Колеги моля Ви за помощ.Имам стило 2002г.19 jtd 115 кс. и от всякаде "пищи".Първо когато запаля започва с подгряващите свещи съпроводени с един триъгълник.Когато те си свършат работата да ме уведомят след тях се вклучва аербега и завършва с вода в нафтата.Значи колата я купих за 3000 лятото и съм вложил над 2000 до този момент.Направо ме побърка тази кола.То не бяха съединители,дискове,тампони (вклучително и на двигателя),помпи на съединителя,датчици та даже и ми сваляха двигателя за да ми сменят тапите на блока че едната се проби защото беше изгнила като стар опел и ми езтече антифриза.Сигурно има още неща но сега не мога да се сетя.Та да мина на единия проблем а именно водата в нафтата.Къде мога да намеря този датчик?Мисля си че проблема е в него защото преди да СМЕНЯ горивния филтър го развивах от стоиката му и изсипвах съдържанието му в прозрачна туба и не се виждаше никакво наличие на вода.Това го правих над 20 пъти и всеки път нищо.Когато го смених с нов нямаше никаква промяна.Все така упорито си пищи през една минута а понякога и по често.И когато се наложи да тръгна на работа(250км)е някакъв ад.Но поне колата не гасне както чета че се е случвало на някои колеги.Затова някой ако можеда ми каже как се казва този датчик (ходих в два сервиза и там ми казаха че такъв няма) и къде сенамира на колата ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не спира да "пищи"
Collapse
X
-
Няма да се плашиш,при дизелите се случва(нафтата ни не става),направи си една добра диагностика,колкото до ремонтите които си правил са прекалено много,за мен тази кола е сцепвана от газ,как само аз карам и нищо не ми писка освен за опасност от лед(на 4 градоса и надоло) и на аербега което си е детки проблем още от завода.Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.
Коментар
-
Здравейте колеги.Вероятно не е тук мястото за въпроса ми,но исках да използвам старата ми тема за едно елементарно въпросче.Та искам да попитам възможно ли е да влиза въздух в системата на съединителя от лагер помпата?Питам ви защото помпата която е на педала я сменях скоро а проблема си остана.Когато обезвъздуша системата има перфектен съединител и така кара понякога и по една или две седмици а понякога се скапва и за часове.Шантава работа.Някой да предложи нещо?
Коментар
-
Re: Не спира да "пищи"
Евгенио написа:Колеги моля Ви за помощ.Имам стило 2002г.19 jtd 115 кс. и от всякаде "пищи".Първо когато запаля започва с подгряващите свещи съпроводени с един триъгълник.Когато те си свършат работата да ме уведомят след тях се вклучва аербега и завършва с вода в нафтата.Значи колата я купих за 3000 лятото и съм вложил над 2000 до този момент.Направо ме побърка тази кола.То не бяха съединители,дискове,тампони (вклучително и на двигателя),помпи на съединителя,датчици та даже и ми сваляха двигателя за да ми сменят тапите на блока че едната се проби защото беше изгнила като стар опел и ми езтече антифриза.Сигурно има още неща но сега не мога да се сетя.Та да мина на единия проблем а именно водата в нафтата.Къде мога да намеря този датчик?Мисля си че проблема е в него защото преди да СМЕНЯ горивния филтър го развивах от стоиката му и изсипвах съдържанието му в прозрачна туба и не се виждаше никакво наличие на вода.Това го правих над 20 пъти и всеки път нищо.Когато го смених с нов нямаше никаква промяна.Все така упорито си пищи през една минута а понякога и по често.И когато се наложи да тръгна на работа(250км)е някакъв ад.Но поне колата не гасне както чета че се е случвало на някои колеги.Затова някой ако можеда ми каже как се казва този датчик (ходих в два сервиза и там ми казаха че такъв няма) и къде сенамира на колата ще съм много благодарен.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Ами долу на самия филтър нямам нищо освен пробката която когато се развие изтича нафтата от филтъра.А на основата където е завит вилтъра има две букси(предполагам че едната е за подгиране на нафтата а другата измерва температурата на самата нафта).А съединителя го обезвъздушавам само от лагер-помпата.Там разкачам маркуча преди да влезне в скоростната кутия като изкарам квадратната пластина с която той е законтрен и така обезвъздушавам..Но мисля че на мен проблема ми е от самия маркуч.Там има една съчма която се е***а с мен и мисля че тя е проблема.Затова сега ще търся такъв и ще видя дали ще стане нещо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар