имам Фиат пунто 1.2 8в 2001 сменях и бубината защото едната нещо не беше в ред и кабелите защото мислех че е от там но пак си работи така сега се опасяам да не е от компютъра на колата а те са скъпички и въпроса ми е бубините от къде вземат импулс и тези коли имат ли комутатор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата ми работи на 2 цилиндара????!!!!
Collapse
X
-
Здрасти, колега!И аз имах подобен проблем, при мене се оказа датчик колянов вал. Самото кабелче се беше протрило, и когато паднат малко температурите почва да прекъсва на 2-3 цилиндъра, пък когато завали и се намокри няма палене! Точно този датчик подава сигнал на компютъра по който той определя положението на коляновия вал.
-
Re: Колата ми работи на 2 цилиндара????!!!!
obieca_03 написа:имам Фиат пунто 1.2 8в 2001 сменях и бубината защото едната нещо не беше в ред и кабелите защото мислех че е от там но пак си работи така сега се опасяам да не е от компютъра на колата а те са скъпички и въпроса ми е бубините от къде вземат импулс и тези коли имат ли комутатор.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Сигурен ли си, че работи само на 2 цилиндъра? Ако ремъка е прескочил зъб пак няма да работи като хората, това е от личен опит, на моето Пунто бяха заминали 2 зъба и се държеше гадно.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Една хубава диагностика и ще се разбере,ако се стигне до смяна на ЕКУ,вече не е толкова страшно,ето тук http://prodavalnik.com/novo-otklyuch...3-m5-i28090265 има на доста добра цена готови върджин ЕКУ-та,слагаш и почваш да караш [/quote]Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар