Аз да си призная, не знам каква е функцията на имобилайзера, никога не съм се замисляла.Какво значи това? В смисъл, ще ми сложат компютър без да има нужда от смяна на ключа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дилема - компютър или датчик?
Collapse
X
-
Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Кола
Ако е така ECU става само то да се смени http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punto...0bСлучва се на такива модели ECU /хибридни / да правят проблеми независимо марката кола
Коментар
-
Ilko написа:П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ilko написа:Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.
Коментар
-
Абе аз си спомням скоро имаше колега със същия проблем,и на края се оказа от акумулатор,тва с подскачането на стрелките,което каза колежката ми е съмнително .ОК акумулатора е нов,а някой премери ли дали колата зарежда ?????????? Вярно е,че съм направил 3-4 такива пунтака с гръмнали ЕКУ-та чрез смяна,но една наистина хубава диагностика не е лошо да се направи.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
kiriluz1 написа:Ilko написа:Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Изключвам да е от акумулатора, защото колата пали като стрела, на секундата. Онова със стрелките го споменах, защото едно от съмненията ми беше, да не би това, че от време на време не палеше и нямаше добър контакт със клемата, да е объркало или прецакало компа. Иначе вече ако ще и 1000 лв. да струва, ще гледам да съм с нов акумулатор, защото ....ще направя отклонение малко ама...лятото преди да си замина за Несебър, реших да си проверя сама колата...и видях, че скобата която държи акумулатора в "леглото" му да не мърда, си шава на където си иска. Та с разни гайки и болчета уж я прикрепих...И връщайки се весело от морето, слизам аз през Троян-Кърнаре, нижа се из завоите с 90 км. щото нямаше движение, музиката до дупка...и изведнъж, музиката спря...гледам таблото не свети, натискам спирачка и О УЖАС! няма ги! Два пъти ги натисках това беше - после ръчна и на първия ляв завой влезнах със задницата...Господ ме запази тогава. Отварям капака и като хвърчат едни искри от клемата, мале, мале. А то какво се оказа. Тази моя сръчност, така съм "направила" скобата, че тя се мръднала от дупките и опряла в клемата...Пищях, подскачах, ама отвих всичко и я хвърлих направо. Кофти обаче ми стана, защото минаха три коли и въпреки че видяха непривичното ми "паркиране", вдигнатия капак и сама жена....никой не спря.И сега това с компа е същата работа. Отивам при някой майстор, гледа ме и ми говори, а аз вярвам на всичко казано.За това реших да пиша на всички вас тук, защото знам, че тук пишат хора, които имат италиански коли, обичат си ги и гледат да помогнат с каквото могат на другите, както всъщност и правите. За което съм ви благодарна!
Коментар
-
VARINIA написа:Изключвам да е от акумулатора, защото колата пали като стрела, на секундата. Онова със стрелките го споменах, защото едно от съмненията ми беше, да не би това, че от време на време не палеше и нямаше добър контакт със клемата, да е объркало или прецакало компа. Иначе вече ако ще и 1000 лв. да струва, ще гледам да съм с нов акумулатор, защото ....ще направя отклонение малко ама...лятото преди да си замина за Несебър, реших да си проверя сама колата...и видях, че скобата която държи акумулатора в "леглото" му да не мърда, си шава на където си иска. Та с разни гайки и болчета уж я прикрепих...И връщайки се весело от морето, слизам аз през Троян-Кърнаре, нижа се из завоите с 90 км. щото нямаше движение, музиката до дупка...и изведнъж, музиката спря...гледам таблото не свети, натискам спирачка и О УЖАС! няма ги! Два пъти ги натисках това беше - после ръчна и на първия ляв завой влезнах със задницата...Господ ме запази тогава. Отварям капака и като хвърчат едни искри от клемата, мале, мале. А то какво се оказа. Тази моя сръчност, така съм "направила" скобата, че тя се мръднала от дупките и опряла в клемата...Пищях, подскачах, ама отвих всичко и я хвърлих направо. Кофти обаче ми стана, защото минаха три коли и въпреки че видяха непривичното ми "паркиране", вдигнатия капак и сама жена....никой не спря.И сега това с компа е същата работа. Отивам при някой майстор, гледа ме и ми говори, а аз вярвам на всичко казано.За това реших да пиша на всички вас тук, защото знам, че тук пишат хора, които имат италиански коли, обичат си ги и гледат да помогнат с каквото могат на другите, както всъщност и правите. За което съм ви благодарна!Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
kiriluz1 написа:Ilko написа:Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Аз още чакам това момче да ми се обади и да ми каже, намерил ли е или не е...и това вече почна да ми писва, защото зимата чука.Ако някой от вас знае от къде мога да си купя компютър, ще помоля да пише тук.Друг вариант е да бартеросам колата както е така в някоя автокъща, но кой знае как ще ме прекарат и там...Хммммм, току що намерих цяла плеяда от компове ....на мен такъв ли ми трябва и това "върджин", както значи? Слага се компа, паля и готово? Въпросите са ми тъпи сигурно, но повярвайте ми, разчитам само на вашето мнение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар