Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ECU-то на Fiat Stilo 1.6 103 к.с - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ECU-то на Fiat Stilo 1.6 103 к.с - РЕШЕН

    Здравейте,имам огромна молба.Тъй като компютъра на колата ми не става за нищо и искам да си взема друг,но едва ли не се оказа мисията невъзможна.Аз съм от Ямбол и след дълго търсене в града и региона радиус 100 км не мога да си намеря.Та молбата ми е следната ако някой разполага с такъв или знае от къде мога да си го закупя да ми даде информация.Клипа който прикачам не е от моята кола,но когато го гледам имам чувството,че е. http://www.youtube.com/watch?v=kdA6tlKyx7Q
    Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

    #2
    Защо не провериш първо какво е зареждането на алтернатора и захранването на самото ЕКУ? Последния коментар към клипа е доста интересен. Някой е направил страхотна далавера май... "I didn´t. I sold it when it was still broke, the buyer was mechanic from fiat service."
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      sok1 написа:
      Защо не провериш първо какво е зареждането на алтернатора и захранването на самото ЕКУ? Последния коментар към клипа е доста интересен. Някой е направил страхотна далавера май... "I didn´t. I sold it when it was still broke, the buyer was mechanic from fiat service."
      Преди няма и седмица купих нов акумулатор от притеснение,че моя е вече 4 годишен и заради него стават проблемите и за да ми дадат гаранция направиха проверка и всичко е ОК.
      Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

      Коментар


        #4
        Закачи се към компа и виж, какви грешки записва.Едната, за която предполагам е RPM сензор.Ако колата е в движение, мога да те пратя при човек в Сливен, който да и побае
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Кола

          Та то нали свети ключа как да запали презапиши ключовете и готово Ама като гледам нещо със захранването има проблем много греши Виж клеймите на акумулатора бушоните до него и масата към двигателя
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Закачи се към компа и виж, какви грешки записва.Едната, за която предполагам е RPM сензор.Ако колата е в движение, мога да те пратя при човек в Сливен, който да и побае
            Компа не записва никакви грешки.На моменти откача и ми ги изписва всичките.После ако е в настроени евентуално прави 2-3 кръгчета из града,после седя на някое кръстовище по 10 минути и стапям акумулатора в опити да я подкарам и така.Съдя,че щом разрешава да я поразходя 5 км. и тогава прави проблема това е някаква лудост на временна лудост на ЕКУ-то която той не отчита.
            Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

            Коментар


              #7
              Re: Кола

              kluchar написа:
              Та то нали свети ключа как да запали презапиши ключовете и готово Ама като гледам нещо със захранването има проблем много греши Виж клеймите на акумулатора бушоните до него и масата към двигателя
              Колега и да презапиша ключовете те не са главния проблем.Първо изписва че има проблем с ASR-а и я гаси и след това смятам,че компютъра преминава в авариен режим и не ми дава да я запаля докато не отстраня първия проблем,но колкото и да я закачам да разбера от какъв характер е проблема ASR-a компа не помни нищо,защото най-вероятно всички грешки се случват само в неговата "глава"
              Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

              Коментар


                #8
                Относно клемите когато смених акумулатора преди няколко дни почистих клемите както си му е реда.Вярно бяха много силно замърсени,но както казах акумулатора е 4-5 годишен тока му беше слаб и смятам,че е естествено да се трупа,ако греша поправете ме.
                Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                Коментар


                  #9
                  Вземи конктактен спрей и напръскай Д4 конекторите под блока с предпазители на акумулатора.Гугъл за - Stilo D4 connector
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Вземи конктактен спрей и напръскай Д4 конекторите под блока с предпазители на акумулатора.Гугъл за - Stilo D4 connector
                    Току що разбрах,че от части съм дублирал темата,но след като е даден същия съвет на друг нещастник със същия проблем резултата е бил нулев.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51479
                    Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                    Коментар


                      #11
                      Извинявам се,но може би не ми е бил правилно разбран въпроса.Искам някой да ме насочи от къде да си взема изправен компютър с тенденция да си реша проблема или някой ако има такъв или ако се сдобие да ми го прати по куриер и ще бъда безкрайно благодарен.Изчел съм много статии,изказвания по форуми,допитал съм се до не знам вече колко майстори,продавач консултанти,само боб дето не съм хвърлял още и до момента адекватно решение няма.Аз лично и доста майстори до които съм се допитал и чието мнение уважавам,защото са се доказали като хора със знание и опит сме на мнение,че трябва кардинално да се подходи и да се замени точно това слабо звено компютъра,защото е десет годишен и през тези години се е пържил върху двигателя,ако въобще ми е продадена с оригиналния,а не е някой закрепен за да мине номера.
                      Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                      Коментар


                        #12
                        Доколкото виждам и чувам от клипа...като започне да пощурясва и да пищи НЕ изгасва мотора...?? Колегите горе ти обясняват, че е по вероятно проблема да не е в ЕКУ, а в слаба връзка някъде за което си мисля и аз, че е проблема...или поне това е по-евтиния вариант...все си мисля, че като "гръмне" ЕКУ няма да успееш грам да запалиш...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          kiselo написа:
                          Доколкото виждам и чувам от клипа...като започне да пощурясва и да пищи НЕ изгасва мотора...?? Колегите горе ти обясняват, че е по вероятно проблема да не е в ЕКУ, а в слаба връзка някъде за което си мисля и аз, че е проблема...или поне това е по-евтиния вариант...все си мисля, че като "гръмне" ЕКУ няма да успееш грам да запалиш...
                          Напротив в момента в който отчете,че ASR има проблем я гаси и след това не дава да я запали заради LOOSE CONECTION,CAR SSECURITY.Не мога да се съглася,че хиляди собственици на Стило имат слаба връзка и заради това колите гният в гаражите вместо да бягат по пътя.
                          Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                          Коментар


                            #14
                            Кола

                            ECU ти трябва с ключ и това с бушоните комплект трябва да е този модел FIAT STILO 1.6 16V IGNITION SET ECU BSI + KEY IAW 5NF.T1Но мисля че проблема е някъде около кутията с бушони при двигателя това с черните релета Да не си го мил скоро
                            Прикачени файлове
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: Кола

                              kluchar написа:
                              ECU ти трябва с ключ и това с бушоните комплект трябва да е този модел FIAT STILO 1.6 16V IGNITION SET ECU BSI + KEY IAW 5NF.T1Но мисля че проблема е някъде около кутията с бушони при двигателя това с черните релета Да не си го мил скоро
                              Никога не съм мил двигателя.А тази снимка е комплект който мога да си купя или е случайна от интернет?
                              Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                              Коментар

                              Working...
                              X