След леко ПТП единият фар (обикновен, рефлекторен) на колата беше надраскан. Препоръчкаха ми добър майстор, който ме увери, че след полиране и лакиране фарът ще светне като нов. Бях с известни предубеждения към тази процедура, изрично го попитах дали лакирането няма да промени начина, по който се разпръсква светлината, но той убедено ми каза, че е полирал и лакирал фаровете на 100-ци автомобили и проблеми не е имало. Съгласих се, процедурата мина успешно, а след нея за по-сигурно и регулирах фаровете.Сега всичко уж е точно, фаровете осветяват много добре, но явно заслепяват отсрещните, защото често ми сигнализират. Имам известни съмнения и в регулирането, защото след като го направиха, видях, че фаровете са свалени в положение 1, а според мен правилното е да бъдат регулирани, когато са в 0 (най-вдигнати). Освет това момчето, което ги регулира в Бош, каза "Бяха много зле!", а на мен хич не ми се струваха зле и никой не ми е сигнализирал, че му преча с фаровете си.Въпроси:- Възможно ли е лакирането да причинява неправилно разпръскване и насочване на светлината от фаровете и затова да преча на другите? - Може ли да се свали лакът от фаровете без да се надраскат?- Как е правилно да се регулират фаровете - на положение 0 или по-ниско?П.П. За да не стане грешка - става дума за полиране и лакиране на външните повърхности на фаровете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след полиране, лакиране и регулиране на фарове
Collapse
X
-
Да, лакираха ги. Майсторът каза, че така ставали вечни и никога няма да изгорят от слънцето :D . Точно в лакирането се съмнявах и няколко пъти го попитах, но както вече казах, по думите му той бил правил това с фаровете на 100-ци коли.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
В крайна сметка вчера синът ми е регулирал фаровете в София. Отново са ги регулирали на 1, макар да му казах да ги остави на 0. Казали са му, че така се регулират - на 1, както ми казаха и в Бош. Обърнал им е внимание, че светят високо, а според човека от сервиза единият фар (левият) биел в облаците, а другият бил добре. И те са потвърдили, че лакирането не може да е проблем. Преди 2 седмици слагаха ГИ на колата и като гледам колко техни джаджи са набутали около левия фар, си мисля, че може нещо газаджиите да са го разместили. Ще видим какъв ще е резултатът след регулирането.И още един въпрос: при смяна на крушка възможно ли е да се прецака регулирането?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:И още един въпрос: при смяна на крушка възможно ли е да се прецака регулирането?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Да възродя темата с един въпрос- след полиране с водна 2000 и после пасти, ще хване ли лака на толкова гладка повърхност? Разправят ми, че да хване лака, то трябва да е на максимум 1200 изтъркан фара, след което се пръска лака и той запълвал. Да ама нещо не ми се вярва на мен това, при мен станаха идеално с пастите, но ме притеснява, че лака няма да хване.
И кое е за предпочитане- лак или фолио, като говорим за някакво смотано, а не на 3м, че там цените са някакви космически. Целта ми е да се запазят 1-2 години от въпросното покритиеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Лака ще хване няма праблем но пръскай по от далече да се разпрашава хубаво и гледай температурата около теб да е около 10 15градуса защото ако изсъхне прекалено бързо ще се нацепиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар