Здравейте колеги. Скоро се с сдобих с Punto mk2 1.2i 16v 80 коня, и за съжаление причината поради която открих форума и пиша първото си мнение е проблем с него. След едно палене без да се изчака колата да мине през проверките забелязах липса на мощност, а при края на пътуването по време на паркиране напълно отказа и сервото на колата. В последствие след новото запалване спомен от проблема със сервото нямаше, но отново липсваше мощност... След поредния стоп по пътя след новото запалване колата вече имаше мощност и все едно беше съвсем друга кола, дори постигнах разход 5 на 100 в прохода Варна-Бургас :D Снощи обаче отново ми се случи колата да няма мощност и ми хрумна идеята че ако откача акумулатора за по-дълго време може да се изчистят грешките ако проблемът идва от там. Уви обаче това не се случи, днес след като закачих акумулатора и я запалих двигателя работеше неравномерно и ту прихълцваше ту се форсираше до около 1000 оборота за да не загасне. Реших все пак да подкарам колата, но след изминати точно 20 метра двигателя загуби абсолютно всякаква мощност и се наложи да я загася и запаля отново. Този път за щастие отново имаше мощност. Малко по-късно през деня след пътуване от рода на около 10-тина километра, километър преди края на пътуването колата отново изгуби мощност. Като технически грамотен човек достигнах до "невероятното" заключение, че има проблем с компютъра (което ми беше казано от още няколко "разбирачи"), но въпросът ми е имал ли е някой колега/жка подобен проблем и как беше оправен. Освен това за утре имам уговорка да я закачим на една диагностика, но ако не се случи бихте ли ме насочили към човек от Пловдив за тази услуга ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на мощност Punto mk2
Collapse
X
-
Благодря за приветствието колега. И на мен ми се стори като проблем с компютъра, но след консултация с едно приятелче ми показа, че всъщност има проблем и когато се подаде рязко газ от празен ход, чува се едно припукване и прехълцване ( абе трудно се описва ). Та той ме насочи към кабели и свещи обаче като отидох днес до магазина и ми се отрази зле на джоба та реших да спестя кабелите за сега. Купих свещи NGK видях че кабелите са на тази марка и уж от фиат се препоръчват тези свещи, 4 броя 37,50 и това с отстъпка ... та свалих аз свещите 2 се бяха пръснали, но като цяло бяха с оранжев нагар което до колкото прочетох означавало че двигателя работи добре. След смяната на свещите прихълцването се оправи, направих едно кръгче из квартала и ми се струва по-добре положението, но ще покарам тея дни и ще видя
Коментар
-
Лампата я има. След като продължи да си мизерства днес един приятел мери сензорите и ги сравняваше с показания от Autodata или нещо такова. Откача MAP сензора и после светна лампата за известно време и след няколко минути работа изгасна. Въпросът е че тази сутрин 3 пъти се налагаше да я гася и паля тъй като светваше сервото и ни приема ни предава, викам да изключа Сити режима обаче нищо... На третия път тръгна. Освен това гледахме и че при един откачен кабел към свещите двигателя продължи да работи нормално, което ме навежда на мисълта че ако не през цялото то поне през по-голямата част от времето не работи поне 1 цилиндър ... Абе какво да ви кажа колеги, все хубави чувства тая към колата ... Все пак някой ще препоръча ли майстор в Пловдив, ако не друго то поне за диагностика?
Коментар
-
Аз майстор в Пловдив не мога да ти препоръчам, но проблема със "сервото" не би трябвало да има нищо общо с проблемите с двигателя. P.S. за проблема с електро усилвателя има доста изписано в този форум, в голямата си част то е доста невярно или подвеждащо, но все пак можеш да се оринтираш какво да правиш.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Намери някой от пловдивската група да ти даде кординати на Жоро, да я прегледа.Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар