Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алармата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    perlsite написа:
    Абсурд При мен също е от порядъка на няколко метра (незнам дали е точно 2-3 или 5 метра), за 30 метра абсурд Имам пълен комплект ключове и на 2 от тях си личи, че не са използвани въобще. Сменил съм им батерията и разстоянието си е горе-долу това което написах и с тях! Аз също смятам, че разстоянието от което се включва/изключва алармата е направено нарочно така:1. Най-важното: да не включиш/изключиш алармата по погрешка, например като си на 20 метра и си сложил ключа в джоба и колата взела, че си изключила алармата (а ти не си чул заради разстоянието и шума).2. Малко разстояние - малък разход на енергия за (де)активирне на алармата, т.е. батерийката ще ти държи дълго3. Намалява се шанса някой да ти открадне кода на алармата (не съм сигурен, че първият FIAT Code /1/ е направен със скачащ код) като прослуша радио канала на който се предава кода.П.С. Да не вземе да се обиди колегата Може само на някой модели да са били "предвидливи". Поне аз съм доволен от начина по-който действа алармата
    Според мен пък е "абсурд" да хваща достанционното от три метра! Не съм срещал друг такъв атомобил, а някога се занимавах с монтаж на аларми и централни заключвания. Това за пестенето на ток е глупост-защо не са ти направили дистанционните за телевизора да ловят на един метър, че да седиш на едно столче пред него и да си цъкаш каналите? С подходяща апаратура кода може да се прихване и на 100 метра без значение дали дистанционното излъчва слабо, или не. Свърши ми мастилото да пиша, пак ще повторя. Проблеът е, или в приемника и неговата антена най-често, или предавател с разцентрована честота, или слаба батерия. Изписах достатъчно, мисля да поспра.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      И на мен не ми се занимава повече с тази тема. В заключение ще кажа, границата на чувствителност на ключа с който карах днес е 38 измерителни (около метър) крачки от към шофьорската страна. При мен това е положението.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        Очевидно на 99% от хората с Марея са ни дефектни ФИАТ алармите (имобилайзера) Иначе на почти всички да са ни разтроени приемниците/предавателите не ми се струва логично За другите неща винаги може да се спори, за това няма и да ги зачеквам като тема
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #19
          perlsite написа:
          Очевидно на 99% от хората с Марея са ни дефектни ФИАТ алармите (имобилайзера) Иначе на почти всички да са ни разтроени приемниците/предавателите не ми се струва логично За другите неща винаги може да се спори, за това няма и да ги зачеквам като тема
          И на мен ми струваше странно на всички до една Брава и Браво да са им изгорели дръжките на вратите, но уви-факт! В заключение само искам да кажа, че може да си оправите обхвата, ако ви дразни да е 2-3 метра от колата. Такава ми беше и идеята на обясненията по-горе-да помогна.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            То е ясно, че принципно може да се коригира Освен да пуснеш едно "How to" и който го дразни да си го оправи. Аз оплакване нямам
            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

            Коментар


              #21
              На нашия Fiat Ulysse също хваща от 1-2 м само ,че днес го изтървах и ся не работи въобще , само си мига диодчето ама нио не прави. Каквода направя

              Коментар


                #22
                Здравейте отскоро притежавам Фиат Пунто с фабрична аларма и имам един въпрос. Защо работи само когато тя си иска?!?!? Ако се включи след това единствено може да се изключи с ключа. Батерията на дистанционното е нова, максимално близко съм до автомобила /направо сам се залепил за стъклото/ А когато си реши си работи без проблем. Вече ме е страх да я пускам. Някой може ли да даде някакъв съвет.

                Коментар

                Working...
                X