Здравейте на всички!С предварително извинение, ако не пиша в точния раздел или има подобна тема - нека се премести.Ще започна така:Колата е Fiat Punto EL, 1.2i 2002 г., бензин V8 мисля...Минала съм 27 000 км. без проблем.Преди седмица, пътувайки към Плевен ми светна едно като двигателче в дясно на таблото (ланда сонда казват) и веднага колата загуби мощност. Започна да работи на два цилиндъра и спрях. Няколко пъти дадох на контакт, таблото светваше, стрелките започваха да се движат като луди и край. Едни мъже спряха и ме бутнаха..запалих и така лека по лека на два цилиндъра и светеща сонда или каквото е това я закарах до сервиз на БОШ (не е реклама). Там започнаха със смяна на свещите...после със смяна на бубина...после по мое желание смених и акумулатора...и нищо - колата продължаваше да работи на два цилиндъра. Сложиха я на диагностика, два часа се чудиха и накрая отсякоха - компютъра е отишъл на кино. Като за отбелязване е, че сложиха моята си бубина отново, защото казаха, че не било от нея.Но нали съм жена и нямам тези мъжки познания, все си мисля, че може да е нещо друго. Възможно ли е да е датчика например? Лятото често ми падаше акумулатора, защото явно си отиваше. Друго - едната ми клема беше хлабава и пак си гаснеше в движение, ако скочех в дупка. Предния ден преди да стане това, сутринта не можах да я запаля, пак така ми гаснеше таблото и я бутнах, за да я запаля.Ако може да ми дадете съвет, ще съм ви благодарна!Надявам се, да съм ви казала, възможно подробна информация, а ако имате и други въпроси, ще отговоря, за да се получи взаимопомощ.Не знам дали ще има полза от снимката, но слагам една.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дилема - компютър или датчик?
Collapse
X
-
Нямах избор на сервиз, той се намираше най-близо от околовръстния път на Плевен За мен не е важно дали в сервиз или на улицата ще ми я правят, важното е да тръгне, защото знаете какво е без кола За това реших да се обърна към форума, за да потърся мнения, съвет, щото е най-лесно да се хвърля да търся компютър, който кой знае кога ще намеря.
Коментар
-
И аз по снимката бих предположил, че е за ЕКУ.Трябва да е мега късметлийка колежката, за да излезе нещо друго, предвид описанието, което е дала.п.п. Поздравления все пак за описанието. Доста мъже от този форум не биха дали такива детайли. По-скоро ще е нещо от рода - сменяха нещо там, след това ми казаха, че трябва да сменя друго нещо си. Дали това нещо трябва да го сменям? :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Кола
Като начало маса към мотора /често шината прави проблем щом и акумулатора ти е бил за смяна и си го сменила той се изключваоправи ли и клемите към акумулатора и последното най болезненото от към пари ECU то и друго няма Поръчваш си от вън едно /чисто / ECU и решаваш проблема или комплект ECU+ ключ и това с бушоните/BSI/монтираш и почти е готово/ само трябва да си смениш чипа на ключа
Коментар
-
Мда вярно си е преразказ по картинка, Като гледам картинката и аз се сещам за това че ЕКУ-то на тоя модел е проблемно, обаче преди да се направи една читава диагностика и да се види какво става е безмислено да се правят други експерименти.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.Пък нови има колкото искаш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз се сещам за колегата biankov ОТ Плевен. (Гледам, тая заран последно е влизал във Форума)Той на местна почва може да удари рамо за сервиз и електроника. Колежката да му пише едно лично.А темата за срещите в Плевен е тази:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...asc&start=1950Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Благодаря на всички ви за бързите отговори и то на разбираем от мен език!Днес дойде едно момче от Червен бряг, който ми го препоръчаха независими един от друг хора. Накараме да я запаля, не видях от капака какво гледа около минута някъде, каза да я изгася и...."съжалявам да го кажа, но е компютъра".Момчето беше доста обективно, каза че ще вземе един втора употреба, ще го отвори (отварял е) и ако успее да го направи, защото нишките били тънки колкото косъм, нямало да имам проблем. Предупреди ме, че ще се обади на човек, така че не можел да кажел цената (аз я знам горе долу ), но от него каквото зависело, ще го направи. Каза да не се притеснявам, че няма да плащам докато поне една седмица не карам с него, за да види как се държи колата. Не бях мегакъсметлийка за проблема, но дано да бъда за решението му. В най-лошия случай, ще купувам нов, ако не намери той или аз втора употреба, защото някъде тук из форума четох, че компа + имобилайзера+поставянето излиза около 600 лв. а нов е 800 лв, или греша?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар