Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за прегряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Имаш стрелка, остави я да видиш дали ще тръгне нагоре или след като пусне перката ще падне надолу. Но със стрелката пак не знаем реалната температура.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      май работиш на 2-ра степен на вентилатора ,а първата ти не работи

      Коментар


        #48
        ivel написа:
        май работиш на 2-ра степен на вентилатора ,а първата ти не работи
        Преди 2 седмици ми смениха датчика на перката именно поради тази причина... сега мисля си пуска и първа и втора :O :O

        Коментар


          #49
          civnaov1918 написа:
          ivel написа:
          май работиш на 2-ра степен на вентилатора ,а първата ти не работи
          Преди 2 седмици ми смениха датчика на перката именно поради тази причина... сега мисля си пуска и първа и втора :O :O
          ПРИ 1.1 няма първа , втора степен ! Има Една само ... Освен ако не е преправяно и е сложен датчик с 2 степени и резистор ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #50
            civnaov1918 написа:
            Днес отново пробвах и колата загрява(първо стопля горния дебел маркуч, после долния,което ме навежда на мисълта, че термостата работи). Лампата светва(едно такова мижаво) като поработи малко колата. Пуснах парното да работи и си духа постоянно топло(парното седя включено около 10-15 мин и си духа си топло). Колата си пусна перка, работата на двигателя нормално,маркучите горещи(не са твърди). Лампата си светеше така мижаво(малко трябва да се кьориш да я видиш). Когато откача кабела на датчика и го сложа на корпуса,лампата светва ярко, както ръчната например.Тази лампа по принцип не трябва ли изведнъж да светва ярко,както другите елементи? Щом включва перка(отваря кръга и следователно термостата не е блокирал или аз се бъркам)? Възможно ли е да е някаква утечка или какъв електронен проблем? Тази лампа вързана ли е кам компа, да не е от там нещо проблема?
            КОЛЕГА ... ламапта ти свети щото датчика ти е сменен и не е за лампа а , за уред ... Със загряването си датчика пропуска 3 волта ток неска дето ги мери ламапата свети мижаво ... А когато е датчика на лампата той не пропуска ток маса към лампата с постепенното загряване на колата , а чак когато почне да прегрява . Общо взето това е .
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #51
              Здравейте, С риск да не пиша на правилното място, ще си задам въпроса, пък каквото ще да става.Карам Фиат Пунто / 2 врати ...знам ли и аз точно кой модел /. Тази сутрин уж загря двигателя, пуснах духалката, но започна да духа студено и стрелката влезе в червената зона, даже светна лампата. Спрях, изчаках 5 мин и пак запалих. Застопори се стрелката по средата и започна да духа топло. Има антифриз / или поне долях преди месец до горе/. Въпроса е ..да рискувам довечера така да я закарам на майстор и ако пак светне ..да спирам и да чакам и пак да тръгвам? Как да процедирам. Извинявам се за неясното обяснение, но нищо не разбирам от коли

              Коментар


                #52
                Neli111 написа:
                Здравейте, С риск да не пиша на правилното място, ще си задам въпроса, пък каквото ще да става.Карам Фиат Пунто / 2 врати ...знам ли и аз точно кой модел /. Тази сутрин уж загря двигателя, пуснах духалката, но започна да духа студено и стрелката влезе в червената зона, даже светна лампата. Спрях, изчаках 5 мин и пак запалих. Застопори се стрелката по средата и започна да духа топло. Има антифриз / или поне долях преди месец до горе/. Въпроса е ..да рискувам довечера така да я закарам на майстор и ако пак светне ..да спирам и да чакам и пак да тръгвам? Как да процедирам. Извинявам се за неясното обяснение, но нищо не разбирам от коли
                Поведението на охладителната система говори за наличие на въздух в системата. Не е лошо да я види някой който разбира, за да не прегреете мотора. При всички положения липсата на парно е достатъчен признак за проблем с охладителната.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #53
                  Здравей, А докато стигна до майстора ..като загрее да спра и колко време да изчакам преди да тръгна отново?

                  Коментар


                    #54
                    Тръгваш с колата и пускаш парното. Ако духа топло не ми се вярва да прегрее. Но ако тръгне температурата нагоре, най - добре да се спре и да се отвори капака. И кротко каране докато не се установи проблема. Много е възможно това с въздуха да е моментно и повече да не се повтори. Но все пак трябва да се погледнат водните връзки, дали работят нормално всички кръгове.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар

                    Working...
                    X