Аз да си призная, не знам каква е функцията на имобилайзера, никога не съм се замисляла.Какво значи това? В смисъл, ще ми сложат компютър без да има нужда от смяна на ключа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дилема - компютър или датчик?
Collapse
X
-
Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Кола
Ако е така ECU става само то да се смени http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punto...0bСлучва се на такива модели ECU /хибридни / да правят проблеми независимо марката кола
Коментар
-
Ilko написа:П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.колко парис и мислиш чу ме струват частите вътре?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ilko написа:Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.а причината може да е съвсем банална, като например лош контакт.
Този компютър на това пунто няма ли обучение на датчик колянов вал? Питам по знаещите. Защото може и от това да е"In some Marelli systems, the ECU is able to manage a self-adaptive strategy that allows recognizing the motor changes due to settling, wear, replacement of propulsor parts and components (mechanical, electronic), motor shaft phonic wheel learning (59F, IAW5SF3), modifying the basic mapping. The function clears the permanent log of such calibrations.Marelli 59F (Punto 99, Seicento, Panda, Doblo, etc.), Marelli IAW5SF3 (Grande Punto):-This is indicated by the flashing MIL light; it will turn off and the procedure will be completed proceeding as follows:1) warm up the engine2) increase the engine speed three times to 4500RPM and keep it for 3 seconds each time.Marelli 1AF (Bravo, Brava, Marea):- any motor malfunction (for ex. irregular minimum, emissions out of limit, lack of power, incorrect operation, etc.) will be eliminated following the procedure and PREVIOUSLY repairing and clearing the fault codes."
Коментар
-
Абе аз си спомням скоро имаше колега със същия проблем,и на края се оказа от акумулатор,тва с подскачането на стрелките,което каза колежката ми е съмнително .ОК акумулатора е нов,а някой премери ли дали колата зарежда ?????????? Вярно е,че съм направил 3-4 такива пунтака с гръмнали ЕКУ-та чрез смяна,но една наистина хубава диагностика не е лошо да се направи.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
kiriluz1 написа:Ilko написа:Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.а причината може да е съвсем банална, като например лош контакт.
Този компютър на това пунто няма ли обучение на датчик колянов вал? Питам по знаещите. Защото може и от това да е"In some Marelli systems, the ECU is able to manage a self-adaptive strategy that allows recognizing the motor changes due to settling, wear, replacement of propulsor parts and components (mechanical, electronic), motor shaft phonic wheel learning (59F, IAW5SF3), modifying the basic mapping. The function clears the permanent log of such calibrations.Marelli 59F (Punto 99, Seicento, Panda, Doblo, etc.), Marelli IAW5SF3 (Grande Punto):-This is indicated by the flashing MIL light; it will turn off and the procedure will be completed proceeding as follows:1) warm up the engine2) increase the engine speed three times to 4500RPM and keep it for 3 seconds each time.Marelli 1AF (Bravo, Brava, Marea):- any motor malfunction (for ex. irregular minimum, emissions out of limit, lack of power, incorrect operation, etc.) will be eliminated following the procedure and PREVIOUSLY repairing and clearing the fault codes."
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Изключвам да е от акумулатора, защото колата пали като стрела, на секундата. Онова със стрелките го споменах, защото едно от съмненията ми беше, да не би това, че от време на време не палеше и нямаше добър контакт със клемата, да е объркало или прецакало компа. Иначе вече ако ще и 1000 лв. да струва, ще гледам да съм с нов акумулатор, защото ....ще направя отклонение малко ама...лятото преди да си замина за Несебър, реших да си проверя сама колата...и видях, че скобата която държи акумулатора в "леглото" му да не мърда, си шава на където си иска. Та с разни гайки и болчета уж я прикрепих...И връщайки се весело от морето, слизам аз през Троян-Кърнаре, нижа се из завоите с 90 км. щото нямаше движение, музиката до дупка...и изведнъж, музиката спря...гледам таблото не свети, натискам спирачка и О УЖАС! няма ги! Два пъти ги натисках това беше - после ръчна и на първия ляв завой влезнах със задницата...Господ ме запази тогава. Отварям капака и като хвърчат едни искри от клемата, мале, мале. А то какво се оказа. Тази моя сръчност, така съм "направила" скобата, че тя се мръднала от дупките и опряла в клемата...Пищях, подскачах, ама отвих всичко и я хвърлих направо. Кофти обаче ми стана, защото минаха три коли и въпреки че видяха непривичното ми "паркиране", вдигнатия капак и сама жена....никой не спря.И сега това с компа е същата работа. Отивам при някой майстор, гледа ме и ми говори, а аз вярвам на всичко казано.За това реших да пиша на всички вас тук, защото знам, че тук пишат хора, които имат италиански коли, обичат си ги и гледат да помогнат с каквото могат на другите, както всъщност и правите. За което съм ви благодарна!
Коментар
-
VARINIA написа:Изключвам да е от акумулатора, защото колата пали като стрела, на секундата. Онова със стрелките го споменах, защото едно от съмненията ми беше, да не би това, че от време на време не палеше и нямаше добър контакт със клемата, да е объркало или прецакало компа. Иначе вече ако ще и 1000 лв. да струва, ще гледам да съм с нов акумулатор, защото ....ще направя отклонение малко ама...лятото преди да си замина за Несебър, реших да си проверя сама колата...и видях, че скобата която държи акумулатора в "леглото" му да не мърда, си шава на където си иска. Та с разни гайки и болчета уж я прикрепих...И връщайки се весело от морето, слизам аз през Троян-Кърнаре, нижа се из завоите с 90 км. щото нямаше движение, музиката до дупка...и изведнъж, музиката спря...гледам таблото не свети, натискам спирачка и О УЖАС! няма ги! Два пъти ги натисках това беше - после ръчна и на първия ляв завой влезнах със задницата...Господ ме запази тогава. Отварям капака и като хвърчат едни искри от клемата, мале, мале. А то какво се оказа. Тази моя сръчност, така съм "направила" скобата, че тя се мръднала от дупките и опряла в клемата...Пищях, подскачах, ама отвих всичко и я хвърлих направо. Кофти обаче ми стана, защото минаха три коли и въпреки че видяха непривичното ми "паркиране", вдигнатия капак и сама жена....никой не спря.И сега това с компа е същата работа. Отивам при някой майстор, гледа ме и ми говори, а аз вярвам на всичко казано.За това реших да пиша на всички вас тук, защото знам, че тук пишат хора, които имат италиански коли, обичат си ги и гледат да помогнат с каквото могат на другите, както всъщност и правите. За което съм ви благодарна!Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
kiriluz1 написа:Ilko написа:Колко от вас дето са писали, че трябва "читава" диагностика са виждали каква грешка записва това ЕКУ при проблем с драйвера за бобината?...Записва грешка за пропуски в запалването на съответните 2 цилиндъра дето не работят и изключва и дюзите за тях.Единствения пропуск на колегите дето са го ровили е, че явно нямат опит с този тип управление.Имобилайзера не може да се махне толкова лесно на това ЕКУ (даже не съм сигурен дали е възможно на практика).Може да се сложи само компютър без да се сменя боди-то и ключа, само че трябва да се подготви преди това.П.П.Ако все пак ЕКУ-то е дало фира, съветвам те да свалите твоето ЕКУ и да го занесеш на някой ТВ техник да го отвори и да види дали няма да реши проблема за 5лв. примерно.а причината може да е съвсем банална, като например лош контакт.
Този компютър на това пунто няма ли обучение на датчик колянов вал? Питам по знаещите. Защото може и от това да е"In some Marelli systems, the ECU is able to manage a self-adaptive strategy that allows recognizing the motor changes due to settling, wear, replacement of propulsor parts and components (mechanical, electronic), motor shaft phonic wheel learning (59F, IAW5SF3), modifying the basic mapping. The function clears the permanent log of such calibrations.Marelli 59F (Punto 99, Seicento, Panda, Doblo, etc.), Marelli IAW5SF3 (Grande Punto):-This is indicated by the flashing MIL light; it will turn off and the procedure will be completed proceeding as follows:1) warm up the engine2) increase the engine speed three times to 4500RPM and keep it for 3 seconds each time.Marelli 1AF (Bravo, Brava, Marea):- any motor malfunction (for ex. irregular minimum, emissions out of limit, lack of power, incorrect operation, etc.) will be eliminated following the procedure and PREVIOUSLY repairing and clearing the fault codes."
Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Аз още чакам това момче да ми се обади и да ми каже, намерил ли е или не е...и това вече почна да ми писва, защото зимата чука.Ако някой от вас знае от къде мога да си купя компютър, ще помоля да пише тук.Друг вариант е да бартеросам колата както е така в някоя автокъща, но кой знае как ще ме прекарат и там...Хммммм, току що намерих цяла плеяда от компове ....на мен такъв ли ми трябва и това "върджин", както значи? Слага се компа, паля и готово?Въпросите са ми тъпи сигурно, но повярвайте ми, разчитам само на вашето мнение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар