Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с инсталиране на драйверите на KKL VAG-KOM кабел.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с инсталиране на драйверите на KKL VAG-KOM кабел.

    Здравеите приятели!Преди няколко дена си купих KKL VAG-KOM кабел. Не знам какви драйвери да ползвам.Човека от когото купих кабелa ми каза да ползвам FTDI drivers, но не успявам да ги инсталирам. Windows-а открива новия hardware и аз посочвам папката в която са драйверите ,но нищо не става. Писах на продавача да ми даде повече информация за кабела, но не ми отговорил още. Ползвам Windows Vista.
    Прикачени файлове
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    #2
    Питай колегата Емзо,някъде беше обяснил как става,нещо за екзе ако не се лъжа
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      Емо на лични го питах и тои ми каза да ползвам FTDI driver. В "Device Manager" го има устроиството, но като му задам "Update Driver Software"-нищо! Мисля,че случих на супер менте. Ще поръчам OBDII ELM327 V1.5 USB и се надявам да имам късмет.
      SEAT Leon Cupra 300
      Triumph Street Triple 765 R

      Коментар


        #4
        Не е менте, просто ползва друг чип, разбери PID & VID и да се опитаме да намерим драйвер Примерно:
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Не е менте, просто ползва друг чип, разбери PID & VID и да се опитаме да намерим драйвер Примерно:
          USBVID_1A86&PID_7523&REV_0254USBVID_1A86&PID-7523
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            Какъв windows, колко битов ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Windows Vista 32
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #8
                Пробвай с тези:
                Прикачени файлове
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Ако не се получат нещата е от "Виста" -та . Ял съм дървото няколко пъти заради омазана ОС.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #10
                    Емо, президент! Емо, президент!Благодаря ти, много! Без теб нямаше да се справя.
                    SEAT Leon Cupra 300
                    Triumph Street Triple 765 R

                    Коментар


                      #11
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 Тряя си копна линка към тая тема, че мноо народ си купиха от новите ваг-ком-и
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 Тряя си копна линка към тая тема, че мноо народ си купиха от новите ваг-ком-и
                        То хубаво ама... Я кажи защо трябва да си инсталирам всеки път драйвъра преди диагностика, понякога изпадам в тих ужас...

                        Коментар


                          #13
                          Днес тествах кабела в сервиза на един приятел. Обаче бях забравил зарядното на лаптопа, а батерията бързо пада. Имах на разположение само 9-10 минути. Като купувах кабела продавача беше написъл в обявата, че кабела е модифициран и аз помислих ,че може да се свързва към всички модули. Като престигна кабела видях, че на него е монтирано микро-ключе с 2 положения. Може и да бъркан, но си мисля,че би трябвало да е с 3 положения- за двигателя,ABS-а и Аirbag-а. Викам си: "Да се свърже с два модула, а за третия ще купя един преходник и ще го модифицирам". Оказа се ,че и в двете положения на ключето "Multiecuscan" намира само двигателя и климатика. ABS и Аirbag-а не ги откри. Другия проблем е че стойностите на няколкото параметърa, които проверих преди да ми падне батерията бяха абсурдни и варираха в голям интервал. Например температурата на двигателя се колебаеше между 5 и 50, а дефакто мотора беше студен.Стойностите бяха някакви произволни числа: 5,17,50,31..и се сменяха бързо.Проверих още няколко параметъра, но и те се колебаеха много.
                          SEAT Leon Cupra 300
                          Triumph Street Triple 765 R

                          Коментар


                            #14
                            Сигурен ли си че не си бил в демо режим?
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              eh4ev07 написа:
                              Сигурен ли си че не си бил в демо режим?
                              Е, тук ме хвана на тясно Не знам.
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар

                              Working...
                              X