Здравейте,имам проблем с ФИАТ Браво 1.4 12V, 1996 г., бензин. Не бях я карал близо два месеца. Днес й купих нов акумулатор, заредих го за 6 часа, но изненада...Не пали. В купето има ток, таблото ми светва нормално, стартерът върти, но дотам. Няма имобилайзер. Живея в Австрия. Бихте ли ме посъветвали какво да направя? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.4 12V не пали с нов акумулатор, стартерът върти
Collapse
X
-
Явно не може да качи гориво до моното.Аз съм така откакто не поддържам бензин в резервоара в достатъчно количество.Вече 6 години се мъча да повредя помпата ,но не успявам обаче оставя ли я да засмуче въздух откачам горивопроводи за да докарам гориво до моното.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
На моното влизат двата горипровода входящ и изходящ.Първо откачам входящия и качвам гориво после го присъединявам и отново няколко цикъла.Качването го правя като оставя колата на контакт и отида пред нея и с минусовата клема подавам ток защото иначе помпата спира за време.Налей му една две капачки бензин от пвц бутилка директно в моното да видим дали ще припали или ако имаш спрей за лесно стартиране опитай с него.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Отстрани на моноинжекцията трябва да има два маркуча, които влизат в нея. По единия идва бензинът от резервоара (респективно помпата), а по другия би трябвало да се връща неизползвания обратно към резервоара. Мисля, че имаше обозначения със стрелки. Откачаш този, който идва от резервоара и като дадеш на контакт, през него трябва да пръсне бензин на стабилна струя. Прави ли го, значи от резервоара до моното проблеми нямаш. Остава да видиш дали не се е задръстила дюзата или проблемът не е в регулатора за високо налягане. Регулаторът е мембранка, която се намира до дюзата под месингово капаче с четири болтчета. Като се маха капачето трябва да се внимава, че отдолу има и пружинка, която обикновено подскача на някъде и пада голямо търсене след това :D Понякога се намъкват боклучета и там, а и мембранката е възможно да изсъхне и престава да действа като хората. Дюзата би следвало да пръска като завъртиш за запалване. Ама в този случай ще ти е нужен помощник.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар