Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за прегряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Какви са симптомите за заминаващ термостат? Според мен е блокирал затворен... Трудно ли се сменя и трябва ли да се точи антифриза?

    Коментар


      #32
      Антифриза трябва да се източи до толкова, че да е под нивото на термостата, който обикновено е разположен във висока точка. Дебелия маркуч който влиза в горния край на водния радиатор - проследяваш го къде отива. Би трябвало на неговия край, при главата на двг-то да е и термостата. http://www.axm-auto.com/index2.php?b...at=1&subcat=19 това излиза да е термостата. Марката е божа работа, гледам да ползвам БЕР.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        А термостата мажеше ли се със силикон или има някаква гарнитура или се бъркам?

        Коментар


          #34
          Има гумено уплътнение ,но аз винаги за по сигурно мажа със силикон (температуро устойчив )
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #35
            първо ако си със затворен термостат ,колата не само ще свети ,ами и ще пуши и ще хвърля антифриз и пара,второ няма никакъв о-пръстен на термостата,а има в комплекта гарнитура,която можеш на тънко да намажеш със силикон.смяната е елементарна-за около 15 мин..успех

            Коментар


              #36
              ivel написа:
              първо ако си със затворен термостат ,колата не само ще свети ,ами и ще пуши и ще хвърля антифриз и пара,второ няма никакъв о-пръстен на термостата,а има в комплекта гарнитура,която можеш на тънко да намажеш със силикон.смяната е елементарна-за около 15 мин..успех
              Незнам какво да правя, мислех да го проверя в една тенджера дали ще отвори....от самата електроника да не е нещо да го .....

              Коментар


                #37
                Доколкото разбрах не изхвърля водата и няма проблем с парното,значи имаш проблем с електрониката,импровизирай някакъв термометър и всичко ше се изясни
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #38
                  янко написа:
                  Доколкото разбрах не изхвърля водата и няма проблем с парното,значи имаш проблем с електрониката,импровизирай някакъв термометър и всичко ше се изясни
                  Нещо трябва да измисля... аз предимно я карам на къси разтояние 2-3км и гася.... духа си топло парното,двата дебели маркуча на казанчето са топло горещи. И мен ме навежда на нещо електронно, но какво да е то?

                  Коментар


                    #39
                    покарай повечко и виж изхвърля ли антифриз

                    Коментар


                      #40
                      ivel написа:
                      покарай повечко и виж изхвърля ли антифриз
                      Да не забравим че той скоро прави ремонт на главата...
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #41
                        да имам го в предвид,но да не се окаже ,че от там ще изкочи заека.обезвъздушете добре

                        Коментар


                          #42
                          Днес отново пробвах и колата загрява(първо стопля горния дебел маркуч, после долния,което ме навежда на мисълта, че термостата работи). Лампата светва(едно такова мижаво) като поработи малко колата. Пуснах парното да работи и си духа постоянно топло(парното седя включено около 10-15 мин и си духа си топло). Колата си пусна перка, работата на двигателя нормално,маркучите горещи(не са твърди). Лампата си светеше така мижаво(малко трябва да се кьориш да я видиш). Когато откача кабела на датчика и го сложа на корпуса,лампата светва ярко, както ръчната например.Тази лампа по принцип не трябва ли изведнъж да светва ярко,както другите елементи? Щом включва перка(отваря кръга и следователно термостата не е блокирал или аз се бъркам)? Възможно ли е да е някаква утечка или какъв електронен проблем? Тази лампа вързана ли е кам компа, да не е от там нещо проблема?

                          Коментар


                            #43
                            значи нищо и няма тогава на колата

                            Коментар


                              #44
                              Малко не е за тази тема, но ми писна с тази бъзикня(лампичка) и съм решил да сменя таблото. Да сложа табло от Пунто 96(обороти+темп). Разгледах няколко теми и разбрах, че единствено се сменя темп.датчик(който аз смених и се намира на главата,нещо друго прекарва ли се, или само се сменя и се закача?) и евентуално сигнал за оборотите,ако нямам прекарана инсталация(как да разбера дали имам?).Километража на новото табло с жило ли трябва да е или?

                              Коментар


                                #45
                                Сега смених таблото, без температурния датчик, защото моя стана(FACET - 18 кинта http://www.autopower.bg/%D0%B4%D0%B0...i15144413.html явно стандартен за всички пунтота 93-98 ). Интересно много бързо дигна градуси(5-10мин, 1ч преди това беше карана). Ето снимка, където е стрелка пусна перка(предполагам първа степен) нормално ли е ? Когато пусна перка загасих колата понеже се бях прибрал вече,мисълта ми нормално ли е толкова бързо да дига градуси и да не отиде най-горе :D

                                Коментар

                                Working...
                                X