Здравейте колеги! Искам да помоля за помощ и съвет. Имам Фиат Пунто , 1.2 бензин , 2002г. Всичко по двигателя е наред, няма грам забележка. От няколко седмици насам обаче, започна да ми свети така нареченият индикатор за автодиагностика на двигателя. Свети в продължение на 2-3 дни ,после спира, през които дни колата трудно пали. Онзи ден, въртя ключа да паля, но нищо. Само стрелките на оборотомера и скоростомера се помръднаха и дотам. Няколко пъти пробвах и нищо. Помислих да не е някое реле или бушон, но после ми дойде на ума да подам ток. Извиках един комшия, подаде ми ток човека и колата запали. На другия ден стана същото, и я закарах до сервиза откъдето купих акумулатора преди 4 месеца. Оттам го замериха и казаха, че всичко е наред, само че има нужда от презареждане. Не знам какво става, чисто нов е, а ми свети индикатора и акумулатора пада. Интересното е, че тези неща започнаха да се случват скоро след като й сложих централно заключване. Дали монтьорът не е направил нещо както трябва и да го е свързал грешно или не знам... Бях и в сервиз, оттам като я свързаха към компютъра, показа уж, че всичко е наред... Извинявам се за дългата тема, просто започнах да се ядосвам вече. Ако някой знае нещо или помогне, благодаря предварително!Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Падане на чисто нов акумулатор неколкократно
Collapse
X
-
това е макс. стартов ток 420 А http://www.zxz-battery.eu/bg/index.p...orna-bateriaа става дума да се премери дали има консумация когато е изгасена колата и всичко е изключено. Трябва да е под 10 милиампера. Инъче изтощава акумулатора
Коментар
-
Здравейте колеги! Извинявам се, ако някой е чакал за продължение, имах много ангажименти. Малко след като написах последното мнение, като че ли малко се пооправи колата, но след това драстично се влоши. Акумулаторът започна да пада през 7-8 часа, направо не знаех какво да правя. Сега по празниците ми се освободи време и отидох при ел.техника, който ми сложи централното, който си е и автомонтьор. Първоначално махнахме модула на централното и замерихме. Утечката беше 62 милиампера ! Направо се шашнах...Оказа се, че не е централното.. Свързахме я към компютъра и беше записала съвсем различни грешки, нямащи нищо общо помежду си.. Решихме да махнем всеки един бушон един по един и да видим какво е. Накрая се оказа някакъв с означение Ф18, който се оказа много голяма гад.... Компютърът на колата ми е отишъл и сега го направиха така, че да се захранва само при контакт.Като го направиха така, в покой ми даваше 0.1 милиампера...Иначе другият вариант беше нов компютър, което ще излезе дявол и половина.... Преди 2 дни го направих това, засега всичко е наред, сякаш по трудно пали, но... не знам.. Дано всичко е наред, че... Чудя се има ли причина за повредата или си му е дошло времето...
Коментар
-
Както в повечето теми писани тук ще подсетя да не се бърка показанието на уреда с милиамперите. На повечето уреди като се мери утечка се включва мултицета да мери до 10А и показание от 0.1 не е 0.1 милиампера а 100 милиампера, което не е никак нормално. Нормално се води до 30-40-50 максимум. което в показания на уреда трбва да е от сорта 0.03-0.04-0.05. Как е успял да ти измери майстора 0.1 милиампера не знам.Относно трудното палене е нормално след като са откачили постояния + на ЕКУто, до колкото съм запознат в такива ситуации е хубаво преди да запалиш колата да постой няколко секунди на контакт докато си зареди ЕКУто, мисля 3-4-5 са достатъчни, но тука по-запознатите колеги да кажат. От там може да идва и трудното палене, но ако проблема се е появил след монтиране на централно аз бих заложил на кофти майстор или по-точно кофти монтаж.Успех и дано се оправи проблема по-скоро че да нямаш ядове о празниците.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ами на ампермера след поправката показваше 0.01 колега... Не знам как го е премерил ... Тя колата се беше ошашавила направо преди да я оправят.. На компютъра както показваше 85 градуса и напрежение 13.8 волта и изведнъж за секунда ми ги вдига на 8500 градуса и 400 волта .. Засега всичко е окей, е минали са само 3 дена, но..Той проблема не се появи 1 ден след поставянето на централното, но беше към 10-15 дена след това. Това за паленето попрочетох малко и сега се изчаквало повече на контакт да нагнети хубаво помпата и да се свърже с компютъра и т.н всичко останало.. Като дам на контакт се чува едно бучене и след него чакам още поне 5 секунди и пали от раз.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар