Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обогатяване на горивната смес на Punto 1.8 HGT - Как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обогатяване на горивната смес на Punto 1.8 HGT - Как?

    Стана дума в една друга тема, но понеже мястото на въпроса едва ли е там, затова ще питам тук.Става дума за въпросното пунто ХГТ. Как може да се излъже компютъра да пуска малко повече гориво. Пробвах със съпротивление на сензора за температурата на антифриза. Имаше ефект. Колата започна да върви доста по-добре, но проблема, е че не ми показва вярно стрелката на таблото.От кои други датчици взима информация ЕКУ-то за да направи гориво-въздушната смес. Мисля по някакъв начин да симулирам, че минава повече въздух през дебитомера, но незнам какви са му параметрите и как точно се изменят при промяна в дебита на въздуха.Ако някой се сеща и за друг начин моля да сподели. Идеята е двигателя да работи с малко по-богата смес и няма никакво значение как ще го постигна. Благодаря предварително за информацията и съветите

    #2
    Датчика на термостата е 3 пинов.Сигнала се разклонява към таблото и към ЕКУ-то.Какъв е шанса да си сложил съпротивлението на сигнала към таблото и да си мислиш, че е имало ефект ?Звената са ти 3 - основните де.Датчика на термостата, дебитомера и ламбда сондата.Дебитомера не е дебитомер в истинския смисъл на думата или поне не е като на дизелов дебитомер.Другите са стъпмов мотор и тпс.Един хинт от мен - намери начин да покараш на твърдо на къс и/или дълъг колектор
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Извинявам се за офтопика , но да ползвам темата на колегата. От скоро съм с права генерация и едно крайно спортно гърне , но понякога" гърми "аз си го обяснявам че му е богата сместа това значи ли ,че трябва и спортен филтър да сложа ? В момента съм със стоковия браво 1.8 GT
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Датчика на термостата е 3 пинов.Сигнала се разклонява към таблото и към ЕКУ-то.Какъв е шанса да си сложил съпротивлението на сигнала към таблото и да си мислиш, че е имало ефект ?Звената са ти 3 - основните де.Датчика на термостата, дебитомера и ламбда сондата.Дебитомера не е дебитомер в истинския смисъл на думата или поне не е като на дизелов дебитомер.Другите са стъпмов мотор и тпс.Един хинт от мен - намери начин да покараш на твърдо на къс и/или дълъг колектор
        Пиновете са 3- единия идва от ЕКУ-то, другия връща сигнала, а третия е маса. сигнала за двигателя и за стрелката е един и същ.

        Коментар


          #5
          Грешиш май френд
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Ако греша, това е добре понеже като сложа едно съпротивление на други кабел и нещата ще се получат, но за по сигурно някой ако може да ми даде някаква ел. схема ще почерпя.

            Коментар


              #7
              eLearn
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар

              Working...
              X