Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.6 проблеми с подаването на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    kiriluz1 написа:
    При мен на Мареата така го бяха зацепили без пети и бяха дали предварение на двата вала с 1 зъб,но колата си палеше от раз,само между 2000 и3000 оборота не вървеше,нямаше мощност и гореше като змей.При теб датчик колянов вал се обучава.А масите на купето провери ли?
    Това за обучението го чувам за първи път,я сподели малко повече.Иначе аз го сменявах него миналата седмица и си вървеше супер колата,Сега обаче излиза грешка датчик Разпр.вал а не колянов.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #32
      С МЕС нулираш адаптацията "phonic wheel" или нещо такова пишеше. После отстрани е обяснено как да го обучиш - даваше се няколко пъти газ и се задържаше на определени обороти.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #33
        Добре утре ще я водя на сервиз какво да му кажа на майстора, да изчисти адаптацията и да направи нова? Все пак ще сменя и датчика на разпр.вал така или иначе ще сменя ангренажа.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #34
          При мен на Мареата така го бяха зацепили без пети и бяха дали предварение на двата вала с 1 зъб,но колата си палеше от раз,само между 2000 и3000 оборота не вървеше,нямаше мощност и гореше като змей.При теб датчик колянов вал се обучава.

          Коментар


            #35
            kiriluz1 написа:
            При мен на Мареата така го бяха зацепили без пети и бяха дали предварение на двата вала с 1 зъб,но колата си палеше от раз,само между 2000 и3000 оборота не вървеше,нямаше мощност и гореше като змей.При теб датчик колянов вал се обучава.
            Това защо ми го пишеш втори път
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #36
              колата е при Дани в тих труд и каза че ремъка е мръднал почти зъб,каза също да не сменяваме датчици.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #37
                cs_aleksandar написа:
                kiriluz1 написа:
                При мен на Мареата така го бяха зацепили без пети и бяха дали предварение на двата вала с 1 зъб,но колата си палеше от раз,само между 2000 и3000 оборота не вървеше,нямаше мощност и гореше като змей.При теб датчик колянов вал се обучава.
                Това защо ми го пишеш втори път
                Старост нерадост

                Коментар


                  #38
                  cs_aleksandar написа:
                  ... ремъка е мръднал почти зъб...
                  Какво значи "почти"?Или е прескочил цял зъб или не. Това ми звучи като "малко бременна..."
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #39
                    lhristov написа:
                    cs_aleksandar написа:
                    ... ремъка е мръднал почти зъб...
                    Какво значи "почти"?Или е прескочил цял зъб или не. Това ми звучи като "малко бременна..."
                    Така ми каза Дани
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #40
                      Абе, Дани. Дани ако е толкова добър, трябва да е от ясен по-ясен. Ако го е установил, казва и действа. Ти си му купил нов комплект ангренаж. Гледам и водна помпа търсиш. Пак той ли ти каза. Или ти стреляш напосоки? Аз не знам какво става, но ти казах, за тази кола трябва предварителна стратегия. Първо, да се разбере къде, какво е объркано от предишния. После да се почне с приоритетите, едно по едно и да се отстранява. И защо да не се сменят датчици? "Защото Дани така каза..." Глупости.
                      Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                      Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                      Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                      Коментар


                        #41
                        lhristov написа:
                        Абе, Дани. Дани ако е толкова добър, трябва да е от ясен по-ясен. Ако го е установил, казва и действа. Ти си му купил нов комплект ангренаж. Гледам и водна помпа търсиш. Пак той ли ти каза. Или ти стреляш напосоки? Аз не знам какво става, но ти казах, за тази кола трябва предварителна стратегия. Първо, да се разбере къде, какво е объркано от предишния. После да се почне с приоритетите, едно по едно и да се отстранява. И защо да не се сменят датчици? "Защото Дани така каза..." Глупости.
                        Еми каза че водната помпа сълзяла, и трябва да се смени но каза че можело да се кара така но колкото по бързо се смени толкова по добре.Датчик не трябва да се сменя поради факта че грешката е идвала заради ремъка.А колкото до стратегия аз съм започнал малко по малко да отстранявам недоразуменията.
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #42
                          Колата отново е на пътя :P след правилното зацепване на ремъка и 100-тина км не съм имал проблеми дори грешката за бедна смес не излиза.
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #43
                            Дообре. Това звучи обнадеждаващо.И какво следва?Думай.По описателно, ако обичаш. Какво смени, какво не...Темата е твоя, колата също.
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #44
                              lhristov написа:
                              Дообре. Това звучи обнадеждаващо.И какво следва?Думай.По описателно, ако обичаш. Какво смени, какво не...Темата е твоя, колата също.
                              Сменил съм ремъка и ролките,датчици не сме сменявали колата е часовник поне до момента.Следва смяната на водна помпа и свещи Дани каза че тези дето са ми сложени въобще не са за тоя двигател.Малко трябва да се оправи инсталацията и да се прозвънят някои кабели,защото има доста селски изпълнения в коша,но това ще го направя когато времето се позатопли трайно.Има неща на които трябва да се обърне внимание просто са обвързани с време и пари,но пък малко по малко съм подкарал нещата и едно по едно ще ги изчиствам.
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар


                                #45
                                Колата като цяло не ми е правила проблеми след като я взех от сервиза на Дани,обаче днес както седях на светофара и изведнъж изпищя за грешка,веднага отбих и я прочетох, номер на грешката С3100 нищо не намерих за нея,какво трябва да значи
                                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                                .

                                Коментар

                                Working...
                                X