Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали ви се рестартират нефабричните касетофони? А пука ли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    В моя случай единствено може да помогне кондензатора за да не се рестартира при палене. Иначе за другия проблем това е безмислено да се слага или прави. Нямам никакви шумове от колата. За мой късмет ЦДто е сглобено като хората и чинчовете са ОК. Проблема с пукането не би се оправил с това.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #17
      В колата има едно реле което спира всички консуматори (вкл. и т.нар. постоянен плюс) освен габаритите при палене. Ако се вземе + от клемата на акумулатора няма да има проблем, освен ако не кляка прекалено много акумулатора, при въртене на стартер. Това лесно може да се провери. Давате на контакт, пускате фаровете и радиото, и внимателно много бавно завъртате ключа и точно преди да стигнете положение палене цъква релето. Изгасват и фаровете. Ако спре и радиото, работата е ясна 100%
      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
      FIAT Punto sx 75 '94

      Коментар


        #18
        Това реле, колега, работи по следния начин: - на краче 30 е свързано в бушонното табло към главния захранващ кабел от акумулатора;- на 87 е свързано към бушони с номера 14 и 15;- на 85 е свързано към плюс при контакт от контактния ключ;- на 86 е свързано към маса.(1) Релето е нормално отворено. Това значи, че когато колата не е на контакт - то е изключено и не работи. Работи само когато подадеш контакт от контактния ключ. Понеже на контактния ключ има две отделни клеми - едната дава плюс при контакт само когато ключът е на контакт и го прекъсва когато е на 0 или на стартер. Другата дава плюс както на контакт, така и на стартер (към нея например са свързани габаритите). Релето е захранено от първата клема, затова при завъртане на стартер - то изключва.(2) Релето не е свързано по никакъв начин с радиото/касетофона и работата му.(3) Радиото/касетофонът са свързани с бушонното табло през бушон 8, който е свързан пряко с главния захранващ кабел.От (1), (2) и (3) следва, че постоянният плюс на касетофона е постоянен плюс, физически е свързан с акумулатора и нищо не му влияе, нищо не го прекъсва по никакъв начин, освен ако умишлено човек не изключи някоя букса или не настъпи някоя повреда в буксите или кабелите. Ако прекъсваше по някаква причина, някак, нямаше да постоянен плюс.За установяване на проблема е най-добре да се използва стрелкови уред или осцилоскоп, с които да се провери в няколко точки по пътя от акумулатора до касетофона къде какви падове на напрежение има и да се потърси вариант за справянето с това. Когато колата е току-що изгасена - напрежението в акумулатора е над 13 волта и той е топъл, вероятно заради това се справя с отдаването на голям ток и падът на напрежение към касетофона е доста по-малък, затова не гасне. При мен, например, заради подобен пад се рестартират както касетофонът, така и ABS. В някой топъл ден ще го оправя.

        Коментар

        Working...
        X