Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали ви се рестартират нефабричните касетофони? А пука ли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дали ви се рестартират нефабричните касетофони? А пука ли?

    Имам следното питане. Сложих един pioneer и след като се оказа, че не работи докато е загасена колата го вързах на постоянния + от буксата за оригиналното радио (демек окъсих жълтия и червения кабел към ЦДто не към инсталацията на колата). Да ама като паля колата пак се рестартира (не губи паметта), а фабричния не го правеше, проблем на ЦДто ли е или и при вас е така. Ако трябва ще пускам постоянен + директно от акумулатора но това като много краен вариант.Втория бъпрос е дали като ви се гаси и припукват колоните. Нямам колони вързани дуректно към ЦДто всичко е през чинч и усилвател (4 канален). Не е силно, но се чува и е малко дразнещо.Чувал съм че може да е проблем с чинчовете но моите са здрави и не вярвам да е от тях.п.с.ако модераторите преценят да казват и ще пусна отделна тема.Мерси предварително на всички включили се.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    И аз моето "CD" съм го направил по същия начин и като паля прекъсва за секунда . Но препукване във колоните нямам ....
    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

    Коментар


      #3
      И оригиналния прекъсва, гарантирам ти го.За да не прекъсва, май трябва да го вържеш с директни кабели до акумулатора, понеже когато въртиш стартера се прекъсва захранването на всички консуматори (касетофон, фарове, вентилатор и т.н.) и пак не е гаранция, че няма да прекъсне когато стартера му дръпне тока. Не ти препоръчвам да го правиш така.За пукането вече не знам. При мен с оригиналния касетофон и с предишното ми сд Pioneer 2920 няма такова нещо. Вземи от някой CD за пробата само и ще разбереш дали е от него проблема.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        При стартиране се получава кратък, но достатъчен пад на напрежението, за да изключи ЦД-то. Когато сложих чисто нов акумулатор, рестартирането спря за около 6 месеца, след това започна рядко, после по-често, сега на всяко стартиране. Това е причината - пад на напрежението при стартиране.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          И аз си мисля, че е пада защото оригиналното ... по скоро не фабричното защото колата не идва с него...182H2 гарантирано не се е рестартирал никога! бях до преди седмица с него. Ама пък тоя пайнер да е толко чувствителен баси! странна работа.... или освен да му наредя наколко по големи кондензатора да компенсират. Знам ли?А пукането е леко но досадно. И на оригиналното пукаше (по силно от сегашното) и слоших едни бързо реагиращи микро релета на сигналните кабели, които се командват от радиото и като го спра прекъсва сигналния кабел преди да е изпукало, но явно не са достатъчно бързи за това ЦД.И преди да ме е заял някой ще кажа, че са екранирани да не внасят шумове по трасето
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #6
            Със сонито никога не съм имал подобен проблем, миналата седмица се рестартира но след като АБ остана -" хич абсолютно" без ток
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Да кажа ,че при мен се наблюдаваше дори от както си взех нов акумулатор и сложих CD-то Pioneer deh 1500
              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

              Коментар


                #8
                Аз също съм с Пайнер ,по същия начин е вързан и нито се рестартира , нито пък пращи в колоните, даже съм много по доволен от Пайнера, преди това бях със Сони и нямаше такъв звук,какъвто паинерчето прави.

                Коментар


                  #9
                  Май наистина е от пад на напрежението. Един път ми се наложи да запаля секунди след като съм загасил и не загасна. Пукането си стои още ЦДто е Х8600ВТ ако има някакво значение.Ако някой има схемите на колата може ли да разчете постоянния плюс към засетофона прекъсва ли се от ключа при палене както е с парното примерно. Ще съм благодарен много!
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #10
                    Само се замисли - ако "постоянният" плюс прекъсва, в какво се изразява постоянството му, в такъв случай? Когато ключът е на 0, абсолютно всички вериги минаващи през него - прекъсват. Следователно постоянният плюс на касетофона няма общо с ключа.

                    Коментар


                      #11
                      мерси Оги има логика. значи това което ми хрумва е да му идват тънички кабелчетата и да трабва да прогарам "удебелен". НЕ ми се щеше, но май ще трябва да се позаиграя тези дни.... отново.-------------редакция-------------Сега се сетих, че ако е от кабела щеше да примигва при усилване или да се рестартира ако усиля. Остава да е от пад на напрежението както каза sok1, сега докато идвах към работа няколко пъти запалих пред офиса и не изгасна нито веднъж. Смених тройника с такъв без реле и пак припукват колоните 1-2 секунди след като се загаси осветлението на плеъра гадна работа. А като е тихо даже се чува от колоните едно тихичко като форсирам двигателя. НЕщо почвам да не се кефя на този пайнер иначе от към звук е номер 1. Признах го.
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #12
                        Намери от приятел цд за проба преди да се вкарваш във филми.Иначе към касетофона има постоянна маса и +, понеже съм си вързал един допълнителен плеър за тях.Прекъсването му идва от друг кабел, който е вързан към "ключа".
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Ами пробвал съм с едно JVC с никви екстри само с USB и не пука. Съответно не се и рестартира. Относно това ми направи впечатление, че ако колата е съвсем прясно загасена и запаля не се рестартира, но ако малко повече я оставя се рестартира...под повече разбирайте 15-20 секунди и нагоре. А за пукането и шумовете цяла нощ чета, че било някакви сериини дефекти на пайнерите да имат лоша маса на чинчовете та може това да е проблема и с пукането. Но като се постопи по натам ще го мъча, че сега се е удървило къде що има кабели по колата, а не ми се отдава възможност да я карам много та да загрее хубаво.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Допълвам...не е и от чинчовете. Или по-точно проблема който описват навсякъде по форумите. С един кабел дадах хубава маса на чинчовете от корпуса на диска и никаква промяна в пукането. При пускане, смяна на сорсовете, песните или усилване нищо не се чува само единствено при гасене.
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              При мен с честота 1 Херц пука тихо слага се кондензатор на + или таковаhttp://www.hit-electronics.com/i-osh...mitel-5418.htm
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X