Колата е Фиат Типо 1.6 93г. и се появи следният пробем температурата започна да не показва вярно на таблото (таблото е дигитално).Перката си включва когато трябва,сменен е датчика за температурата (тоя червения) разлика нямаше.После стигана до извода че е от таблото взех друго смених го разлика пак няма.После се спомена че може да е от релето на генератора да не подава повече ток ,но си подава 14,7 волта.Перката я забележих че включва когато температурата се напълни до край.Включва се и пада с дветри чертички.А като изгася колата и дам на контакт температурата си показва колкото си трябва (да кажем че е загреала на 90 градуса ,ако я запаля откача и се вдига и показва дветри преди червеното)Сега ми дадоха идея да се пробва с друг компютър,но нещо ми писна да играеме на тука има тука нема. Благодаря ви предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо проблем с температурата
Collapse
X
-
ogi28b написа:След като на таблото не показва правилно според теб, защо смяташ, че перката се включва когато трябваКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При типото са два датчика, единия е на блока този който каза, червения а другия е на радиатора(той е за перката)Не търси причината в таблото със сигурност не е там Още повече, че сам каза че си сменил таблото...Въпроса е как да се разбере дали наистина вдига тази температура, или термостата да не е в ред или датчика на самия радиатор който е за перкатаПри мен се получава обратния ефект, на дълго повече от 70 не вдигам, а когато паркирвам и няма обдухване на радиатора вдига 92-93 градуса(по табло) и включва перката.Моят съвет е да смениш направо датчика който е на радиатора, намира се в долния край, точно над долният маркуч или най-малкото поне му зачисти контактите...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар