Махнах ремъка на алтернатора за тест, запалих колата и изненада- лампата на акумулатора угасна след като запали мотора.Пуснах фарове даже и пак не светна.Някой има ли идея защо ????Изключваме варианта някой злоумишлено да е вързал лампата зареждане другаде, алтернатора си зарежда идеално.Колата е Пежо 1.4 HDI
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на акумулатора не свети при откачен алтернатор
Collapse
X
-
Лампата на акумулатора не свети при откачен алтернатор
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
еееее,как си зарежда идеално с махнат ремък.при пежата имаше особеност,но и аз не помня всичко.например лампата за маслото не светва на контакт никога,но падне ли налягането действително,тогава светва,просто мисля вземаше сигнал и от еку-то .може би е така и с лампата на генератора.просто или някой е побългарил релето за контролната лампа или си имаш и проблем в генератора.също малко отклонение-работещия генератор не винаги значи че е изправен
Коментар
-
И при мен се случи същото нещо, когато сменях ангренажа. Запалих за проба преди да кача пистовия ремък и лампата за зареждането угасна. Иначе зареждането си е в норми и като дам на контакт без да паля всички лампи гаснат без маслото и акумулатора.Колата е от подписа.Fiat Stilo MultiJet 120 PS
Multiwagon
Коментар
-
Най - добре да види схемата, къде е вързана лампата по принцип. При старите коли е вързана на възбудителната намотка на алтернатора и пак не е адекватна, защото във възбуждането може нещата да са наред но в силовата верига не. В случая вероятно се управлява от ЕКУ, което си мери напрежението и ако акумулатора не падне под критичен праг може и да не светне. Вероятно е това. Въпреки че пак е глупаво изпълнение. Трети вариант е да се провери дали наистина остава да свети като изгаснат останалите сигнали.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ха ха, сега ти разгледах схемите. Докато тече възбудителен ток, с тази лампа ще е всичко ок. Поредния пример, че е абсолютно неадекватна. Пробвай да махнеш кабелчето за възбуждането и ще светне. Няма никакво значение дали върти или не. По тази причина в колите които стопанисвам винаги имам контрол на акумулатора директно. Тази лампа за мен не съществуваPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ivel написа:еееее,как си зарежда идеално с махнат ремък.при пежата имаше особеност,но и аз не помня всичко.например лампата за маслото не светва на контакт никога,но падне ли налягането действително,тогава светва,просто мисля вземаше сигнал и от еку-то .може би е така и с лампата на генератора.просто или някой е побългарил релето за контролната лампа или си имаш и проблем в генератора.също малко отклонение-работещия генератор не винаги значи че е изправенhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Пример за неадекватна лампа - в тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=104321На контакт - лампата свети. При запалване на двигателя - тя гасне. Алтернаторът не зарежда. При сваляне на клема на акумулатора - колата гасне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар