кутия подмяна7. Ако е антренажен ремък или верига също може от там да се чува тропане, чукане.Помисли си! Единствено мога да кажа, че не е тропане от биалета.
    sigpic

    Коментар


      #3
      аз пък защо си мисля че е за реглаж на клапани ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        fuel injekcion написа:
        аз пък защо си мисля че е за реглаж на клапани ?
        Възможно е, обаче може да иска и центриране на буталата, ако не са клапаните.
        sigpic

        Коментар


          #5
          Съгласен съм обаче го прави това само като ав падне под 0г.и някой знае ли дали е с хидравлични или механични повдигачи защото,ако е с хидравлични както си мисля може и да е от маслото зощото взех по евтино и от добавката почти не се чуват вече!!!А иначе реглаж,но пак казвам,че е много тихо трябва да се заслушаш много с след като загрее малко напълно изчезва за това се чудя дали да отварям ДВ.или да си карам така

          Коментар


            #6
            pileto написа:
            Съгласен съм обаче го прави това само като ав падне под 0г.и някой знае ли дали е с хидравлични или механични повдигачи защото,ако е с хидравлични както си мисля може и да е от маслото зощото взех по евтино и от добавката почти не се чуват вече!!!А иначе реглаж,но пак казвам,че е много тихо трябва да се заслушаш много с след като загрее малко напълно изчезва за това се чудя дали да отварям ДВ.или да си карам така
            не са ти хидравлични , премерете има ли хлабини на клапаните
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Re: ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено

              FIATIST написа:
              Иди на сервиз и гледай да е читав сервиза! В оторизирания сервиз на Ауто Италия това ще го опровят със сигурност!
              ще му свалят кожата (Без упойка) и пак не е сигурно препоръчвам да се смени маслото с някое по качествено щом след като е сменено е започнало да причуква
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                Ще го сменя и пак ще пиша,че и без това добавката дето зложих беше за хидравлични повдигачи на лики моли дано не прецакам нещо въпреки,че стана по тиха нищо,че явно не са хидравлични!!

                Коментар


                  #9
                  Какво масло като марка ще препоръчате и дали да не сложа синтетично да видим е една тема която прочетох един колага казваше нищо,че дават за този мотор 10/40 масово слагат синтетично защото и при други с този мотор става същотото зимата незнам как е било със старото защото купих колата скоро и смених всичко веднага,но нензнамако има някой със същата кола да пише с какво масло я кара и дали и при някой друг има такова нещо МЕРСИ

                  Коментар


                    #10
                    SELENIA
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      Така колега значи твойто Punto е ето това:Значи от 2003 г. нататъка виж там точно коя година ти е произведена колата. В тези времена гаранцията на FIAT мисля, че беше 2 г. или 100 000 км. Сега е 5 г. или 150 000 км. Виж си двигателя на колко хиляди е и пиши да видим за какво става въпрос пък после слагай новото масло да не се наложи да го точиш чисто ново на другия ден още и пак да наливаш ново още един път! Само ти казвам.
                      sigpic

                      Коментар


                        #12
                        колата е 2001год. и е на 115000 нали реални без малко

                        Коментар


                          #13
                          FIATIST написа:
                          Така колега значи твойто Punto е ето това:Значи от 2003 г. нататъка виж там точно коя година ти е произведена колата. В тези времена гаранцията на FIAT мисля, че беше 2 г. или 100 000 км. Сега е 5 г. или 150 000 км. Виж си двигателя на колко хиляди е и пиши да видим за какво става въпрос пък после слагай новото масло да не се наложи да го точиш чисто ново на другия ден още и пак да наливаш ново още един път! Само ти казвам.
                          а от каде си сигурен че не е такова това което си показал ти е Punto MK2 Феислифт те се произвеждат след 2003 до 2005 (мисля) и се произвеждат и под името Zastava 10 (в Сърбия и до днес) а Пунто МК2 се произвежда от 1999 - 2003 ако не ме лъже паметта по каталог го даваха "Selenia 20K"
                          pileto написа:
                          колата е 2001год. и е на 115000 нали реални без малко
                          следователно караш Пунто МК2 1.2 8V 60 коня 2001 година маслото за теб е "Selenia 20K" Гарантирам до преди година карах същото
                          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                          Коментар


                            #14
                            Кола

                            Няма значение какво е Пунтото а къв е двигателя Виж на повдигачите луфта Не е задължително в оторизиран сервиз въпроса да са правили ФИАТ
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Така извинявам се допуснал съм грешка. Сайта от, който взех снимката ме е подвел, но това не е причина за оправдание. А се оказа, че този толкова сериозен сайт не разполага със снимки на PUNTO MK2. Както и да е. Моделът на колегата е този:Значи колега виш горенаписаното си остава в сила няма значение, че съм объркал снимката сега постнах нова. Не знам и това масло 20К SELENIA какво е, обаче ако двигателя ти е над 100 000 км. какъвто е твоя случай е доста относително, че може да понася полусентитично масло. Понеже трябва механик да определи според състоянието на двигателя какво да е маслото. На някои автомобили от този тип като PUNTO след 100 000 км. им слагат Минерално масло. А на такива където тропат и чукат Минералното масло е задължително. То може да се сложи според състоянието на двигателя и под 100 000 км., само по преценка на оторизиран сервиз. Аз мисля, че твоя случай е такъв и ти отдавна си трябвал да миниш на Минерално а си е караш на полусинтетика. Колата ти не е чисто нова нито е на 20 000 км. Ето, защо ти ги написах горе тези работи. Даже причината за чукането може да е в полусинтетичното масло, защото вече не понася на двигателя и му идва много тънко, двигателя ти плаче за по плътно масло коквото е Минералното. Тънкото масло като не може да обере луфтовете между буталата и цилиндрите и буталото се удря в стените на цилиндъра и се чува шум от чукане. Защото двигателя е стар и изхабен (амортизирал), обаче още върви. И иска по дебел, по плътен слой масло каквото е Минералното, което да може правилно и сполучливо да отделя луфтовете между буталата и цилиндрите.
                              sigpic

                              Коментар

                              Working...
                              X