Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след полиране, лакиране и регулиране на фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след полиране, лакиране и регулиране на фарове

    След леко ПТП единият фар (обикновен, рефлекторен) на колата беше надраскан. Препоръчкаха ми добър майстор, който ме увери, че след полиране и лакиране фарът ще светне като нов. Бях с известни предубеждения към тази процедура, изрично го попитах дали лакирането няма да промени начина, по който се разпръсква светлината, но той убедено ми каза, че е полирал и лакирал фаровете на 100-ци автомобили и проблеми не е имало. Съгласих се, процедурата мина успешно, а след нея за по-сигурно и регулирах фаровете.Сега всичко уж е точно, фаровете осветяват много добре, но явно заслепяват отсрещните, защото често ми сигнализират. Имам известни съмнения и в регулирането, защото след като го направиха, видях, че фаровете са свалени в положение 1, а според мен правилното е да бъдат регулирани, когато са в 0 (най-вдигнати). Освет това момчето, което ги регулира в Бош, каза "Бяха много зле!", а на мен хич не ми се струваха зле и никой не ми е сигнализирал, че му преча с фаровете си.Въпроси:- Възможно ли е лакирането да причинява неправилно разпръскване и насочване на светлината от фаровете и затова да преча на другите? - Може ли да се свали лакът от фаровете без да се надраскат?- Как е правилно да се регулират фаровете - на положение 0 или по-ниско?П.П. За да не стане грешка - става дума за полиране и лакиране на външните повърхности на фаровете.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    farove

    kolega nevyzmojno e sled lakirane da pre4upi svetlinata na fara samo edno ne mi e qsno za pryv pyt 4uvam sled polirane da se lakira ?? a problema e v bosh serviz

    Коментар


      #3
      Да, лакираха ги. Майсторът каза, че така ставали вечни и никога няма да изгорят от слънцето :D . Точно в лакирането се съмнявах и няколко пъти го попитах, но както вече казах, по думите му той бил правил това с фаровете на 100-ци коли.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        1. тънък слой , без да се стича - категорично не2. не, ще се матират. Водна шкурка и после паста. Ако не се лакират, след 10 автомивки ще потъмнеят.3. на 0
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          1. тънък слой , без да се стича - категорично не2. не, ще се матират. Водна шкурка и после паста. Ако не се лакират, след 10 автомивки ще потъмнеят.3. на 0
          Потвърждавам.

          Коментар


            #6
            В крайна сметка вчера синът ми е регулирал фаровете в София. Отново са ги регулирали на 1, макар да му казах да ги остави на 0. Казали са му, че така се регулират - на 1, както ми казаха и в Бош. Обърнал им е внимание, че светят високо, а според човека от сервиза единият фар (левият) биел в облаците, а другият бил добре. И те са потвърдили, че лакирането не може да е проблем. Преди 2 седмици слагаха ГИ на колата и като гледам колко техни джаджи са набутали около левия фар, си мисля, че може нещо газаджиите да са го разместили. Ще видим какъв ще е резултатът след регулирането.И още един въпрос: при смяна на крушка възможно ли е да се прецака регулирането?
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              Не е възможно и се регулират на 0.

              Коментар


                #8
                snake написа:
                И още един въпрос: при смяна на крушка възможно ли е да се прецака регулирането?
                Не, само ако е много разместена крушката като монтаж при производството се размива "растера" получен след пречупване от рефлектора. Те и фабрично повечето поликарбонатни фарове са лакирани и точно лака като изгори помътняват , и ако не се прелакират изгаря самото "стъкло" на фара и тогава вече няма спасение. Лака играе роля на УВ защита. Принципно реглажа се прави на положение 0 , но и аз предпочитам да го правя на 1 за да имам едно положение позволяващо леко вдигане при каране извънградско с по-малко движение.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Да възродя темата с един въпрос- след полиране с водна 2000 и после пасти, ще хване ли лака на толкова гладка повърхност? Разправят ми, че да хване лака, то трябва да е на максимум 1200 изтъркан фара, след което се пръска лака и той запълвал. Да ама нещо не ми се вярва на мен това, при мен станаха идеално с пастите, но ме притеснява, че лака няма да хване.
                  И кое е за предпочитане- лак или фолио, като говорим за някакво смотано, а не на 3м, че там цените са някакви космически. Целта ми е да се запазят 1-2 години от въпросното покритие
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Колега аз съм чувал,че много подобре е ако имаш възможност полиране и после хубаво фолио от колкото някакви измислени лакове ......
                    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                    Коментар


                      #11
                      Абе то и аз само съм чувал и затова ми се иска някой, който е ползвал да каже
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Лака ще хване няма праблем но пръскай по от далече да се разпрашава хубаво и гледай температурата около теб да е около 10 15градуса защото ако изсъхне прекалено бързо ще се нацепи
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Едва ли да е проблем в лакирането
                          а в настройката на фара .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X