Не ми светят диодите във въпросната конзола. Някой има ли идея как се демонтира, или да хващам една по-голяма отвертка и да пробвам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
изгоряла подсветка - Punto MK2
Collapse
X
-
Не бързай с голямата отверка, по-добре вземи шестограми и пробвай това http://www.fiatforum.com/punto-guide...placement.html след като направиш описаното в тази тема, ще видиш как е захванато това което ти искаш да свалиш.
-
оказа се тегаво
Подмяната на тези светодиоди се оказа доста тегава занимавка... но все пак се получи :D Малко снимков материал на интервенцията.1. Развиват се точно тези четири видии, към които ме е насочил колегата в горният пост. Но нищо не приключва само с тях. За да падне тази голямата конзола трябва да се развият още няколко видии. Общо взето се сваля всичко, като се започне от кората покриваща ръчната спирачка и се стигне от "барчето". Ето и последователността:развива се със шестограм номер - 3за тук ви трябва глух ключ номер -10Много тегаво... две къси видии (тип кръстата отвертка), заради които трябва да се свалят седалките (ако решите да ги развивате ще разберете защо ). Аз имах късмет, че при мен липсваха в цялата картинка.Отново кръстати видии...Сега идва и редът на четирите винта със шестограм номер - 4 от горния пост на колегата (на снимките в него са посочени къде се намират). След тези стъпки се отстранява кората закриваща "ръчната", след това барчето се освобождава с лек напън (надолу). Разкача се буксата на запалката и вече може да го "разкарате" да не ви се пречка. Подсветката на врътките за парното и климатика се състои от 4 на брой малки крушки с мощност 0,8 вата (поне на при мен бяха с такава щампа). Три от четири бяха изгорели и направо ги замених с бели светодиоди със същия цокъл. Това е резултата...На врътките има оранжеви светловоди, които трябва да се махнат за да светят в желана от вас светлина.Този вече е освободен от мястото оградено със зелен цвят.Сега идва и реда на въпросната конзола, заради която започнах цялата галимация... Местата, които съм оградил с червено има по един винт със шестограм номер - 4 (въпросните винтове не се виждат на снимката - щот’ съм много хитър фотограф ). След като ги развиете, дръпвате конзолата леко надолу и тя излиза. Освобождавате я от буксите и може да творите на воля.Подсветката и се състои от 6 smd светодиода (при мен бяха червени). Развивате тези винтове и ще стигнете до платката. Ако някой бутон или нещо друго не ви работи (огледайте спойките). При мен имаше спукани на светодиодите и затова половината не светиха. Ако решите да ги сменяте с друг цвят, знайте че освен запоени са и лепени за платката. Аз моите ги отчупих с закривени клещи и си запоих бели диоди.Това са оригиналните - червени.Това вече са подменените - бели светодиоди Цялото упражнение ми костваше близо 2 часа, но си заслужава... Като направя снимки на тъмно ще ги кача за да видите резултата. Следващото приключени ще ми е арматурното табло, на което не знам как да сваля стрелките за да мога да стигна до платката, че и там има лоши спойки или изгорели диоди.Punto 1.9JTD
Коментар
-
И при 3 врати и при 5 врати няма нужда да се маха нищо. Конзолата излиза без проблем с малък чалъм към дясната седалка. Врътките за парното се осветяват от четири лампи без цокъл 1,2W/12V. Бутоните горе са с диоди по платката както и таблото. Също ще ви трябва и още една лампа като тези за врътките за запалката, вземете си и една за пепелника евентуално, че сега не ми се слиза до колата да видя дали свети и той, пък не помня вечеFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар