Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алармата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алармата

    Имам проблем с фабричната аларма на Марея. Дистанцйонното е в ключа и лови от 2-3 метра с нови батерйи е. Как мога да го настроя да хваща от по голямо растояние?
    Marea Weekend TD100 HLX
    Големия Кораб

    #2
    толкова си е........

    Колега и аз съм с фабричната аларма на Мареа-толкова им е обхвата,не е дефект!
    FIAT MAREA 1.8 HLX , 97г.

    Коментар


      #3
      Мерси колега Но се надявах на друг отговор
      Marea Weekend TD100 HLX
      Големия Кораб

      Коментар


        #4
        аларма

        него пипай докато не се развали изобщо щото нема правене купуваш нова аларма и това е. трудно се правят отремонтират
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Аз имам два ключа и двата са с дистанционно, но и двата ловят от 2-3 метра. Не мисля, че има нещо развалено. Просто се чудех дали не могат да ловят от по-голямо разтояние?
          Marea Weekend TD100 HLX
          Големия Кораб

          Коментар


            #6
            Интересното е, че това го водят като "екстра" на централното заключване. Т.е. в началото на 90-те по паркингите на супермаркетите в западна европа се нароили много майстори, които следят някоя кола от разстояние 10-15 метра, като дойде човек да си я отключи те прихващат радиочестотата и след това става относително лесно да се отключи. Та производителите решиха така да отстранчт проблема - като разстоянието от което може да се отключва е минимално.Наистина това може да е доста досадно от време на време - има коли при които направо трябва да залепиш дистанционното за стъклото

            Коментар


              #7
              kufeiko написа:
              Интересното е, че това го водят като "екстра" на централното заключване. Т.е. в началото на 90-те по паркингите на супермаркетите в западна европа се нароили много майстори, които следят някоя кола от разстояние 10-15 метра, като дойде човек да си я отключи те прихващат радиочестотата и след това става относително лесно да се отключи. Та производителите решиха така да отстранчт проблема - като разстоянието от което може да се отключва е минимално.Наистина това може да е доста досадно от време на време - има коли при които направо трябва да залепиш дистанционното за стъклото
              Това бе някога, когато нямаше достатъчно добри чипове Сега алармите се правят с двойни и тройни скачащи кодове, който е почти невъзможно да бъдат засечени, но не защото много скачат-майтап! Два метода за подобряване на обхвата има при положение, че сте сигурни за батерията на дистанционното. Единият е да проверите дали не е откъсната антената на самата аларма, или е навряна между много метални елементи-представлява една жичка, която излиза от алармата и краят и стърчи. Вторият метод е за професионалисти. Отваря се дистанционното и се калибрира към приемника. При чести падания дистанционните от едно време губиха точната честота за комуникация с приемника и обхватът ставаше отвратително малък, или въобще не сработваха. Като заключение искам да кажа, че едва ли от Фиат са направили алармата да лови на 2 метра!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Няма тример в дистанционните за настроика на честотата. А алармата я свалих но никаде не видях такова кабелче? p.s.Нали алармата е в плафона или съм свалил някоя друга платка :D :D
                Marea Weekend TD100 HLX
                Големия Кораб

                Коментар


                  #9
                  АЛБАРМА

                  НЕ ПИПАЙТЕ АЛАРМАТА -ДИСТАНЦИОННОТО освен да сменяте батерии и да зачиствате от прах всяко въртене или боравене с поялник води до влошаване или разваляне на дистанционното .Иначе нова На повечето дистанционни са единствени и не се програмират - копират
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    ohooo написа:
                    Няма тример в дистанционните за настроика на честотата. А алармата я свалих но никаде не видях такова кабелче? p.s.Нали алармата е в плафона или съм свалил някоя друга платка :D :D
                    Трябва да има някаква антена... Не знам италианският инжинерен разум, как е решил тази наобходимост, както и не знам реално само това, което си свалил ли е алармата, или има и още елементи (за сирената е ясно).
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Относно фабричната аларма на Fiat Marea.

                      Колеги, аз също карам Мареа. На едното дистанционно бутона беше разпоен, но сега и с двете чувствителността с нови батерии е не 3, а по-вече от 30 м.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #12
                        Колега ти явно не четеш какво пише в темата колеги ти казват че техните дистанциони са вградени в ключовете а ти евентуано говориш за тези черните на които пише фиат и са с много кофти копчета за натискане.
                        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                        Коментар


                          #13
                          Колега Dani389, опитвам се да чета и разбирам темите. Или неправилно се изразявам, или неправилно съм разбран. Та, Мареата е ELX с фабрична аларма, ключовете са с вградени дистанционни, меки бутони (толкова "меки", че често я намирам отворена от неволно натискане в джобовете), на всичкото отгоре сини (имам и червен) и с обхват по-голям от 30 м.
                          Прикачени файлове
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #14
                            Re: Относно фабричната аларма на Fiat Marea.

                            Gugev написа:
                            Колеги, аз също карам Мареа. На едното дистанционно бутона беше разпоен, но сега и с двете чувствителността с нови батерии е не 3, а по-вече от 30 м.
                            Toва доказва логичната ми теза, че е безумно колите да излизат от завода с аларма ловяща на 3 метра! :D
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Абсурд При мен също е от порядъка на няколко метра (незнам дали е точно 2-3 или 5 метра), за 30 метра абсурд Имам пълен комплект ключове и на 2 от тях си личи, че не са използвани въобще. Сменил съм им батерията и разстоянието си е горе-долу това което написах и с тях! Аз също смятам, че разстоянието от което се включва/изключва алармата е направено нарочно така:1. Най-важното: да не включиш/изключиш алармата по погрешка, например като си на 20 метра и си сложил ключа в джоба и колата взела, че си изключила алармата (а ти не си чул заради разстоянието и шума).2. Малко разстояние - малък разход на енергия за (де)активирне на алармата, т.е. батерийката ще ти държи дълго3. Намалява се шанса някой да ти открадне кода на алармата (не съм сигурен, че първият FIAT Code /1/ е направен със скачащ код) като прослуша радио канала на който се предава кода.П.С. Да не вземе да се обиди колегата Може само на някой модели да са били "предвидливи". Поне аз съм доволен от начина по-който действа алармата
                              FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                              Коментар

                              Working...
                              X