Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна свещи на Стило 1.8, особености?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна свещи на Стило 1.8, особености?

    Има ли някакви особености при смяната на свещи на Стило 1.8 или по -точно какъв е реда - сваляме капака , лулите , свеща ....?
    Bravo 1.9 Mjet/120

    #2
    Re: Смяна на свещи

    xx_x написа:
    Има ли някакви особености при смяната на свещи на Стило 1.8 или по -точно какъв е реда - сваляме капака , лулите , свеща ....?
    Развиваш/ завиваш свеща и обратно
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на свещи

      xx_x написа:
      Има ли някакви особености при смяната на свещи на Стило 1.8 или по -точно какъв е реда - сваляме капака , лулите , свеща ....?
      Вадиш една по една, за да не объркаш кабелите! Че после да няма нова тема, "Колата ми прекъсва".

      Коментар


        #4
        Re: Смяна на свещи

        ivo_vn написа:
        xx_x написа:
        Има ли някакви особености при смяната на свещи на Стило 1.8 или по -точно какъв е реда - сваляме капака , лулите , свеща ....?
        Вадиш една по една, за да не объркаш кабелите! Че после да няма нова тема, "Колата ми прекъсва".
        Тя така няма и да запали :D
        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

        Коментар


          #5
          Re: Смяна на свещи

          ivo_vn написа:
          xx_x написа:
          Има ли някакви особености при смяната на свещи на Стило 1.8 или по -точно какъв е реда - сваляме капака , лулите , свеща ....?
          Вадиш една по една, за да не объркаш кабелите! Че после да няма нова тема, "Колата ми прекъсва".
          Те на тоя мотор няма да обърка кабелите, мога да се обзаложа.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Аз съм с 1.6 Стило и нямам кабели, при 1.8 да не окаже че също няма, ако е така не побърквайте колегата да рови за кабели :D

            Коментар


              #7
              кола

              Дават по един каталог че няма кабели а е бобина и свеща
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                бубина и свеща
                Така е по 4 броя от горните . Не бях свалял капака и не знаех какво ме очаква ...Благодаря. Всичко е ОК ако не се брой счупения , вероятно направен от кашкавал, ключ за свещи .
                Bravo 1.9 Mjet/120

                Коментар


                  #9
                  Ключовете за свещи не са кашкавалени. Свещите се стягат с 15-20Nm на алуминиевите глави, което съм почти сигурен че и ти не си направил, а си ги навил с поне 40Nm. Дано не е така де.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    ... което съм почти сигурен че и ти не си направил, а си ги навил с поне 40Nm.
                    Мога да ти дам добър коефициент ако решиш да бетнеш В леглото на свеща на 1-ви цилиндър имаше 3 пръста вода и уплътнението на бобината беше прегънато от едната страна , вероятно при някоя от предните смяни на свещи ...Възможно ли е джамбазите ( имам колата от месец) като са мили с водоструйка да направят тази беля , че не се сещам как по друг начин може да се получи ? Свещите бяха NGK BKR6EZ , нормално не са ли BKR5EZ ?Какъв живот да очаквам за свещите DENSO K16PR-U при работа на газ -някой има ли опит ?
                    Bravo 1.9 Mjet/120

                    Коментар


                      #11
                      Да възможно е това да е причината и най вероятно е това.свещите ти са NGK BKR6EZ, карам с такива и с едни такива караф 70х.км
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Моя мотор е Ино и шес 16в. и свещите, който свалих на 65 х. км. бяха BKR5EZ. Не знам дали оригинално ги вграждат. Изглеждаха добре. Без видимо износване.Сложих Шампион, евтини. Буквичките не ги помня, но ги писах тук във Форума, но не ми се търси сега. Вече 15 х. ги карам. Добре е. Мисля максимум 30 х. да им мина. Дай боже.А за водата... чудно ми е малко. Та мотора работи при 90 °С. Не трябва ли да се е изпарила? Добре, че не е изгоряла бобината. Че, чувам, скъпи са.
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #13
                          Като минеш някой и друг километър, отвори капака и виж да не се е появила пак вода.
                          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                          Коментар


                            #14
                            Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 И от къде? Конденз. Абсурд.Антифриз?
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #15
                              Ако нямаш загуба на антифриз, едва ли ще е от него. Кондензът е по-възможен вариант, макар и малко вероятен. Макар че в тези променливи температури в последно време все пак е вариант. Ама да стои там вода от преди месец е още по-невероятно. Затова казвам да я поглеждаш от време на време.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X