Д..а където и да съм чел се червен пише както и да е Важното е че си я оправил Настрои ли си газовата ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампа за прегряване
Collapse
X
-
cs_aleksandar написа:Д..а където и да съм чел се червен пише както и да е Важното е че си я оправил Настрои ли си газовата ?
Коментар
-
ivel написа:всеки пише без да знае.точно това е датчика,с един конектор,намира се в задната част на главата,като застанеш срещу мотора от дясно,но надали е това проблема.успех
Коментар
-
Ами вероятно прегрява. Хайде малко от начало.1. Даваме контакт без да стартираме. Как се държи лампата?2. Палим мотора и караме, вече с нов датчик. След известно време лампата светва. В този момент вече е включена и перката. Поправи ме ако съм сбъркал!3. Необходимо е да провериш някои неща: 3.1. В момента със загрял мотор и светеща вече лампа, без да го гасиш, отваряш капака и проверяваш дали всички маркучи са топли. Следиш за драстични разлики в температурата на маркучите. 3.2. Проверяваш, дали маркучите не са твърди на пипане. 3.3. Водния радиатор трябва да е врял, при положение, че си стигнал до перка и светеща лампа! 4. Гасиш двигателя и веднага отиваш при разширителното казанче и слушаш много внимателно дали изпускателния клапан/капачката/ работи - съска или нещо подобно. При прегряване ако е изправна винаги сработва!5. Имаш ли добро парно?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ами вероятно прегрява. Хайде малко от начало.1. Даваме контакт без да стартираме. Как се държи лампата?2. Палим мотора и караме, вече с нов датчик. След известно време лампата светва. В този момент вече е включена и перката. Поправи ме ако съм сбъркал!3. Необходимо е да провериш някои неща: 3.1. В момента със загрял мотор и светеща вече лампа, без да го гасиш, отваряш капака и проверяваш дали всички маркучи са топли. Следиш за драстични разлики в температурата на маркучите. 3.2. Проверяваш, дали маркучите не са твърди на пипане. 3.3. Водния радиатор трябва да е врял, при положение, че си стигнал до перка и светеща лампа! 4. Гасиш двигателя и веднага отиваш при разширителното казанче и слушаш много внимателно дали изпускателния клапан/капачката/ работи - съска или нещо подобно. При прегряване ако е изправна винаги сработва!5. Имаш ли добро парно?
Коментар
-
civnaov1918 написа:Като карам лампата светва бързо(цвета и е един тъмно червен, но като покарам повече почва по-силно червено да става)Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Сега видях, че датчика не е ключ. Което означава, че поведението на лампата може и да е нормално. Много е вероятно просто с Операционен усилвател да се усилва напрежението от него, чисто линейно и затова да светва постепенно. Колкото е по-висока температурата ще светва по-силно. МНОГО Е ВАЖНО ДА ИЗМЕРИШ РЕАЛНО КОЛКО Е ТЕМПЕРАТУРАТА!Ако нямаш качествени термометри, вземай някакъв китайски, който мери до към 120гр. Много от тях мерят само до 70гр и няма да свърши работа. Другия вариант, има мултицети с температурна сондичка, която представлява термодвойка. Струват от порядъка на 20-30лв. Не са кой знае какво но ще свършат чудесна работа. После обаче се иска малко находчивост за да закрепиш добре датчика в някоя гореща точка. А най-лесния начин е да намериш от някъде на заем инфрачервен/безконтактен термометър/. Иначе са доста скъпи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Сега видях, че датчика не е ключ. Което означава, че поведението на лампата може и да е нормално. Много е вероятно просто с Операционен усилвател да се усилва напрежението от него, чисто линейно и затова да светва постепенно. Колкото е по-висока температурата ще светва по-силно. МНОГО Е ВАЖНО ДА ИЗМЕРИШ РЕАЛНО КОЛКО Е ТЕМПЕРАТУРАТА!Ако нямаш качествени термометри, вземай някакъв китайски, който мери до към 120гр. Много от тях мерят само до 70гр и няма да свърши работа. Другия вариант, има мултицети с температурна сондичка, която представлява термодвойка. Струват от порядъка на 20-30лв. Не са кой знае какво но ще свършат чудесна работа. После обаче се иска малко находчивост за да закрепиш добре датчика в някоя гореща точка. А най-лесния начин е да намериш от някъде на заем инфрачервен/безконтактен термометър/. Иначе са доста скъпи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар