wwalker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Кабел за Диагностика + Софтуер
Collapse
X
-
wwalker написа:Не ти трябва кабел между лаптопа и адаптера. Спокойно си правиш диагностиката и с телефона.sok1 написа:То хубаво със "синьо зъбче", ама за моята е пробване и НЕ става. Затова ползвам жичен уайърлес.veselin10 написа:Аз моята с ELM Bluetooth не мога да я прочета. Само със жица става.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
stanleyhacker написа:С bluetooth има много повече ментета иначе не трябва да има разлика между двете. Освен това и приставките с окъсяването на някои пинове (в сайта на МЕС) трябва да с еимат предвид.
Коментар
-
stanleyhacker написа:С bluetooth има много повече ментета иначе не трябва да има разлика между двете. Освен това и приставките с окъсяването на някои пинове (в сайта на МЕС) трябва да с еимат предвид.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Има 2 варианта, за да си четеш всичко.1. Купуваш си вагком 409.11 с FTDI чип + ЕЛМ, на който махаш резистора между КАН линиите.Нужни са и двата, защото ЕЛМ-а чете всичко без Аърбега или АБС-а не помня точно.2. Купуваш си мултиплекс интерфейс и си четеш всичко, но предвид цената му , това директно отпада.п.с. ЕЛМа си го купуваш с USB кабел ако ще правиш прокси алайнмънт.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Има 2 варианта, за да си четеш всичко.1. Купуваш си вагком 409.11 с FTDI чип + ЕЛМ, на който махаш резистора между КАН линиите.Нужни са и двата, защото ЕЛМ-а чете всичко без Аърбега или АБС-а не помня точно.2. Купуваш си мултиплекс интерфейс и си четеш всичко, но предвид цената му , това директно отпада.п.с. ЕЛМа си го купуваш с USB кабел ако ще правиш прокси алайнмънт.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар