Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.6 проблеми с подаването на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    FIATIST написа:
    zdravkopol написа:
    kiriluz1 написа:
    А за лед в гърнетата помислихте ли, симптомите са същите, и като позагрее се оправя.
    при мен "Фиат Стило" 1.6 бензин-газ, гаснеше на светофарите и също така по време на движение. Направо пада оборотомера на "0" и колата спира в движение /като да изключиш от контакт, но на скорост/, и докато не върна ключа и да дам на контакт отново не тръгва. Изписва ми на таблото "ASR failure" и после Conection. На няколко пъти и само ми прекъсва по време на движение. Все едно се губят токовете за части от секундата. Ходих в Пловдив в сервиз "Дин-Експрес", и там ми казаха, че е в компютъра проблема. Смалиха го и го пратиха на майстор. Като си взех колата започна да ми минава на "Авариен режим", при подаване на повече газ - над 30 пъти. Едвам се прибрах до града. Не мога да я изфорсирам и на 1200-1300 оборота работи двигатела някак си не естествено. Ако някой е изпаднал в подобна ситуация, моля да сподели.
    А ми аз ще споделя.1. Проблем в електрониката на автомобила. Цялостен ремонт до пълното и възстановяване. Целта е пълно изчистване на всевъзможни грешки. Проблема с аварийния режим трябвя да изчезне и всичко останало каквото прави като проблем.2. Комплект съединител. И все пак възможно е. А е възможно проблема ти да е едновремено и в двете.
    Добре де ..... аз ли пиша с много ситни букви или вие не четете !!! Ако е съединител на колегата то веднага ще се разбере.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #17
      cs_aleksandar написа:
      Добре де ..... аз ли пиша с много ситни букви или вие не четете !!! Ако е съединител на колегата то веднага ще се разбере.
      не се ядосваи колегата си е такъв а викаш само МАФ излиза като грешка опитай се да отстраниш проблема за който казваше (там със свинските опашки) и виж може найстина да влиза в Аварииен режим и от там да не дава да се изфорцира а проблема все още ли го има или беше само моментно
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #18
        todorshalev написа:
        cs_aleksandar написа:
        Добре де ..... аз ли пиша с много ситни букви или вие не четете !!! Ако е съединител на колегата то веднага ще се разбере.
        не се ядосваи колегата си е такъв а викаш само МАФ излиза като грешка опитай се да отстраниш проблема за който казваше (там със свинските опашки) и виж може найстина да влиза в Аварииен режим и от там да не дава да се изфорцира а проблема все още ли го има или беше само моментно
        Точно в момента в който си писал аз се опитвах да отлепя от едно кръстовище в Младост Ново 20-се,Спрях до Шела и веднага набутах OBD-то излизаха 3 4 грешки и не можеха да се изтрият 6 или 7 пъти пробвах, колата пак не искаше да се изфорсира въобще натискам педала а оборотите мръдват до 1050 и падат веднага, след престояване 10 мин колата вече се изфорсираше до към 2500 оборота и веднага тръгнах защото закъснявах за работа.Пред работата я изгасих и запалих на ново пак не искаше да се изфорсира показаните грешки бяха (Powertrain) и (Powertrain Position Sensor
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #19
          Еми това "loose conection" си е не на добре.Действай нещо по конекторите. Д4 и т.н. Или компа върху мотора отгоре. Изолирай го. Аз май писах вече за това. Не помня.Успех.
          Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
          Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
          Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

          Коментар


            #20
            Аз продължавам да твърдя, че нещо в електрониката на този автомобил не е както трябва!
            sigpic

            Коментар


              #21
              FIATIST написа:
              Аз продължавам да твърдя, че нещо в електрониката на този автомобил не е както трябва!
              То от години се знае че електрониката на Стило е проблемна от всякъде.Не само на моето ! Виждам че си нов ,но ще те помоля ако нямаш какво конкретно да кажеш по темата просто недей да я запълваш с празни приказки. По нагоре съм задал въпрос за конкретен проблем в момента и търся причината !
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #22
                lhristov написа:
                Еми това "loose conection" си е не на добре.Действай нещо по конекторите. Д4 и т.н. Или компа върху мотора отгоре. Изолирай го. Аз май писах вече за това. Не помня.Успех.
                Лъче мисля си че не е това за което си мислиш Мдааа кофти проблемче почисти си буксите на ЕКУ-то ,Д4 конектора , и буксите на BSI намирисва ми на лошо връзка някаде ама каде е мисля си че не е проблема с ЕКУ-то (прегряло ЕКУ) там симтомите са съвсем други :при загрял двигател (90*) изписва ASR FAULT,ABS FAULT ,LOST CONNECTION ,Alternator FAULT с което колата Гасне и няма Палене и пак ги изписва ASR FAULT,ABS FAULT ,LOST CONNECTION ,Alternator FAULT чакаш 20-30 мин да се поохлади и пали и тръгва записва грешки U1601- грешки в кан линията и P0606 - повреда блок за управление- микропроцесор
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #23
                  todorshalev написа:
                  мисля си че не е проблема с ЕКУ-то (прегряло ЕКУ) там симтомите са съвсем други :
                  Да няма как да е прегряло защото бях тръгнал 3 мин преди това двигателя още не беше загрял. Сега се сетих че като изписа за загубената връзка изписа и high coolant temperature и стрелката отиде до края и се върна,ама го свързвам с това че явно компа се беше оплел
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #24
                    Товс е от сега Май ще се сменява и датчика на разпр.вал Един въпрос в ахм -а видях че с бравото са еднакви така ли е? ECU Fault Log - Fault log report generated by Torque for Android=========================================== ======Vehicle VIN: Not presentVehicle Manufacturer: UnknownVehicle Calibration ID: Not presentCurrent Fault Log------------------P0105: Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure CircuitP1221: [BMW] Pedal Position Sensor 2 Range/Performance Problem[Chrysler] Fuel Pump Secondary Circuit Low[Dodge] Fuel Pump Secondary Circuit Low[Jeep] Fuel Pump Secondary Circuit Low[Seat/Audi/Volkswagen] Cylinder shut-off exhaust valves Short circuit to groundP0340: Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank 1 or Single Sensor)Pending Fault Log------------------ECU reports no pending faultsHistoric Fault Log------------------ECU reports no historic faultsEnd of report.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #25
                      cs_aleksandar написа:
                      ...купих си OBD II ELM-327 v1.5 с блутут и си проверявам за грешки.
                      Колега , дай малко повече инфо за това устрйство , само чете грешки , трие или има и други функциии.Кои данни може да чете в реално време ?Кое приложение за Андроид ползваш на телефона ? - Torque for Android ?Благодаря .
                      Bravo 1.9 Mjet/120

                      Коментар


                        #26
                        xx_x написа:
                        cs_aleksandar написа:
                        ...купих си OBD II ELM-327 v1.5 с блутут и си проверявам за грешки.
                        Колега , дай малко повече инфо за това устрйство , само чете грешки , трие или има и други функциии.Кои данни може да чете в реално време ?Кое приложение за Андроид ползваш на телефона ? - Torque for Android ?Благодаря .
                        Колега за тази цел има лични съобщения А иначе някой да изкаже мнение за данните от диагностиката,пише датчик разор.вал ама ддз. Колата съм я зарязал пред работата Имам един датчик в къщи останал ми е от една от главите дето слагах на бравото,как да го премеря дали работи и какви са стойностите който трябва да показва .
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #27
                          Защо на лични колега
                          Bravo 1.9 Mjet/120

                          Коментар


                            #28
                            xx_x написа:
                            Защо на лични колега
                            темата е за проблем после щи пиша че снощи забравих.И все още никой не ксза нещо по последните питания :/
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #29
                              Цяла вечер се ровя и в нашия и в интернационалния форум за този датчик,и започвам да се съмнявам за кофти зацепен ангренажен ремък при мен,вчера дръпнах леко капак на ангренажа и видях че някой е правил белези с боя на него и на колета на валовете т.е някой го е зацепвал без пети Но пък защо тогава датчика ще ми прави проблеми само от време на време ако беше кофти нямаше ли постоянно да си има проблем.
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар


                                #30
                                При мен на Мареата така го бяха зацепили без пети и бяха дали предварение на двата вала с 1 зъб,но колата си палеше от раз,само между 2000 и3000 оборота не вървеше,нямаше мощност и гореше като змей.При теб датчик колянов вал се обучава.А масите на купето провери ли?

                                Коментар

                                Working...
                                X