Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ми работи на 2 цилиндара????!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата ми работи на 2 цилиндара????!!!!

    имам Фиат пунто 1.2 8в 2001 сменях и бубината защото едната нещо не беше в ред и кабелите защото мислех че е от там но пак си работи така сега се опасяам да не е от компютъра на колата а те са скъпички и въпроса ми е бубините от къде вземат импулс и тези коли имат ли комутатор.

    #2
    Здрасти, колега!И аз имах подобен проблем, при мене се оказа датчик колянов вал. Самото кабелче се беше протрило, и когато паднат малко температурите почва да прекъсва на 2-3 цилиндъра, пък когато завали и се намокри няма палене! Точно този датчик подава сигнал на компютъра по който той определя положението на коляновия вал.

    Коментар


      #3
      Re: Колата ми работи на 2 цилиндара????!!!!

      obieca_03 написа:
      имам Фиат пунто 1.2 8в 2001 сменях и бубината защото едната нещо не беше в ред и кабелите защото мислех че е от там но пак си работи така сега се опасяам да не е от компютъра на колата а те са скъпички и въпроса ми е бубините от къде вземат импулс и тези коли имат ли комутатор.
      нямат такова животно провери чрез изключване дали и двете бубини работят (на работещ двигател)ако при изключване на едната няма промяна в работата на мотора пробвай да им размениш местата (на бубините) за да изключиш проблем в Бубините ако се установи че и двете работят но колата си работи на два цилиндъра я закачи диагностика и ако покаже грешка нещо от сорта : Бубина 1/4 (2/3) не работи то се опасявам че да компютър е ПС: знам какво е колата да хълца и да се мъчи така
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        Сигурен ли си, че работи само на 2 цилиндъра? Ако ремъка е прескочил зъб пак няма да работи като хората, това е от личен опит, на моето Пунто бяха заминали 2 зъба и се държеше гадно.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          кола

          ECU Виж и бубините виж буксите Сигнал идва от ECU [/i]
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Една хубава диагностика и ще се разбере,ако се стигне до смяна на ЕКУ,вече не е толкова страшно,ето тук http://prodavalnik.com/novo-otklyuch...3-m5-i28090265 има на доста добра цена готови върджин ЕКУ-та,слагаш и почваш да караш [/quote]
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              кола

              Ако са чисти става да не трябва ключи+ това с бушоните
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                Ако са чисти става да не трябва ключи+ това с бушоните
                Ами върджин са,една колежка от форума си взе от тези хора и е доволна
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар

                Working...
                X