Д..а където и да съм чел се червен пише както и да е Важното е че си я оправил Настрои ли си газовата ?
И аз знам, че трябва да е червен :D, но и старият не беше червен. :D Газовото не съм го пипал :D. Тука е много студено - лед,сняг и вятър . Чакам да отпусне малко и го мятам и него :D
пфф . След сменята като покарам малко и пак светва, колкото повече карам толкова по ярко става червеното?? Колата си включва перка,духа си топло? Къде да търся проблема, че светва тази лампа...сложих втори датчик от скъпия (18лв) и пак същото?
всеки пише без да знае.точно това е датчика,с един конектор,намира се в задната част на главата,като застанеш срещу мотора от дясно,но надали е това проблема.успех
всеки пише без да знае.точно това е датчика,с един конектор,намира се в задната част на главата,като застанеш срещу мотора от дясно,но надали е това проблема.успех
Точно за него говоря.. смених го... и като покарам и пак светва? Дали наистина прегрява...перката се включва иначе..
Ами вероятно прегрява. Хайде малко от начало.1. Даваме контакт без да стартираме. Как се държи лампата?2. Палим мотора и караме, вече с нов датчик. След известно време лампата светва. В този момент вече е включена и перката. Поправи ме ако съм сбъркал!3. Необходимо е да провериш някои неща: 3.1. В момента със загрял мотор и светеща вече лампа, без да го гасиш, отваряш капака и проверяваш дали всички маркучи са топли. Следиш за драстични разлики в температурата на маркучите. 3.2. Проверяваш, дали маркучите не са твърди на пипане. 3.3. Водния радиатор трябва да е врял, при положение, че си стигнал до перка и светеща лампа! 4. Гасиш двигателя и веднага отиваш при разширителното казанче и слушаш много внимателно дали изпускателния клапан/капачката/ работи - съска или нещо подобно. При прегряване ако е изправна винаги сработва!5. Имаш ли добро парно?
Ами вероятно прегрява. Хайде малко от начало.1. Даваме контакт без да стартираме. Как се държи лампата?2. Палим мотора и караме, вече с нов датчик. След известно време лампата светва. В този момент вече е включена и перката. Поправи ме ако съм сбъркал!3. Необходимо е да провериш някои неща: 3.1. В момента със загрял мотор и светеща вече лампа, без да го гасиш, отваряш капака и проверяваш дали всички маркучи са топли. Следиш за драстични разлики в температурата на маркучите. 3.2. Проверяваш, дали маркучите не са твърди на пипане. 3.3. Водния радиатор трябва да е врял, при положение, че си стигнал до перка и светеща лампа! 4. Гасиш двигателя и веднага отиваш при разширителното казанче и слушаш много внимателно дали изпускателния клапан/капачката/ работи - съска или нещо подобно. При прегряване ако е изправна винаги сработва!5. Имаш ли добро парно?
1. На контакт - Лампата не свети.2. Лампата светва различно... преди да включи перка(смених и датчик на радиатора)3.1 Маркучите са топли.Всичко ок!3.2 Нормални са3.3 Това трябва да го проверя, но мисля че е врял.4 Съска, ако отвия капачката,иначе НЕ5. Парното - 6 Като карам лампата светва бързо(цвета и е един тъмно червен, но като покарам повече почва по-силно червено да става)
Като карам лампата светва бързо(цвета и е един тъмно червен, но като покарам повече почва по-силно червено да става)
Хм, това е странно. Лампата трябва да светне ярко отведнъж. Може да имаш проблем с електрониката към тази лампа. Опитай да измериш реалната температура на двигателя. Но щом парното е добре, а съм и почти сигурен че ще кажеш, че и охладителния радиатор е врял, за двигателя май няма защо да се притесняваш. Ще трябва някой на място да гледа колата. Дистанционно ще е трудно. Като светне лампата при загрял двигател, откачи кабела от датчика и виж дали нещо ще се промени. По възможност не гаси двигателя.
Сега видях, че датчика не е ключ. Което означава, че поведението на лампата може и да е нормално. Много е вероятно просто с Операционен усилвател да се усилва напрежението от него, чисто линейно и затова да светва постепенно. Колкото е по-висока температурата ще светва по-силно. МНОГО Е ВАЖНО ДА ИЗМЕРИШ РЕАЛНО КОЛКО Е ТЕМПЕРАТУРАТА!Ако нямаш качествени термометри, вземай някакъв китайски, който мери до към 120гр. Много от тях мерят само до 70гр и няма да свърши работа. Другия вариант, има мултицети с температурна сондичка, която представлява термодвойка. Струват от порядъка на 20-30лв. Не са кой знае какво но ще свършат чудесна работа. После обаче се иска малко находчивост за да закрепиш добре датчика в някоя гореща точка. А най-лесния начин е да намериш от някъде на заем инфрачервен/безконтактен термометър/. Иначе са доста скъпи.
Сега видях, че датчика не е ключ. Което означава, че поведението на лампата може и да е нормално. Много е вероятно просто с Операционен усилвател да се усилва напрежението от него, чисто линейно и затова да светва постепенно. Колкото е по-висока температурата ще светва по-силно. МНОГО Е ВАЖНО ДА ИЗМЕРИШ РЕАЛНО КОЛКО Е ТЕМПЕРАТУРАТА!Ако нямаш качествени термометри, вземай някакъв китайски, който мери до към 120гр. Много от тях мерят само до 70гр и няма да свърши работа. Другия вариант, има мултицети с температурна сондичка, която представлява термодвойка. Струват от порядъка на 20-30лв. Не са кой знае какво но ще свършат чудесна работа. После обаче се иска малко находчивост за да закрепиш добре датчика в някоя гореща точка. А най-лесния начин е да намериш от някъде на заем инфрачервен/безконтактен термометър/. Иначе са доста скъпи.
Досега не е правила така, един път в студа карах и светна. Тогава светеше тъмнчо червено,когато колата е на контакт и е студена,смених датчика и свети като покарам малко.... Притеснявам се да не е водна помпа или термостат
За да обвиним термостата, трябва да кажеш дали охлаждащия радиатор е врял, когато светва лампата. При положение че имаш хубаво парно водната помпа не бих я обвинявал.
Днес карах и видях, че лампата пак свети. Абсолютно всички маркучи бяха топли, парното също.Колата не беще включила перка. Духа си нормално топло и нормално студено... Иначе миналата седмица майстора ми обезвъздуши системата
Коментар