Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дилема - компютър или датчик?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Кола

    Търси обяви коли за части или от ebay.com
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #32
      hf hpe написа:
      Илко ЕКУ-то става върджин през ОБД буксатаза жалост от опит мога да ти кажа, че оборудването струва колкото две такива пунтота :D
      Е аз за това не споря.Зависи кой с каква техника разполага.Аз нямам Абритус и си ги буутвам на масата с кабелчета и иглички и разни такива циганийки :D .
      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

      Коментар


        #33
        Mury написа:
        VARINIA написа:
        Изключвам да е от акумулатора, защото колата пали като стрела, на секундата. Онова със стрелките го споменах, защото едно от съмненията ми беше, да не би това, че от време на време не палеше и нямаше добър контакт със клемата, да е объркало или прецакало компа. Иначе вече ако ще и 1000 лв. да струва, ще гледам да съм с нов акумулатор, защото ....ще направя отклонение малко ама...лятото преди да си замина за Несебър, реших да си проверя сама колата...и видях, че скобата която държи акумулатора в "леглото" му да не мърда, си шава на където си иска. Та с разни гайки и болчета уж я прикрепих...И връщайки се весело от морето, слизам аз през Троян-Кърнаре, нижа се из завоите с 90 км. щото нямаше движение, музиката до дупка...и изведнъж, музиката спря...гледам таблото не свети, натискам спирачка и О УЖАС! няма ги! Два пъти ги натисках това беше - после ръчна и на първия ляв завой влезнах със задницата...Господ ме запази тогава. Отварям капака и като хвърчат едни искри от клемата, мале, мале. А то какво се оказа. Тази моя сръчност, така съм "направила" скобата, че тя се мръднала от дупките и опряла в клемата...Пищях, подскачах, ама отвих всичко и я хвърлих направо. Кофти обаче ми стана, защото минаха три коли и въпреки че видяха непривичното ми "паркиране", вдигнатия капак и сама жена....никой не спря.И сега това с компа е същата работа. Отивам при някой майстор, гледа ме и ми говори, а аз вярвам на всичко казано.За това реших да пиша на всички вас тук, защото знам, че тук пишат хора, които имат италиански коли, обичат си ги и гледат да помогнат с каквото могат на другите, както всъщност и правите. За което съм ви благодарна!
        Разбираме те прекрасно,но ако не вярваш,как искаш да ти се оправи колата ????? Според мен ще трябва да закараш колата в сервиз,или да купуваш върджин ЕКУ,слага го някой и си караш...............нямаш много варианти,но все пак аз препоръчвам да се провери зареждането на колата
        Ами то точно затова не впръсква Понеже, защото всички са полудели за евронорми и такива разни глупости затова си мисля че основното е катализатора, на производителя му дреме дали ще ти гръмне мотораП.П Обърках малко цитата

        Коментар


          #34
          wwalker написа:
          От къде имаш тази процедура за 1AF? Звучи като нулиране на адаптацията, което на това ECU става единствено с оригиналния екзаминер.
          Фес 2.3.1 регистриран

          Коментар


            #35
            Днес ще ми го сложат!Стискайте палци да отговаря и количката ми да тръгне! Довечера ще пиша всичко каквото запомня, подробно, за да го има като информация и така да помогна и на други с моя проблем.

            Коментар


              #36
              VARINIA написа:
              Днес ще ми го сложат!
              Как само звучи! Добре че има уточнение.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #37
                Опс, не исках да прозвучи така, извинявам се , но бях развълнувана Вече си имам новата-стара кола и съм много щастлива!Искам да БЛАГОДАРЯ на всички ви, за това, че ми помогнахте със съвети и бяхте позитивни в коментарите си.Човека, който ми продаде компютъра беше и се оказа изключително коректен! Държахме постоянно връзка по телефона и беше готов да съдейства веднага и евентуално, ако не заработи компа да реагира с друг.Цялата процедура каква беше: Махат се клемите на акумулатора, сваля се компа, слага се новия, слагат се клемите - поставя се ключа на контакт стои точно 2 мин. маха се, чака се още 2 мин. и колата се пали....И моята запали, заработи си така, все едно никога не е имала проблем Ако някой иска информация за продавача ще му я предоставя. Момчето се занимава само с това и още един път казвам - много коректен излезе.БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ!!!

                Коментар


                  #38
                  кола

                  когато има чисто ECU е по лесно Иначе и ако е комплект пак е така слагаш пали и готово стига да ти е излезнало и евтино
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #39
                    VARINIA написа:
                    Опс, не исках да прозвучи така, извинявам се , но бях развълнувана Вече си имам новата-стара кола и съм много щастлива!Искам да БЛАГОДАРЯ на всички ви, за това, че ми помогнахте със съвети и бяхте позитивни в коментарите си.Човека, който ми продаде компютъра беше и се оказа изключително коректен! Държахме постоянно връзка по телефона и беше готов да съдейства веднага и евентуално, ако не заработи компа да реагира с друг.Цялата процедура каква беше: Махат се клемите на акумулатора, сваля се компа, слага се новия, слагат се клемите - поставя се ключа на контакт стои точно 2 мин. маха се, чака се още 2 мин. и колата се пали....И моята запали, заработи си така, все едно никога не е имала проблем Ако някой иска информация за продавача ще му я предоставя. Момчето се занимава само с това и още един път казвам - много коректен излезе.БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ!!!
                    Ето това се нарича върджин ЕКУ,слагаш даваш контакт и палиш,и вече е обучено за твойта кола.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #40
                      Цялото това приключение ми излезе точно 208 лв. със доставката и на майстора работата, защото ми смени и една крушка на габарита. Бях се приготвила за доста повече, но явно както беше писал някой по рано в темата - излезнах мегакъсметлийка Вярно е - девственото си е девствено, пасва на всичко

                      Коментар


                        #41
                        VARINIA написа:
                        Цялото това приключение ми излезе точно 208 лв. със доставката и на майстора работата, защото ми смени и една крушка на габарита. Бях се приготвила за доста повече, но явно както беше писал някой по рано в темата - излезнах мегакъсметлийка Вярно е - девственото си е девствено, пасва на всичко
                        Това е интересно,може да споделиш от къде взе ЕКУ-то на тази цена,ако искаш може и на л.с.
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #42
                          Mury написа:
                          VARINIA написа:
                          Цялото това приключение ми излезе точно 208 лв. със доставката и на майстора работата, защото ми смени и една крушка на габарита. Бях се приготвила за доста повече, но явно както беше писал някой по рано в темата - излезнах мегакъсметлийка Вярно е - девственото си е девствено, пасва на всичко
                          Това е интересно,може да споделиш от къде взе ЕКУ-то на тази цена,ако искаш може и на л.с.
                          Изпратих ти на лично, да не се счете за реклама, знам ли.

                          Коментар


                            #43
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            когато има чисто ECU е по лесно Иначе и ако е комплект пак е така слагаш пали и готово стига да ти е излезнало и евтино
                            стига сте писали глупостивярно палиш, обаче половината екстри не ти работяткилометража, я отчита, я неот цялата тема единствено полезен е линка в ибей където предлагат ремонт на проблема с доживотна гаранция

                            Коментар


                              #44
                              Скоро не бях писала и се надявах да не го правя, но.....Вчера отново ми светна ланда сондата Но този път нищо не се случи, в смисъл, колата си работи нормално. Идея си нямам от какво пък е сега. Свещите ми ги смениха още, когато ми изгоря компа. Единствено оня ден смених маслото и филтрите. Някаква идея?

                              Коментар


                                #45
                                VARINIA написа:
                                Скоро не бях писала и се надявах да не го правя, но.....Вчера отново ми светна ланда сондата Но този път нищо не се случи, в смисъл, колата си работи нормално. Идея си нямам от какво пък е сега. Свещите ми ги смениха още, когато ми изгоря компа. Единствено оня ден смених маслото и филтрите. Някаква идея?
                                Да, ходи на диагностика В Луковит срещу Лидъла съм виждал реклама на Бош тестер, ама дали става или не незнам M5kov да казва къде в Луковит правят такава като хората.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X