Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не спира да "пищи"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не спира да "пищи"

    Колеги моля Ви за помощ.Имам стило 2002г.19 jtd 115 кс. и от всякаде "пищи".Първо когато запаля започва с подгряващите свещи съпроводени с един триъгълник.Когато те си свършат работата да ме уведомят след тях се вклучва аербега и завършва с вода в нафтата.Значи колата я купих за 3000 лятото и съм вложил над 2000 до този момент.Направо ме побърка тази кола.То не бяха съединители,дискове,тампони (вклучително и на двигателя),помпи на съединителя,датчици та даже и ми сваляха двигателя за да ми сменят тапите на блока че едната се проби защото беше изгнила като стар опел и ми езтече антифриза.Сигурно има още неща но сега не мога да се сетя.Та да мина на единия проблем а именно водата в нафтата.Къде мога да намеря този датчик?Мисля си че проблема е в него защото преди да СМЕНЯ горивния филтър го развивах от стоиката му и изсипвах съдържанието му в прозрачна туба и не се виждаше никакво наличие на вода.Това го правих над 20 пъти и всеки път нищо.Когато го смених с нов нямаше никаква промяна.Все така упорито си пищи през една минута а понякога и по често.И когато се наложи да тръгна на работа(250км)е някакъв ад.Но поне колата не гасне както чета че се е случвало на някои колеги.Затова някой ако можеда ми каже как се казва този датчик (ходих в два сервиза и там ми казаха че такъв няма) и къде сенамира на колата ще съм много благодарен.

    #2
    А диагностика правил ли си?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Ами пробвал съм ама само при гаражни майстори.Просто нямам време за нещо по сериозно.Ако може да ми препоръчате в Пловдив ще съм благодарен

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57159
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Няма да се плашиш,при дизелите се случва(нафтата ни не става),направи си една добра диагностика,колкото до ремонтите които си правил са прекалено много,за мен тази кола е сцепвана от газ,как само аз карам и нищо не ми писка освен за опасност от лед(на 4 градоса и надоло) и на аербега което си е детки проблем още от завода.
          Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги.Вероятно не е тук мястото за въпроса ми,но исках да използвам старата ми тема за едно елементарно въпросче.Та искам да попитам възможно ли е да влиза въздух в системата на съединителя от лагер помпата?Питам ви защото помпата която е на педала я сменях скоро а проблема си остана.Когато обезвъздуша системата има перфектен съединител и така кара понякога и по една или две седмици а понякога се скапва и за часове.Шантава работа.Някой да предложи нещо?

            Коментар


              #7
              Никой ли не може да помогне?

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57159
                Отвори линка.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #9
                  Re: Не спира да "пищи"

                  Евгенио написа:
                  Колеги моля Ви за помощ.Имам стило 2002г.19 jtd 115 кс. и от всякаде "пищи".Първо когато запаля започва с подгряващите свещи съпроводени с един триъгълник.Когато те си свършат работата да ме уведомят след тях се вклучва аербега и завършва с вода в нафтата.Значи колата я купих за 3000 лятото и съм вложил над 2000 до този момент.Направо ме побърка тази кола.То не бяха съединители,дискове,тампони (вклучително и на двигателя),помпи на съединителя,датчици та даже и ми сваляха двигателя за да ми сменят тапите на блока че едната се проби защото беше изгнила като стар опел и ми езтече антифриза.Сигурно има още неща но сега не мога да се сетя.Та да мина на единия проблем а именно водата в нафтата.Къде мога да намеря този датчик?Мисля си че проблема е в него защото преди да СМЕНЯ горивния филтър го развивах от стоиката му и изсипвах съдържанието му в прозрачна туба и не се виждаше никакво наличие на вода.Това го правих над 20 пъти и всеки път нищо.Когато го смених с нов нямаше никаква промяна.Все така упорито си пищи през една минута а понякога и по често.И когато се наложи да тръгна на работа(250км)е някакъв ад.Но поне колата не гасне както чета че се е случвало на някои колеги.Затова някой ако можеда ми каже как се казва този датчик (ходих в два сервиза и там ми казаха че такъв няма) и къде сенамира на колата ще съм много благодарен.
                  .Датчика за вода във филтъра се намира отдолу на самия филтър и не е нужно да го отвиваш целия за да източваш водата.Съединителя как го обезвъздушаваш.Обезвъздуши ли първо лагерпомпата.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Ами долу на самия филтър нямам нищо освен пробката която когато се развие изтича нафтата от филтъра.А на основата където е завит вилтъра има две букси(предполагам че едната е за подгиране на нафтата а другата измерва температурата на самата нафта).А съединителя го обезвъздушавам само от лагер-помпата.Там разкачам маркуча преди да влезне в скоростната кутия като изкарам квадратната пластина с която той е законтрен и така обезвъздушавам..Но мисля че на мен проблема ми е от самия маркуч.Там има една съчма която се е***а с мен и мисля че тя е проблема.Затова сега ще търся такъв и ще видя дали ще стане нещо

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Що да мери температурата на нафтата Кво значение има дали етопла или студена
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Ами нали на за да се подгрее нафтата нещо трябва да му "каже" че нафтата е студена и има нужда от подгиране.Илитова с подгирането работи без значение от времето(лято или зима)?Аз си мислех че работи само зимата когато е студено.Бъркам ли или...?

                        Коментар

                        Working...
                        X