Фиат Пунто 1.1(55к) - 1995г. Днес сутринта запалих колата 1ч работи на празен ход,понеже имаше много лед и беше студено. Когато запалих нямаше никакви проблеми и тръгнах да карам(няма и 1км) и по едно време светна червената лампа за прегряване(преди 2 месеца сменях антифриз и го правих на -30градуса). Фиатчето не беше горещо и нямаше симптоми за прегрят двигател(дори перка не се беше включила). Отварях пробките и духах през тръбата за антифриза и си излиза антифриз. Прибрах се и след 3ч(на ледено студен двигател) отново реших да проверя, когато дам само на контакт отново светва лампата. Всичко клони към датчик,но кой е датчика и къде се намира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампа за прегряване
Collapse
X
-
cs_aleksandar написа:Датчика ти е около термостата ако не е и на него даже,с червен куплунг. Но пък препипай всички тръби за всеки случай,защото съществува вариант за водна помпа. п.п как е разхода сега след ремонта
Коментар
-
slav4o_vt написа:А вентилатора включва ли ? При мен на 1.2 75 ситуацията е такава, ако има въздух, ниско ниво на антифриза , датчика за перката остава на сухо и не я пуска. И прегрява на място.
Коментар
-
Тия дни имах подобен проблем с Типото. Буксата явно не е контактувала както трябва и за сега се оправи само с наместване. Този куплунг на снимката прилича на моя за датчика за температура със сигнал към компа на инжекцията. Струва ми се, че трябва да търсиш друг датчик.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Тия дни имах подобен проблем с Типото. Буксата явно не е контактувала както трябва и за сега се оправи само с наместване. Този куплунг на снимката прилича на моя за датчика за температура със сигнал към компа на инжекцията. Струва ми се, че трябва да търсиш друг датчик.
Коментар
-
Този синият на снимката дава същата информация, но на ECU. За лампата ти е с кръгла букса и вероятно е съвсем близо до другият. Много лесно се чупят крачетата на буксата и самата букса е гумена и буквално се разпада след години. Аз лично на Брава-та я разкарах и сложих дирекно на двата кабела по една кабелна обувка от по 10ст. Тези дето се продават по автомагазините като кабелни обувки за крушките на фаровете. Става бетон. Твоят датчик за лампата е същият като на другите модели със стрелка.
Коментар
-
На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.
Коментар
-
civnaov1918 написа:Danchojn написа:На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:civnaov1918 написа:Danchojn написа:На контакт би трябвало всички контролни лампи да светнат и загаснат след малко или след старт. Иначе нямаш информация дали не са изгорели крушките например...................Все казваш че светва на контакт, но гасне ли като запалиш на студен двг? Ако си гасне, не е в датчика проблема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар