Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли уред за температурата от Лада ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли уред за температурата от Лада ?

    Понеже нещо уреда за темп. не ми работи много коректно понякогаможе ли да сложа такъв от Лада?Като свържа директно с кабели от датчика към ладовия уред?Кой датчик трябва да свържа и до колко вярно ще работи уреда?Колата е Браво 1.6 с пластмасовите колектори.
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    #2
    Ако сложиш и ладовия датчик ще работи точно като в лада иначе е въпрос на късмет...но основно тоя проблем е в таблото
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      При мен ладовия уред с италианския датчик показва 1:1 с оригиналния в таблото! Къде е обаче датчика при 1.6 16 не мога да ти помогна...
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #4
        Няма такъв... При колите след 98г термодатчика е само един 3 пинов и сигнала минава през обработка и тогава се визуализира на таблото...
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          При мен проблема си е в таблото защото като я закача на ФЕС показва различни темп.Значи инфото от датчика минава първо през компа и тогава отива до уреда.И няма как да се свърже директно като се прескочи компа?
          FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
          Единствено в България "селянин" е обидна дума.

          Коментар


            #6
            eh4ev07 написа:
            Няма такъв... При колите след 98г термодатчика е само един 3 пинов и сигнала минава през обработка и тогава се визуализира на таблото...
            Нищо не се обработва. От датчика ДИРЕКТНО към таблото.
            Прикачени файлове
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Обработва се: чипът на таблото следи съпротивлението на датчика и според него изпраща съответната команда къде да застане стрелката. Ако не минаваше през процесора, стрелката постоянно щеше да се мести нагоре-надолу, както е в по-старите модели автомобили. Всъщност правилната схема е тази: (картинка)Веско, виж за всеки случай ТОЗИ ФАЙЛ (на английски е). Можеш да пробваш да свържеш уреда от Лада - само махни буксата и свържи новия уред към съответното краче на датчика, според тази схема е на кабел сиво-бяло. Стига уредът да е на същия принцип де - да е захранен с напрежение и да получава маса през датчика. Но все пак - преди всичко се опитай да си оправиш твоето табло.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Не съм сигурен за тая обработка каква е всъщност. Не отричам че я има, но аз като си разглобявах таблото поради същия проблем и при механично движение на стрелката видимо нещо я задържаше около средата (90та градуса). Не знам как точно да го опиша движенито...нещо все едно хидравлично имаше което като я поставиш на средата с пръст и пуснеш след това стрелката и тя мнооого плавно се местеше към "горна мъртва точка" ако мога така да кажа като къмн края засилваше движението. А ако не я пипам си стои в долна мъртва точка. Така че мисля че и нещо механично също има да я задържа да не играе много много. Макар че това не е такъв проблем колкото при стрелката за бензина в завой примерно
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  А ще работи ли табло от жтд на тд100?

                  Коментар

                  Working...
                  X