Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за прегряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампа за прегряване

    Фиат Пунто 1.1(55к) - 1995г. Днес сутринта запалих колата 1ч работи на празен ход,понеже имаше много лед и беше студено. Когато запалих нямаше никакви проблеми и тръгнах да карам(няма и 1км) и по едно време светна червената лампа за прегряване(преди 2 месеца сменях антифриз и го правих на -30градуса). Фиатчето не беше горещо и нямаше симптоми за прегрят двигател(дори перка не се беше включила). Отварях пробките и духах през тръбата за антифриза и си излиза антифриз. Прибрах се и след 3ч(на ледено студен двигател) отново реших да проверя, когато дам само на контакт отново светва лампата. Всичко клони към датчик,но кой е датчика и къде се намира?

    #2
    Датчика ти е около термостата ако не е и на него даже,с червен куплунг. Но пък препипай всички тръби за всеки случай,защото съществува вариант за водна помпа. п.п как е разхода сега след ремонта
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      cs_aleksandar написа:
      Датчика ти е около термостата ако не е и на него даже,с червен куплунг. Но пък препипай всички тръби за всеки случай,защото съществува вариант за водна помпа. п.п как е разхода сега след ремонта
      Барах пропки,маркучи...Когато е студена сега като дам на контакт и светва? Ако говорим за един и същ датчик, моя е син разкачих го и няма разлика :O Как се разбира дали е от водна помпа?

      Коментар


        #4
        Това ли е този температурен датчик и от него ли ми светва червената лампа? Цялото ли се сменя(1 и 2) или само 1?На снимката съм го откачил.

        Коментар


          #5
          А вентилатора включва ли ? При мен на 1.2 75 ситуацията е такава, ако има въздух, ниско ниво на антифриза , датчика за перката остава на сухо и не я пуска. И прегрява на място.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #6
            slav4o_vt написа:
            А вентилатора включва ли ? При мен на 1.2 75 ситуацията е такава, ако има въздух, ниско ниво на антифриза , датчика за перката остава на сухо и не я пуска. И прегрява на място.
            Всичко работеше допреди 3-4дена. Интересно е,че когато колата е студена и дам на контакт пак свети :D Днес ще сменя температурния датчик и ще драсна

            Коментар


              #7
              Не знам как е при Пунто, но на моята Брава синия датчик дава показания само за компютъра. Датчика за стрелката се намира отзад на блока. Може просто да му се е измъкнала буксата и затова да свети.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                spark написа:
                Не знам как е при Пунто, но на моята Брава синия датчик дава показания само за компютъра. Датчика за стрелката се намира отзад на блока. Може просто да му се е измъкнала буксата и затова да свети.
                Аз такива екстри като стрелки нямам :D :D

                Коментар


                  #9
                  Тия дни имах подобен проблем с Типото. Буксата явно не е контактувала както трябва и за сега се оправи само с наместване. Този куплунг на снимката прилича на моя за датчика за температура със сигнал към компа на инжекцията. Струва ми се, че трябва да търсиш друг датчик.
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар


                    #10
                    ivchotr написа:
                    Тия дни имах подобен проблем с Типото. Буксата явно не е контактувала както трябва и за сега се оправи само с наместване. Този куплунг на снимката прилича на моя за датчика за температура със сигнал към компа на инжекцията. Струва ми се, че трябва да търсиш друг датчик.
                    Къде да го търся? Аз мисля, че е от този на снимката,но не сън много сигурен :D. Аз нямам на таблото уред за температурата

                    Коментар


                      #11
                      Този синият на снимката дава същата информация, но на ECU. За лампата ти е с кръгла букса и вероятно е съвсем близо до другият. Много лесно се чупят крачетата на буксата и самата букса е гумена и буквално се разпада след години. Аз лично на Брава-та я разкарах и сложих дирекно на двата кабела по една кабелна обувка от по 10ст. Тези дето се продават по автомагазините като кабелни обувки за крушките на фаровете. Става бетон. Твоят датчик за лампата е същият като на другите модели със стрелка.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Danchojn написа:
                          На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.
                          Проблема е разрешен, датчика се намираше до щеката за масло. Като го изключа спира да свети, като го закача пак светва,смених го и всичко заспа. Срещу скромните 8лв марка: VERNET

                          Коментар


                            #14
                            civnaov1918 написа:
                            Danchojn написа:
                            На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.
                            Проблема е разрешен, датчика се намираше до щеката за масло. Като го изключа спира да свети, като го закача пак светва,смених го и всичко заспа. Срещу скромните 8лв марка: VERNET
                            И е червен само с 1 конектор нали ?
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #15
                              cs_aleksandar написа:
                              civnaov1918 написа:
                              Danchojn написа:
                              На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.
                              Проблема е разрешен, датчика се намираше до щеката за масло. Като го изключа спира да свети, като го закача пак светва,смених го и всичко заспа. Срещу скромните 8лв марка: VERNET
                              И е червен само с 1 конектор нали ?
                              С един конектор, но жълт на цвят.

                              Коментар

                              Working...
                              X